کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۸ تا از بهترین سایت های جهان برای آموزش برنامه نویسی

شروع به یادگیری برنامه‌نویسی می‌تواند یک سفر هیجان‌انگیز و بسیار پردرآمد باشد، که به شما این امکان می‌دهد تا قدرت خلاقیت و تفکر منطقی خود را در دنیای دیجیتال به ارمغان بیاورید. اما هنگام ورود به این دنیای پویا، انبوهی از منابع و وب‌سایت‌ها برای یادگیری برنامه‌نویسی می‌توانند شما را گیج کنند.

در اینجا، ما به عنوان راهنمای شما در این سفر می‌ایستیم و بهترین وب‌سایت‌های جهان برای یادگیری برنامه‌نویسی را به شما معرفی خواهیم کرد. از منابع جامع و معتبری که در این وب‌سایت‌ها در اختیارتان قرار می‌گیرد، می‌توانید به روزترین زبان‌ها، فریمورک‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا را فرا بگیرید.

1 .سایت W3Schools

یک منبع آموزشی بسیار معروف و جامع در زمینه تکنولوژی‌های وب از جمله HTML، CSS، دوره جاوا اسکریپت و بسیاری از زبان‌های برنامه‌نویسی دیگر می‌باشد. وب‌سایت W3Schools یکی از بهترین منابع آموزشی برای یادگیری برنامه‌نویسی و تکنولوژی‌های وب می‌باشد که بیش از 20 سال فعالیت دارد و محتوای آموزشی جامعی را در زمینه‌های مختلف ارائه می‌دهد.

  • آموزش متنی: W3Schools به شما آموزش متنی و جامع در زمینه‌هایی مانند HTML، CSS، JavaScript، PHP، SQL و بسیاری از زبان‌ها و تکنولوژی‌های دیگر را ارائه می‌دهد. در این آموزش هر مفهوم و مهارت به صورت ساده و قابل فهم توضیح داده شده است.

  • تمرین‌های عملی: شما می‌توانید با استفاده از تمرین‌های عملی که در هر بخش در دسترس است، مهارت‌های خود را تمرین کنید و با کاربرد عملی آن‌ها در طراحی و توسعه وب آشنا شوید.

 

آدرس سایت : www.w3schools.com

 

2 .سایت MDN Web Docs

وب‌سایت MDN Web Docs یک منبع معتبر و جامع برای مستندات و آموزش‌های مربوط به تکنولوژی‌های وب است. MDN مخفف Mozilla Developer Network است و توسط Mozilla، سازنده مرورگر Firefox، تاسیس شده است. این وب‌سایت دارای محتوای غنی در زمینه‌های مختلف از جمله آموزش برنامه نویسی فرانت اند ، HTML، CSS، JavaScript و تکنولوژی‌های وب پیشرفته‌تر می‌باشد.

 

آدرس سایت : developer.mozilla.org

3 .سایت freeCodeCamp

سایت freeCodeCamp یک منبع آموزش آنلاین رایگان است که به ارائه دوره‌های برنامه‌نویسی و توسعه وب متمرکز شده است. این سایت به دانشجویان امکان می‌دهد تا مهارت‌های برنامه‌نویسی و توسعه وب را در سطوح مختلف یاد بگیرند.

این سایت به شما این امکان می‌دهد تا مهارت‌های خود را در زمینه‌های مختلف مانند HTML، CSS، JavaScript، توسعه وب جانبی (Back-end web development)، توسعه تلفن همراه (Mobile development) و بسیاری موارد دیگر تقویت کنید.

 

آدرس سایت : www.freecodecamp.org

4 .سایت Stack Overflow

یک انجمن برنامه‌نویسی بسیار پرطرفدار می‌باشد که شما می‌توانید سؤالات خود را مطرح کنید و به سؤالات دیگران نیز پاسخ دهید. Stack Overflow در اصل برای حل مشکلات و پاسخ به سوالات مرتبط با برنامه‌نویسی و توسعه نرم‌افزار تأسیس شده است. هر کاربر می‌تواند سوال خود را در سایت مطرح کند و دیگران می‌توانند به آن پاسخ دهند. سوالات و پاسخ‌ها به صورت جمعی و توسط جامعه برنامه‌نویسان ایجاد و مدیریت می‌شوند.

 

آدرس سایت : stackoverflow.com

5 .سایت Codeavengers

سایت Codeavengers یک منبع آموزشی آنلاین است که بر برنامه‌نویسی و توسعه وب تمرکز می‌کند. این سایت به صورت تعاملی و با استفاده از بازی‌ها و فعالیت‌های عملی، به کاربران امکان می‌دهد مهارت‌های برنامه‌نویسی را یاد بگیرند.

Codeavengers دوره‌های آموزشی برنامه‌نویسی را برای سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته ارائه می‌دهد. این دوره‌ها شامل مفاهیم و زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف مانند HTML، CSS، JavaScript، Python و بسیاری دیگر است. همچنین، Codeavengers به کاربران اجازه می‌دهد تا پروژه‌های عملی تکمیل کنند و مهارت‌های خود را در محیطی عملی تثبیت نمایند.

 

آدرس سایت : www.codeavengers.com

6 .سایت Codecademy

یک سایت آموزشی تعاملی که به شما کمک می‌کند تا با زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف آشنا شوید و مهارت‌های خود را تقویت کنید. در Codecademy، شما می‌توانید از موضوعات مقدماتی تا مفاهیم پیشرفته در زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف مانند HTML، CSS، JavaScript، Python، Ruby و بسیاری دیگر را یاد بگیرید.

آدرس سایت : www.codecademy.com

7 .سایت BitDegree

BitDegree به شما این امکان را می‌دهد تا بر اساس سطح تجربه و علاقه خود دوره‌های مورد نظر را انتخاب کنید. همچنین، شما می‌توانید تمرین‌های عملی را انجام داده و پروژه‌های عملی را تکمیل کنید تا مهارت‌های خود را در عمل بهبود بخشید.

یکی از ویژگی‌های برجسته Bit Degree، استفاده از فناوری زنجیره‌بلوک است. سایت از تکنولوژی بلاک چین برای ارائه گواهینامه‌های تأیید شده به کاربران استفاده می‌کند. این گواهینامه‌ها نشان می‌دهند که شما دوره‌های آموزشی را با موفقیت تکمیل کرده‌اید و می‌توانید آن‌ها را به عنوان شاهد مهارت‌های خود در این حوزه مورد استفاده قرار دهید و در رزومه خودتان بگذارید.

 

آدرس سایت : www.bitdegree.org

8 .سایت Coursera

یک سایت آموزشی آنلاین دیگر که دوره‌های برنامه‌نویسی از دانشگاه‌ها و مؤسسات برجسته را در اختیار شما قرار می‌دهد. درست مانند آکادمی وبسیلا که تمام دوره‌هایش بر اساس آخرین آپدیت‌های دانشگاهی و استاد‌های مجرب است.

سایت Coursera یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است. در Coursera، شما می‌توانید در دوره‌های مختلفی از جمله علوم کامپیوتر، تکنولوژی، علوم انسانی، علوم اجتماعی، کسب و کار و بسیاری حرفه دیگر شرکت کنید. این دوره‌ها توسط اساتید برجسته و تخصصی ارائه می‌شوند و محتوای آموزشی بصورت ویدئوها، مقالات، تمرین‌های عملی و آزمون‌ها ارائه می‌شود.

مزیت اصلی Coursera در ارائه دوره‌هایی است که به صورت رایگان در دسترس هستند. با این حال، برای دسترسی به گواهی‌نامه و مزایای اضافی مانند دسترسی به محتوای تکمیلی و امکان شرکت در پروژه‌های عملی، ممکن است نیاز به پرداخت هزینه داشته باشید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49878 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1402/11/28 تعداد مشاهده: 197
کلید واژه ها:
سافت گذر