کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316292 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کاملترین مقایسه شارژ وایرلس در مقابل شارژ سیمی: کدام یک بهتر است؟

شارژ موبایل وایرلس چند سالی است که به بازار آمده و محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. پرچمدارانی همچون سری های جدید سامسونگ و آیفون را م توان به راحتی با شارژر وایرلس شارژ کرد. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه چیزی باعث محبوبیت شارژ موبایل وایرلس می شود؟ آیا شارژر سیمی بهتر است؟

چرا شارژ وایرلس بهتر از شارژ سیمی است؟

به عبارت ساده، شارژ بی سیم به این معنی است که می توانید دستگاه گوشی خود را روی پایه شارژ بیندازید و بدون نیاز به وصل کردن چیزی به تلفن خود شارژ می شود، که به طور قابل توجهی راحت تر از شارژ سیمی سنتی است.

شارژ بی سیم چه مزایایی دارد؟

1) در مقایسه با شارژ سیمی نیازی به کابل شارژ ندارید

نظرات مردم در مورد "مزایای شارژ وایرلس" بسیار زیاد است در اینجا چند مورد را آورده ایم:

فقط وضعیت را تصور کنید: نیازی نیست هر بار که نیاز به شارژ کردن تلفن خود دارید یک کابل را وصل و جدا کنید. گوشی خود را روی پد شارژ بیندازید و بدون انجام کار دیگری شروع به شارژ شدن می کند. همه چیز ظریف و مرتب به نظر می رسد. لازم نیست نگران این باشید که کابل یا شارژر خود را کجا گذاشته اید.

با این حال، هنوز هم به سیم احتیاج دارید زیرا پایه شارژ و منبع تغذیه با سیم به هم متصل می شوند.

2) سایش و خرابی سوکت دستگاه شما را کاهش می دهد.

همانطور که قبلا ذکر شد، شارژ بی سیم نیازی به کابل ندارد. دیگر نیازی به درگاه USB نیست، بنابراین دیگر فشاری به کابل، دوشاخه شارژ و درگاه شارژ گوشی وارد نمی شود.

3) به جای بردن انواع کابل با خود، چندین گوشی هوشمند را قادر می سازد تا به طور همزمان شارژ شوند.

برای کسانی که چندین گوشی مختلف دارند، به عنوان مثال، یک آیفون و یک گوشی هوشمند اندرویدی، هنگام سفر باید کابل ها و شارژرهای مختلفی را حمل کنند.

با این حال، اگر همه این گوشی‌های هوشمند قابلیت شارژ با شارژر وایرلس داشته باشند، یک پد شارژ بی‌سیم کارشان را راه می اندازد. به طور کلی، شارژرهای تلفن همراه و شارژرهای بی‌سیم تولیدکنندگان مختلف با استاندارد شارژ بی‌سیم Qi مطابقت دارند، بنابراین یک شارژر بی‌سیم می‌تواند همه تلفن‌های دارای Qi را شارژ کند.

4) راه ایمن تری برای انتقال برق به تلفن شما فراهم می کند که از به خطر انداختن ایمنی و داده های شما جلوگیری می کند.

همچنین یک خطر کمتر شناخته شده مرتبط با "وصل کردن به شارژرهای USB عمومی" وجود دارد. این هاب های شارژ عمومی USB رایگان ممکن است داده ها را جمع آوری کنند در حالی که شما از آن آگاه نیستید، که دلیل دیگری برای بهتر بودن شارژ وایرلس است.

چرا شارژر وایرلس هنوز همه جا نیست؟

الف) شارژ وایرلس کندتر از شارژ سیمی است

آزمایش ها نشان داده که Samsung Galaxy S6 در صورتی که آن را به برق وصل کنید و از طریق یک اتصال سیمی شارژ کنید، می تواند از صفر تا 100 درصد انرژی باتری را در 1.48 ساعت شارژ کند. در حالی که شارژ بی سیم 3.01 ساعت طول می کشد، یعنی دو برابر بیشتر از شارژر سیمی.

تحقیقات همچنین مشخص کرده که که از آنجایی که شارژ بی سیم برای شارژ کردن تلفن شما زمان بیشتری می برد، شارژ کامل تلفن شما نیز به انرژی بیشتری نیاز دارد.

ب) شارژ بی سیم معمولا باعث داغ شدن بیش از حد گوشی شما می شود که می تواند به باتری شما آسیب برساند.

در میان کسانی که از شارژر وایرلس استفاده می کنند، بحث‌های زیادی در مورد اینکه آیا گرمای شارژر بی‌سیم به باتری شما آسیب می‌زند یا خیر، وجود دارد . طبق تحقیقات شارژ وایرلس معمولا مقداری گرمای اتلاف تولید می کند و حتی می تواند باتری گوشی را در مقایسه با شارژ کابلی معمولی بیش از حد داغ کند. مقداری از این انرژی هدر رفته به گرما تبدیل می‌شود و گرمای اضافی باعث فرسودگی و پارگی بیشتر باتری می‌شود و هر بار که باتری گوشی شما در معرض دمای بالا قرار می‌گیرد، سرعت پیری باتری شما افزایش می‌یابد.

باتری‌های لیتیوم یونی در صورتی که بین -10 تا 30+ درجه سانتی‌گراد نگهداری شوند عملکرد بهینه‌تری دارند و عمر طولانی‌تری دارند.

ج) شارژر وایرلس کمی گران از کابل های معمولی است

قیمت کابل ها و شارژرهای وایرلس را در مرکز باتری بررسی کنید، متوجه خواهید شد که بیشتر کابل ها قیمت پایین دارد در حالی که معمولاً یک شارژر وایرلس قیمت بالاتری دارد. این یک تفاوت بسیار بزرگ است.

کلام آخر مرکز باتری

مقایسه شارژ بی سیم و شارژ سیمی چالش برانگیز است زیرا مزایا و معایبی برای هر دو وجود دارد.

اگر شارژ بی سیم را انتخاب می کنید، در اینجا یک توصیه وجود دارد: یک شارژر بی سیم 3 کاره تهیه کنید زیرا با شارژر ایفون وایرلس می توانید گوشی، ساعت هوشمند و ایرپاد را به صورت وایرلس شارژ کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49893 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو جشنواره تاریخ خبر: 1402/12/16 تعداد مشاهده: 145
کلید واژه ها:
سافت گذر