کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راهبردهای نوین در انتخابات؛ ارسال پیامک‌های تبلیغاتی جذاب و موثر

با وجود رسانه‌های جدید و تکنولوژی‌های روز، مردم دیگر حوصله اینکه بروشور و کتابچه برنامه‌های کاندیداهای انتخابابتی را بخوانند ندارند. پس شما هم به عنوان نامزد انتخابات باید خود را با راهبردها و روش‌های نوین وفق دهید.

یکی از این روش‌ها، ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه است. پیامک‌های انتخاباتی خیلی سریع و کوتاه پیام شما را به مردم می‌رساند و می‌توانید به صورت تیتروار برنامه‌های خود را به اطلاع آنان برسانید.


 

چگونه پیامک تبلیغاتی انتخاباتی ارسال کنیم؟

در مقدمه گفتیم که ارسال پیامک تبلیغاتی برای انتخابات روشی نوین و تاثیرگذار است. اما چگونه باید اس ام اس تبلیغاتی ارسال کرد؟

خرید پنل اس ام اس

اولین کاری که باید برای اجرای کمپین انتخاباتی خود انجام دهید، خرید یک سامانه پیامکی است. خرید یک پنل پیامکی خوب، می‌تواند شما را در این راه پرپیچ و خم همراهی کند. پیشنهاد می‌کنیم برای گرفتن بهترین نتیجه و دسترسی به امکانات فراوان پنل‌های پیامکی، یکی از پنل‌های شرکتی یا تجاری آن را خریداری کنید.

ارسال پیامک منطقه ای

گام بعدی پس از خرید پنل پیامکی، ارسال پیامک است. پیشنهاد می‌کنیم حتما تبلیغات منطقه‌ای را در دستور کار خود قرار دهید. به این صورت، دقیق می‌توانید به هدف بزنید. برای ارسال پیامک منطقه‌ای چندین راه پیش روی شماست که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

ارسال از روی نقشه

برخی سامانه‌های پیامکی مثل ملی پیامک قابلیتی به نام «پیامپ» دارند. با استفاده از این قابلیت می‌توانید از روی نقشه محدوده مورد نظر خورد را مشخص کنید و سپس فقط به همان محدوده پیامک تبلیغاتی بفرستید.

مثلا فرض کنید ستاد انتخابابتی شما به دنبال داوطلب می‌گردد و دوست دارید افرادی که نزدیک شما هستند را جذب کنید. به این ترتیب، محدوده ستاد انتخابایت را روی نقشه انتخاب می‌کنید و سپس با یک متن تبلیغاتی جذاب از آنان می‌خواهید داوطلبانه به ستاد انتخابابتی شما بپیوندند و شما را در رسیدن به اهداف سیاسی مشترکتان همراهی کنند.

ارسال از کدپستی

ارسال از کدپستی نیز یکی از راه‌های ارسال پیامک منطقه‌ای است. شما می‌توانید سه تا پنج رقم اول کدپستی محدوده خود یا هر محدوده دیگری را وارد کنید و سپس پیامک تبلیغاتی انبوه به این مناطق بفرستید.

ارسال پیامک زنده

با ارسال پیامک زنده می‌توانید افراد را به همایش انتخاباتی خود دعوت کنید و از آنان بخواهید برنامه‌های شما را بشنوند. با استفاده از قابلیت ارسال پیامک زنده نه تنها می‌توانید اس ام اس منطقه‌ای بفرستید، بلکه متغیرهای دیگری را هم مدنظر داشته باشید.

یکی از بهترین ویژگی‌های پیامک زنده برای انتخابات، هدف گرفتن رای اولی‌ها است. با استفاده از این قابلیت ملی پیامک می‌توانید مشخص کنید اس ام اس شما به دست چه بازه سنی برسد و حتی مشخص کنید جنسیت آن‌ها چه باشد. بنابراین می‌توانید برنامه‌های راهبردی خود را برای جوانان بفرستید و به این صورت آن‌ها را به سمت خود بکشانید.

استفاده از بانک شماره موبایل

شما به عنوان نامزد انتخابات ممکن است به شماره تلفن تمام ساکنان شهر خود دسترسی نداشته باشید و نتوانید برنامه خود را به دست آنان برسانید. اما سامانه‌های پیامکی تمام شماره‌های لازم را برای شما جمع‌آوری کرده‌اند. به این صورت می‌توانید در استان و شهر خاص، به راحتی پیامک بفرستید.

اما ارسال پیامک منطقه‌ای تنها استفاده از بانک شماره موبایل نیست، بلکه می‌توانید به جنسیت خاص و مشاغل و اصناف مختلف هم پیامک بفرستید. کاندیداهای انتخابات با استفاده از این فرصت می‌توانند به اقشار مختلف جامعه دسترسی پیدا کنند. مثلا اگر شما خودتان مهندس هستید و دوست دارید جامعه مهندسان را از طرح‌های سیاسی خود آگاه کنید، می‌توانید از قسمت «منطقه هدفمند»، به مهندسان دسترسی داشته باشید.

نکات مهم هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی انتخابات

حتما تا اینجای کار متوجه شده‌اید که یک پیامک تبلیغاتی جذاب و تاثیرگذار چقدر می‌تواند شما را از رقبایتان متمایز کند. اما به عبارت «جذاب و تاثیرگذار» در جمله قبل دقت کنید. اگر پیامی که به دست افراد می‌رسانید برای آنان جذاب نبوده و دغدغه آنان نباشد، نام شما به سرعت رسیدن یک پیامک، فراموش می‌شود.

  • متن پیامک را ساده و قابل فهم بنویسید. طوری که هم فرد کم‌سواد آن را بفهمد و هم برای افراد طبقات بالاتر جذاب باشد.

  • متن پیامک را کوتاه بنویسید. کسی دیگر حوصله خواندن متن‌های بلند و پرگویی‌های را ندارد.

  • نام خود و کد انتخاباتی‌تان را در ابتدای متن بیاورید تا بیشتر در یادها بمانید.

  • در انتهای متن پیامک لینک بفرستید. اگر یک وب سایت یا کانال دارید، حتما لینک آن را در اس ام اس قرار دهید تا افراد علاقه‌مند بتوانند بیشتر با شما آشنا شوند.

  • در ساعات متعاوف تبلیغات کنید. چون اگر برای مردم در ساعات نامتعارف مزاحمت ایجاد کنید، نه تنها تاثیر مثبت نخواهد داشت، بلکه آنان را از شما زده می‌کند.

خلاصه و نتیجه‌گیری

حال که در این مقاله با بخشی از امکانات سامانه‌های پیامکی مناسب برای کمپین‌های انتخابابتی و شیوه‌های تبلیغاتی نوین آشنا شدید، کافی است با یک برنامه‌ریزی به موقع و تهیه متن پیامک های تبلیغاتی مناسب برای مخاطبان هدف‌تان، کمپین‌های انتخاباتی خود را به موفقیت نزدیک کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49870 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1402/11/03 تعداد مشاهده: 178
کلید واژه ها:
سافت گذر