کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316333 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین بازی برای آموزش سرمایه گذاری و افزایش هوش مالی

سرمایه گذاری و افزایش هوش مالی یکی از مهمترین موارد برای افرادی است که قصد دارند هر روز ثروت خودشان را افزایش دهند. حال باید به این مورد نیز توجه داشت که چه مواردی می توانند برای آموزش سرمایه گذاری و افزایش هوش مالی نیز مفید باشند. موارد بسیار زیادی در این خصوص وجود دارند و حتی برخی از بازی ها هستند که می توانند برای آموزش سرمایه گذاری و افزایش هوش مالی مفید باشند. در این مقاله ما قصد داریم بهترین بازی برای آموزش سرمایه گذاری و افزایش هوش مالی را بررسی کنیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دهیم پس تا انتها همراه ما باشید تا در این خصوص نکاتی را خدمت شما عزیزان مطرح سازیم.

بررسی بازی هایی برای سرمایه گذاری و افزایش هوش مالی

بررسی بازی فکری بلیط حرکت

بازی بلیط حرکت نیز جز آن دسته از بازی هایی است که می تواند از نظر سرمایه گذاری و افزایش هوش مالی نیز برای ما بسیار مفید باشد. حال باید به این مورد توجه داشت که در این بازی شما می توانید خط های راه آهن را بسازید و امتیازهای بسیاری را نیز از این خط ها کسب کنید. شما می توانید مسیرهایی که رقبای شما برای خودشان دارند را نیز مسدود نمایید. در بازی شما به راحتی می توانید از هوش تجاری خود کمک بگیرید و در شرایط مختلف بازی در برابر قبای خودتان به پیروزی شیرینی دست پیدا نمایید. انواع روش های سرمایه گذاری را می توانیم در این خصوص در نظر بگیریم.

بازی مونوپولی

یکی از بهترین بازی هایی که می تواند برای سرمایه گذاری و افزایش هوش مالی برای ما مفید باشد، بازی مونوپولی نام دارد، این بازی یک بازی فکری است که روی میز به راحتی می توانید آن را انجام دهید، افرادی که می خواهند این بازی را بازی کنند باید قبل از انجام هر گونه حرکت تاس بیندازند و کلیه شانس های خودشان را نیز امتحان نمایند.

تجارت و خرید و فروش املاک از جمله کارهایی است که می توانیم در بازی مربوط به مونوپولی به انجام برسانیم. معمولا یکی از قوانین این بازی این است که در صورتی که در تجارت موفق نباشیم، با شکست بسیار سنگینی نیز مواجه خواهیم شد و از دور بازی کنار خواهیم رفت. فردی در این بازی برنده است که از اول تا آخر بازی بتواند دوام بیاورد. تعداد بازیکنان این بازی نیز از 2 تا 8 نفر شروع خواهند شد. سبد گردانی نیز جز این دسته از موارد می تواند به حساب آید.

 

بررسی بازی شبکه نیرو

شبکه نیرو نیز یکی دیگر از انواع بازی هایی است که می توانیم در حوزه آموزش سرمایه گذاری و افزایش هوش مالی نیز ازآن استفاده کنیم. این بازی به این صورت است که بازیکنانی که در این بازی شرکت می کنند می توانند وقتی که برنده شدند نیروگاهی را برای خودشان خریداری نمایند، بازیکنان همچنین می توانند مواد اولیه لازم برای تولید برق را در نیروگاهی که در اختیار دارند نیز به خوبی خریداری کنند و نسبت به تولید برق نیز اقدامات لازم را انجام دهند. فردی در این بازی برنده خواهد بود که بتواند بیشتر شهرها را با برقی که در نیروگاهش است برق رسانی نماید. این مورد یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید چون از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

بررسی بازی عصر بخار

عصر بخار نیز دقیقا یک بازی خوب و دل انگیز است که می تواند آموزش سرمایه گذاری و افزایش هوش مالی به شما دهد. معمولا این بازی چالش های بسیار زیادی را در برابر افراد قرار می دهد. شما ممکن است در این بازی یک سری ساختار ها را بسازید، محموله ها را جابجا کنید و درکل بدهی هایی که دارید را با استفاده از بهترین نوع استراتژی های مالی پرداخت نمایید. مقدار بازگشت سرمایه بسیار بالایی را نیز می توانید برای خودتان به ارمغان بیاورید. در حالت کلی نیز معمولا این بازی بیشتر سعی بر این دارد که به شما یک سری شیوه ها و روش ها را برای موفقیت در سرمایه گذاری و هوش مالی ارائه دهد. این مورد چیزی است که باید به آن توجه داشته باشید. در آکادمی حسینی فاینانس اطلاعاتی در این زمینه وجود دارند.

بررسی بازی فکری اگریکولا

بازی فکری آگریکولا نیز جز بازی های مزرعه به شمار می آیند. شما در این بازی باید به شخم زدن زمین های کشاورزی بپردازید، به حیوانات باید رسیدگی کنید. شما می توانید چوب برش بزنید و درکل توکن های بسیار زیادی در این بازی وجود دارند که می توانند در انتها در اختیار شما قرار گیرند. این بازی جز بازی های خاص برای افزایش سبک های آموزشی سرمایه گذاری و هوش مالی در اختیار شما قرار داده می شود. این امر نیز مهم است و از اهمیت بالایی برخوردار است و توجه به آن نیز خالی از لطف نخواهد بود.

بررسی بازی پروژه گایا

پروژه گایا نیز یکی از بازی های مهم در حوزه سرمایه گذاری و افزایش هوش مالی است که می تواند به شما استراتژی هایی را برای موفقیت در سرمایه گذاری به شما ارائه دهد. شما در این بازی می توانید به سراغ سیاره هایی بروید که قابلیت سکونت در آن ها وجود ندارد و سپس آن ها را به یک سیاره قابل سکونت تبدیل نمایید. تجربه موقعیت های مختلف در این بازی به شما کمک می کند تا از نظر سرمایه گذاری و افزایش هوش مالی به یک درجه بسیار عالی در این علوم دست پیدا نمایید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49817 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1402/08/27 تعداد مشاهده: 360
کلید واژه ها:
سافت گذر