کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تفاوت کش لس سیار با ثابت چیست؟

دستگاه کش لس سیار یک دستگاه خودپرداز غیر نقدی است که امکان انجام بسیاری از فرآیندهایی که در دستگاه های خودپرداز انجام می شود را دارد. فقط با این تفاوت که این دستگاه امکان دریافت پول نقد را به افراد نمی دهد. با توجه به اینکه در حال حاضر بسیاری از مردم خرید خودشان را بدون پول نقد انجام می دهند، هیچ لزومی به استفاده از دستگاه های خودپرداز قدیمی نیست.

دستگاه های کش لس بازار به دو دسته رومیزی و دیواری تقسیم بندی می شوند. شاید افرادی که در زمینه فروش و یا خرید این دستگاه ها تخصص دارند، بدانند که چگونه می توانند یکی از بهترین این دستگاه ها را انتخاب کنند. اما سایر افرادی که اطلاعاتی در مورد تفاوت های این دستگاه ها ندارند، بهتر است که در ابتدا اطلاعات خودشان را افزایش دهند و سپس خرید خود را نهایی نمایند.

 

تفاوت کش لس سیار با ثابت چیست؟

کش لس سیار چیست؟

کشلس سیار از جمله دستگاه های خودپرداز غیر نقدی است که مشابه با دستگاه پوز عمل می کند. با این حال قابلیت هایی که در این دستگاه وجود دارد، کمی بیشتر از قابلیت های موجود در دستگاه های پوز مغازه ها و فروشگاه ها است. این دستگاه امکان خرید شارژ، دریافت موجودی، خرید، کارت به کارت و ... را فراهم می کند. این دستگاه دارای سایز کوچکی است و به راحتی قابل حمل می باشد. از این رو نیازی به نصب این دستگاه روی دیوار نیست و می توان در هر جایی و حتی با جابجا شدن مغازه و فروشگاه از این دستگاه استفاده کرد.

 

تفاوت کش لس سیار با ثابت

کش لس دیواری چیست؟

کشلس دیواری یکی از دستگاه هایی است که به منظور کارت به کارت، پرداخت قبض، خرید شارژ و بسیاری از فرآیندهای بانکی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه همانطور که از نامش مشخص است، بدون پرداخت پول نقدی به افراد خدمات ارائه می کند. اما ظاهر آن مشابه با ظاهر دستگاه های خودپرداز نقدی است و به صورت ثابت روی دیوارها نصب می شوند. کش لس ثابت نسبت به خودپردازهای نقدی سایز کوچک تری دارد. چرا که نیازی به قرار دادن پول در این دستگاه ها نیست. از این رو می توان برای محیط هایی که نیازی به دریافت پول نقدی وجود ندارد، ولی باید فرآیندهای بانکی با سرعت انجام شوند؛ از این دستگاه استفاده کرد.

تفاوت کش لس سیار با ثابت

همانطور که متوجه شدید، هر دوی این دستگاه ها برای انجام تراکنش های مختلف از جمله خرید، کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض و ... مورد استفاده قرار می گیرند. اما تفاوت هایی نیز در میان کش لس سیار و ثابت وجود دارد که توجه به آن ها به افراد این امکان را می دهد تا انتخاب بهتری داشته باشند. از سه جهت می توان تفاوت این دو دستگاه را با هم بررسی کرد که شامل موارد زیر هستند.

  • تفاوت در قیمت

کش لس دیواری و ثابت به دلیل داشتن صفحه نمایش بزرگ تر دارای قیمت بالاتری نسبت به دستگاه کش لس رومیزی و سیار می باشد. این موضوع ایجاب می کند که فقط افرادی که نیاز به نصب دستگاه خودپرداز غیر نقدی روی دیوار و به صورت ثابت را دارند، اقدام به استفاده از این دستگاه ها نمایند. در غیر این صورت یک هزینه بیهوده برای خرید دستگاه های خودپرداز غیر نقدی ثابت می کنند.

  • تفاوت در ابعاد

دستگاه کشلس سیار همانطور که مشخص است، دارای ابعاد کوچک تری نسبت به دستگاه های ثابت  است. این موضوع باعث متفاوت شدن کاربردهای این دو دستگاه شده است. در واقع دستگاه خودپرداز غیر نقدی سیار به دلیل داشتن سایز کوچک و وزن کم می تواند به راحتی همراه افراد باشد. ولی محل نصب کش لس های ثابت روی دیوار است. از این رو امکان جابجایی دستگاه های خودپرداز غیر نقدی ثابت وجود ندارد.  

  • تفاوت در قابلیت ها

یکی از مهم ترین تفاوت های دستگاه کشلس سیار با ثابت، تفاوت در قابلیت های این دو دستگاه است. برخی از دستگاه های خودپرداز غیر نقدی سیار دارای یک دوربین نیز هستند که می توان از آن برای کاربردهای مد نظر استفاده کرد. اما دستگاه های خودپرداز غیر نقدی ثابت دارای این قابلیت نمی باشد. از طرفی برای دستگاه های خودپرداز سیار غیر نقدی از محافظ نیز استفاده می شود و یک باکس برای این دستگاه ها وجود دارد. ولی دستگاه های خودپرداز نقدی دارای چنین شرایطی نیستند.

 

فرق کش لس سیار با ثابت چیست؟

کدام یک از دستگاه های خودپرداز غیر نقدی بهتر است؟

حال که با تفاوت های دستگاه خودپرداز غیر نقدی سیار و ثابت آشنا شدید، شاید این سوال پیش بیاید که کدام یک از این دستگاه ها انتخاب بهتری برای خرید هستند؟ مشتریان می بایست با توجه به کارایی مد نظر خود و همچنین محصولات موجود در بازار، بهترین این دستگاه ها را انتخاب کنند.

به طور کلی، کشلس سیار بیشتر برای کسب و کارهای سیار و فروشگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. ولی کش لس ثابت می تواند برای پاساژها، مراکز درمانی، مراکز خرید و سایر مراکز عمومی مورد استفاده قرار گیرد. در هر صورت هر دوی این دستگاه ها خدمات تقریبا یکسانی را ارائه می کنند و آن چیزی که باعث تمایز این دستگاه ها می شود، ابعاد و نحوه نصب آن ها می باشد.

قیمت کش لس سیار چقدر است؟

در صورتی که نیاز به استعلام قیمت کش لس سیار را دارید، می توانید به مجموعه هایی که مرکز فروش این دستگاه ها هستند مراجعه کنید. این دستگاه در حال حاضر به یکی از پرفروش ترین دستگاه های خودپرداز غیر نقدی تبدیل شده است و می تواند با امکانات عالی، در اختیار بسیاری از کسب و کارها قرار بگیرد. قیمت کشلس سیار وابسته به کیفیت می باشد.

مجموعه ویراپوز، به صورت تخصصی در حوزه فروش و نصب کش لس سیار فعالیت می کند. در صورت نیاز به استعلام قیمت این دستگاه ها و همچنین خرید آن ها می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید. ویراپوز تلاش کرده تا بهترین کیفیت دستگاه ها را در کنار قیمت عالی به مشتریان خود ارائه کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49871 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: رایا تاریخ خبر: 1402/11/08 تعداد مشاهده: 233
کلید واژه ها:
سافت گذر