کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بررسی موارد کاربردی در انتخاب رابط صوتی مناسب

کارت صدا استودیویی

کارت صدا استودیویی جزو مهم و جدایی نا پذیر از تجهیزات استودیویی میباشد، به طوریکه انتخاب درست یک کارت صدا یا رابط صوتی با توجه به نوع کاربری و نیاز  کاربر میتواند نتایج درخشانی را در زمان رکورد صدا به ارمغان بی آورد.

گزینه های زیادی برای خرید کارت صدا استودیویی در هر بازه قیمتی وجود دارد که فقط نگاه کردن به آنها باعث سر در گمی شما می شود، شما میتوانید در این زمینه با کارشناسان صوت پلاس در ارتباط باشید تا بهترین گزینه با توجه به شرایط خود را انتخاب کنید.

موارد مهم و کاربردی خرید کارت صدا

بودجه

یکی از موارد مهم که باید به آن توجه کنیم بودجه ای است که در اختیار داریم، زمانیکه قصد خرید یک کارت صدا استودیویی را داشته باشیم، باید با توجه به بودجه مدنظرمان و نوع کاربری که داریم اقدام به انتخاب بهترین گزینه و برند کنیم، پس خود مسئله بودجه یکی از موارد تاثیر گذار در خرید کارت صدا به شما می آید.

تعداد ورودی و خروجی

تعداد ورودی‌ها و خروجی‌ها (کانال‌ها) که یک کارت صدا استودیویی دارد، عامل موثر در انتخاب آن ها با توجه به نیازی که داریم است، هرچه در رابط صوتی ورودی های بیشتری داشته باشید، کانال های بیشتری را می توانید همزمان  و به صورت مولتی ترک ضبط کنید. بنابراین، برای مثال، اگر می‌خواهید درام‌ها را ضبط کنید، اکثر مهندسان استفاده از حداقل 3-4 میکروفون را توصیه می‌کنند، که به رابطی با 4 ورودی یا بیشتر نیاز دارد. اگر قصد دارید آهنگ‌ها را به‌عنوان یک گروه کامل دنبال کنید، داشتن تعداد زیادی ورودی بسیار مهم است – به‌خصوص اگر یک میکسر آنالوگ ندارید. برای ضبط یک کیبورد یا هر ساز دیگری به صورت استریو، به دو خط ورودی نیاز دارد، یکی برای کانال سمت چپ صدا و دیگری برای سمت راست. هنگام انتخاب تعداد ورودی‌هایتان، باید شرایط ضبط خود را در نظر بگیرید.

سازگاری

به دقت فکر کنید که می‌خواهید از چه تجهیزاتی با رابط صوتی که در حال حاضر دارید استفاده کنید، و مهمتر از آن، برنامه‌ریزی برای داشتن آن را داشته باشید.

به عنوان مثال، تعدادی از رابط های صوتی حاوی ورودی های MIDI نیستند، به این معنی که برای پیانوی دیجیتال خود به یک کابل MIDI به USB یا کنترلر اختصاصی نیاز دارید.

کیفیت پری امپ

کیفیت پری امپ عامل تعیین کننده دیگر در قیمت و برتری کارت صدا استودیویی است که شما در حال خرید آن هستید. اگرچه اکثر گزینه‌های ارزان قیمت دارای پری آمپ‌های مناسبی هستند، پری‌امپ‌های با کیفیت پایین بر هر صدایی که ضبط می‌کنید تأثیر منفی می‌گذارند.

هرکسی سلیقه ها و انتظارات متفاوتی از رکورد صدا خود دارد، برای انتخاب مناسب نوع پری امپ از تجربیات کارشناسان فروش صوت پلاس بهره مند شوید.

برنامه های موجود با کارت صدا

بسیاری از رابط‌های صوتی در کنار نسخه‌های ساده DAWها یا نرم افزار های میزبان مانند Reaper، Ableton و Pro Tools و همچنین بسته‌های VST قرار می‌گیرند که در این صورت چند صد دلار اضافی برای شما به ارمغان می‌آورد، برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان فروش صوت پلاس در ارتباط باشید.

با کارشناسان صوت پلاس در ارتباط باشید

شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید کارت صدا با مشاوران فروشگاه SOTPLUS در ارتباط باشید. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49861 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1402/10/09 تعداد مشاهده: 315
کلید واژه ها:
سافت گذر