کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316351 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فروش اقساطی ردیاب خودرو و جی پی اس خودرو در پیام جی پی اس

 فروش اقساطی ردیاب خودرو و جی پی اس خودرو در پیام جی پی اس

جی پی اس خودرو، نوعی دستگاه پرتابل است که با اتصال به ماشین‌تان، قابلیت مکان‌نمایی خودرو را برای‌ شما به‌وجود می‌آورد.

به گزارش بازار، جی پی اس خودرو، نوعی دستگاه پرتابل است که با اتصال به ماشین‌تان، قابلیت مکان‌نمایی خودرو را برای‌ شما به‌وجود می‌آورد. یکی از مهم‌ترین مزایای انواع ردیاب خودرو، این است که می‌توانید در هر لحظه، مکان حضور خودروی خود را ردیابی کنید؛ مسئله‌ای که هنگام سرقت خودرو، شدیدا به کار صاحبان ماشین‌ها می‌آید. مکان نمایی ماشین خود در مسافرت‌ها، از دیگر ویژگی‌های جی پی اس خودرو است؛ چنان‌که به‌لطف وجود این تجهیزات، می‌توانید در مسیرهای حاشیه‌ای و جاده‌های مختلف، موقعیت خود را روی نقشه ببینید و مسیر صحیح حرکت را بیابید.

آیا مزایای سیستم GPS پرتابل، تنها به موارد عنوان شده، محدود خواهد شد؟ مسلما پاسخ «خیر» است؛ زیرا از این سیستم‌ها برای شنود صداهای کابین خودروها و البته خاموش کردن ماشین‌ها از راه دور نیز استفاده می‌شود. جهت بهره‌گیری از سیستم‌های موثر و کارآمد، ابتدا بایستی نیازهای خود را به خوبی بشناسید و سپس به شناخت و انتخاب مناسب‌ترین مدل‌های مختلف ردیاب خودرو اقدام کنید.

 

مهم‌ترین کاربردهای جی پی اس خودرو

جی پی اس خودرو یا همان ردیاب خودرو با نصب روی خودرو، امکانات و خدمات زیادی را در اختیار رانندگان قرار می‌دهد. یکی از مهم‌ترین کاربردهای انواع ردیاب ماشین، امکان مطلع شدن از مسیر حرکت و نقطه پارک خودروها پس از سرقت است. این دستگاه‌ها، همواره صاحب خودرو را از فعل و انفعالات مختلفی که برای خودرو رخ می‌دهد، مطلع می‌کنند. در یک نگاه کلی، برخی از اصلی‌ترین کاربردهای دستگاه ردیاب خودرو عبارت است از:

  1. قابلیت ردیابی خودرو هنگام سرقت ماشین و پس از آن

  2. امکان روشن و خاموش کردن ماشین به‌وسیله سیستم کنترل از راه دور

  3. شنود مکالمات درون کابین خودرو

  4. قابلیت قطع سوخت خودرو با استفاده از قطعه رله

  5. ارسال پیام هشدار اضطراری به شماره‌های آشنایان

  6. دریافت پیامک‌های مربوط به سرعت غیرمجاز و میزان مصرف سوخت

  7. آنالیز نقطه قرارگیری خودرو در مسیرهای مختلف.

به‌دلیل اهمیت کاربردهای دستگاه‌های GPS خودرو، در ادامه به تشریح برخی از پارامترهای فوق خواهیم پرداخت.

 فروش اقساطی ردیاب خودرو و جی پی اس خودرو در پیام جی پی اس

 

قیمت جی پی اس خودرو

جهت تعیین قیمت جی پی اس خودرو، همواره بایستی به عواملی نظیر: داشتن رله قطع‌کن، دقت در ردزنی خودرو، وجود یا عدم وجود آنتن خارجی، سایز و مدل دستگاه GPS، میزان نگهداری شارژ، سرعت عملکرد و دستورپذیری، قابلیت ارسال سریع پیام‌های اضطراری، به‌روزرسانی دائمی نقاط استقرار و حرکت خودرو، میزان مقاومت دستگاه ردیاب خودرو در مقابل حرارت و برودت و ...، توجه داشت. قیمت اقتصادی مدل‌های مختلف عرضه شده توسط شرکت پیام جی پی اس، موجب شده تا دستگاه‌های قابل ارائه این شرکت از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار باشند:

  • ردیاب خودرو مدل TS۵۰۰: ۲.۳۵۰.۰۰۰ تومان

  • مدل TS۵۵۰: ۲.۵۵۰.۰۰۰ تومان

  • مدل TS۷۵۰: ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان

  • ردیاب‌ آهنربایی ۲۰ روز شارژ: ۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان

  • مدل‌های آهنربایی ۱۰ روز شارژ: ۲.۷۰۰.۰۰۰.

به‌طور کلی انواع دستگاه‌های جی پی اس ماشین، بسته به عملکردی که ارائه می‌دهند، دارای قیمت مقرون به‌صرفه‌ای هستند. در ادامه به بررسی برخی از مدل‌های عنوان شده خواهیم پرداخت.

دستگاه جی پی اس خودرو TS۵۵۰

یکی از محصولات جذاب شرکت پیام جی‌پی‌اس است که امکان قرار دادن سیم‌کارت‌های مختلفی در آن‌ها وجود دارد. این‌گونه سیستم‌های ردیابی، به سیم‌کشی درون کابین خودروها متصل می‌شوند. دلیل این امر، تغذیه سیستم‌های GPS خودرو از برق ماشین است. جالب است بدانید که با نصب دستگاه ردیاب خودرو TS۵۵۰، می‌توانید علاوه‌بر مکان‌نمایی و ردیابی ماشین‌ها، صداهای درون کابین‌ها را نیز شنود کنید؛ چنان‌که این دستگاه‌ها از یک میکروفون برای شنود دقیق مکالمه‌های رد و بدل شده در کابین خودرو بهره می‌برند. البته این میکروفون‌های قدرت‌مند، بایستی طی فرآیند جداگانه‌ای روی دستگاه GPS TS۵۵۰ پیاده‌سازی شوند.

نکته قابل‌توجه اینجاست که به‌منظور شنود صداهای درون کابین، بایستی با سیم‌کارت موجود در دستگاه جی پی اس خودرو TS-۵۵۰ تماس بگیرید؛ البته که این تجهیزات، امکان رکورد (ضبط) مکالمه‌های درون کابین را ندارند. در بررسی این دستگاه‌ها، باید به کیفیت بالای این نوع از GPSها برای مکان‌یابی لحظه‌ای خودروها اشاره داشت؛

یکی دیگر از مزایای وجود قطعه رله جی‌پی‌اس، ارائه گزارش‌های پیامکی مربوط به میزان مصرف سوخت خواهد بود. امکان نصب اپلیکیشن‌های مربوط به کنترل این دستگاه‌ها، روی تلفن همراه یا لپ‌تاپ‌ها وجود دارد؛ بنابراین به راحتی و از راه دور، می‌توانید خودروی خود را خاموش یا روشن کنید.

 فروش اقساطی ردیاب خودرو و جی پی اس خودرو در پیام جی پی اس

 

 

خرید بهترین ردیاب خودرو از پیام جی پی اس

خرید برترین مدل‌های جی پی اس خودرو، می‌تواند خیال‌تان را از بابت کنترل از راه دور ماشین و ردیابی آن در زمان سرقت، آسوده کند. محصولات قابل ارائه توسط شرکت پیام جی‌پی‌اس (payamgps.com)، از چند منظر موردتوجه عموم هم‌میهنان و شرکت‌های بزرگ عرضه اتومبیل قرار گرفته‌اند. قیمت بسیار اقتصادی محصولات این شرکت که به‌لطف واردات گسترده سیستم‌های GPS محقق شده است، یکی از همین دست پارامترها محسوب می‌شود.

پیاده‌سازی سامانه مدیریت ناوگان که منجر به دسترسی کاربران به یکی از بهترین پنل‌های کنترل شده است، دیگر دلیل محبوبیت انواع ردیاب ماشین شرکت پیام جی پی اس به‌شمار می‌رود. این شرکت از سال ۱۳۸۶ در زمینه ارائه دستگاه‌های GPS خودرو فعال بوده است؛ بنابراین جهت دریافت مشاوره‌های تخصصی به‌منظور خرید اقساطی ردیاب‌های خودرو، می‌توانید با کارشناسان مجموعه معتبر payamgps تماس حاصل کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49886 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو جشنواره تاریخ خبر: 1402/12/08 تعداد مشاهده: 177
کلید واژه ها:
سافت گذر