کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ساعت طرح اپل واچ ، از جزئیات فنی تا تجربه کاربری متمایز

ساعت های هوشمند دستگاه هایی الکترونیکی هستند که علاوه بر انجام وظایف یک ساعت معمولی، قابلیت های هوشمندانه و ارتباط بیشتری را برای کاربران فراهم می کنند. این ساعت ها اغلب دارای صفحه نمایش لمسی هستند که امکان نمایش اعلان های مختلف را دارند و از طریق اتصال به گوشی هوشمند با شبکه اینترنت به شما امکان کنترل بیشتری می دهند.

ساعت هوشمند طرح اپل واچ دقیقا چیست؟!           

ساعت هوشمند طرح اپل واچ ، ساعتی است که از برندهای متفرقه اما با ظاهر مشابه با اپل واچ ها تولید می شود. در اکثر مواقع وقتی برندهای متفرقه در ذهن ما نقش می بندند، فکر می کنیم تمام آنها بی کیفیت هستند و قرار نیست امکانات خوبی را به ما ارائه دهند. اما در این مقاله می خواهیم به شما اثبات کنیم همیشه استثناهایی وجود دارد و اپل واچ فیک نیز در این دسته قرار می گیرد.

این ساعت های هوشمند علاوه بر طراحی ظاهری مشابه با اپل واچ های جدید، دارای نرم افزار مشابه با اپل واچ نیز می باشند که جذابیت آن ها را چندبرابر کرده است. شما صاحب یک اپل واچ فیک اما با کیفیت هستید، خودتان نیز متوجه تفاوتی با نسخه اصلی نخواهید شد.

 اپل واچ فیک

ساعت طرح اپل واچ، می تواند تمام امکانات ساعت هوشمند اصلی را به شما ارائه دهد و این امکان را دارد که به انواع گوشی های اندروید و آی او اس متصل شود. این ساعت ها همچنین به علت های کپی بودن، می توانند در قاب های اپل واچ اصلی خود را جای دهند و حتی می توانید از بند و گلس های اصلی اپل واچ نیز استفاده نمایید. یعنی به معنای واقعی کلمه شما صاحب یک ساعت هوشمند اپل واچ هستید فقط با قیمتی بسیار پایین تر!

ساعت اپل واچ فیک، با مدل ها و قیمت های متنوع، امکان دسترسی برای گروه های مختلف افراد را فراهم کرده است. از مدل هایی با ویژگی های پایه تا نسخه های پیشرفته با قابلیت های بیشتر و شما می توانید بر اساس نیاز ها و سیلقه ی خود، انتخاب مناسبتان را انجام دهید.

اپل واچ فیک دارای چه امکانات و قابلیت هایی است؟

این ساعت های هوشمند دارای کیفیت بالا و طراحی جذابی هستند، رابط کاربری آنها کاملا مانند اپل واچ اصلی است و به همین دلیل می توانید از امکاناتی که اپل واچ دارد در این ساعت ها نیز استفاده نمایید.

برای مثال ساعت طرح اپل واچ، دارای حسگر های سلامتی فشار خون، قند خون، اکسیژن خون، پایش خواب، استرس سنج و... است که به کمک آنها، می توانید اطلاعات سلامتی خود را بررسی کنید. همچنین برخی از این ساعت ها دارای بیش از 100 حالت ورزشی متنوع هستند که به کمک آنها می توانید فعالیت فیزیکی مفید تری داشته باشید.

با داشتن ساعت هوشمند طرح اپل واچ، می توانید از طریق اتصال ساعت هوشمند به تلفن همراهتان، مکالمه انجام دهید، شماره گیری نمایید و اعلانات گوشی خود را نیز کنترل کنید که بسیار به شما در مواقعی که نمی توانید گوشی را در دست بگیرید، کمک می کند. برخی از این اپل واچ های فیک دارای سنسورهایی هستند که زمانی که ساعتتان زنگ می خورد می توانید بدون لمس نمایشگر، و تنها با چرخاندن مچ دست، به تماس هایتان پاسخ دهید. دقیقا مانند نسخه جدید اپل واچ های اصلی!

ساعت های هوشمند طرح، بسته به قیمتشان رده بندی می شوند و آنهایی که دارای قیمت مناسبی هستند، شارژدهی خوبی را نیز به شما ارائه می دهند و می توانید طولانی مدت از آنها استفاده کنید.

این ساعت های هوشمند علاوه بر این قابلیت ها، دارای اپلیکیشن های مختلف و موردنیازی نیز هستند. مانند برنامه ضبط صدا، ماشین حساب، نمایش دهنده آب و هوا، چراغ قوه، ریموت کنترل دوربین و موسیقی گوشی و برنامه هایی برای سرگرمی و بازی کردن.

مزایا و معایب داشتن ساعت اپل واچ فیک

البته که ساعت های هوشمند طرح دارای مزایا و معایبی هستند، در اینجا می توانید به مزایا و معایب مهمی که معمولا در ساعت های هوشمند مطرح می شوند را مطالعه کنید:

مزایا: ساعت هوشمند طرح اپل واچ دارای قابلیت های بسیاری مانند پایش فعالیت های ورزشی، اندازه گیری ضربان قلب، شمارش گام ها، نظارت بر خواب و اندازه گیری سطح استرس، ارتباط با تلفن و کنترل اعلانات و... می باشد که کارآیی آن را افزایش داده است.

 ساعت هوشمند طرح اپل واچ

معایب: البته که این ساعت ها در کنار قابلیت ها و امکانات خود، دارای ایراد هایی نیز هستند که باید بسته به نوع استفاده تان، تصمیم به استفاده از آنها را بگیرید.

برای مثال ممکن است برخی از این ساعت های هوشمند طرح، نیاز به شارژ مکرر داشته باشند و عمر باتری کوتاه تری داشته باشند و مناسب شما نباشند.

یکی دیگر از این معایب اپل واچ فیک، دقیق نبودن سنسورهای آن است که عدد را به صورت حدودی به شما نمایش می دهد و آنها را برای استفاده های پزشکی توصیه نمی کنیم.

ساعت طرح اپل واچ مناسب من است؟

بستگی به نوع استفاده و نیاز های شما، این ساعت های هوشمند فیک می توانند بسیار مناسب و یا بلا استفاده برای شما باشند، با توجه به قابلیت ها و مزایا و معایب آنها، می توانید تصمیم به خرید هوشمندانه تری را داشته باشید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49863 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1402/10/20 تعداد مشاهده: 258
کلید واژه ها:
سافت گذر