کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316301 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چطور با هزینه کم اما با کیفیت سفر کنیم؟

چگونه مسافرت کم هزینه اما حرفه‌ای امکانپذیر است؟ سفر از آن دسته کارهای لذتبخش است که همه افراد دوست دارند ان را انجام دهند. اما یکی از مشکلات سفررفتن، هزینه‌های بالای آن محسوب می‌شود. هزینه تهیه بلیط، محل اقامت، رفت و آمد، هزینه‌های غذا و ... از جمله مواردی هستند که در حین سفر باید پرداخت شوند. با این حال بسیاری از افراد بودجه بالا نداشته و تمایل دارند سفر کنند. فرقی نمی‌کند شما بخواهید بلیط کیش مشهد ، بلیط تهران مشهد و یا بلیط شهرهای دیگر را برای سفر تهیه کنید؛ رعایت یک سری راهکارها در طی سفر به شما کمک می‌کند تا با هزینه کم نیز بتوانید به سفر بروید. در ادامه به بررسی این راهکارها می‌پردازیم.

راهکارهای عالی برای مسافرت کم هزینه اما حرفه‌ای

همه افراد که بودجه بالا ندارند؛ اما آیا این افراد نباید به سفر بروند؟ آیا نباید از زندگی خود لذت ببرند؟ این تصور کاملاً اشتباه است و با بودجه کم نیز می‌توان به سفر رفت و از آن لذت برد.

در ادامه با راهکارهای اصولی برای کاهش هزینه‌های سفر و حفظ کیفیت سفر آشنا می‌شوید. درواقع، شما می‌توانید با کمترین هزینه هم از سفر خود لذت ببرید. در ادامه به بررسی این راهکارها می‌پردازیم.

مسافرت به مکان دلخواه در خارج از فصل سفر

یکی از بهترین راهکارها برای داشتن مسافرت کم هزینه اما حرفه‌ای ، مسافرت در زمان‌های غیر از فصل شلوغی و مسافرت به آن مکان است. به‌عنوان مثال جزیره کیش و قشم در تابستان به‌دلیل گرمای شدید هوا بسیار خلوت بوده و هتل‌ها و مکان‌های اقامتی قیمت بسیار ارزانی دارند. همچنین، تورهای مسافرتی شما را با کمترین هزینه به این جزیره‌ها می‌برند.

به همین دلیل، هزینه‌های شما تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

این قضیه در مورد بسیاری از شهرهای ایران مانند شهر زیارتی مشهد نیز صدق می‌کند. معمولاً در زمستان به‌دلیل برودت هوا، تعداد مسافران کمتری به این شهر سفر می‌کنند و به همین دلیل، بیشتر هتل‌ها خالی بوده و حتی بسیاری از تورها شما را با هزینه بسیار کم به مشهد برای زیارت و سیاحت می‌برند.

عدم سفر در ایام تعطیلات

فرقی نمی‌کند که شما بخواهید به کجا سفر کنید. بیشتر شهرهای ایران و حتی جهان در ایام تعطیلات شلوغ هستند. در زمان شلوغی شهرها وکشورها و درایام تعطیلات، همه هزینه‌های سفر به طرز عجیبی افزایش می‌یابند. درواقع، در این زمان بیشتر افراد به سفر رفته و هتل‌ها و مکان‌های اقامتی قیمت‌های خود را به‌شدت افزایش داده و معمولاً به سختی می‌توان هتل پیدا کرد.

این قضیه در مورد تورهای مسافرتی نیز صدق می‌کند؛ معمولاً در ایام تعطیلات، تورها قیمت‌های خود را چند برابر خواهند کرد. پس برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود اصلاً در ایام تعطیلات به مسافرت نروید.

انتخاب کم هزینه‌ترین وسیله برای سفر وسیله‌های مختلفی برای سفر رفتن وجود دارند. گران‌ترین وسیله برای سفر هواپیما است. البته اگر می‌خواهید زودتر به مقصد برسید و بودجه کمی دارید، می‌توانید بلیط پروازهای چارتر را تهیه کنید که قیمت کمتری نسبت به سایر بلیط‌های هواپیما دارند.

خودروی شخصی نیز به‌دلیل هزینه بنزین قیمت بالایی داشته و حتی ممکن است خودرو شما در مسیر خراب شده و مجبور به پرداخت هزینه‌های خرابی خودرو نیز شوید. این مشکلات از رایج‌ترین مشکلاتی هستند که در حین سفر با خودرو ایجاد می‌شوند. قطار و اتوبوس معمولاً بهترین گزینه‌ها برای کاهش هزینه‌های سفر شما هستند. حتی می‌توانید از تخفیفات استفاده کرده و بلیط‌های قطار و اتوبوس را با قیمت پایین‌تری خریداری کنید.

صرف غذاهای محلی یا خیابانی

معمولاً رستوران‌ها غذاهای خود را با بیشترین قیمت به مشتریان عرضه می‌کنند. البته رستوران‌هایی نیز وجود دارند که غذاهای خود را با قیمت کم اما با کیفیت پایین به فروش می‌رسانند که این غذاها معمولاً با هر بدنی سازگار نبوده و فرد ممکن است مسموم شود. یکی از بهترین راهکارها برای مسافرت کم هزینه اما حرفه‌ای، استفاده از غذاهای محلی و انواع ساندویچ است.

معمولاً ساندویچ فروشی‌ها و تولیدکنندگان غذای خانگی، محصولات خود را با کیفیت خوب و قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌کنند. به همین دلیل، با خیال راحت می‌توانید به سفر رفته و از صرف غذای خود لذت ببرید. حتی می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر کنسرو انواع غذا را تهیه و بعد از جوشاندن آن‌ها را میل کنید.

خرید بلیط هواپیما از فلای تودی

در دنیای امروز، سفرهای هوایی به یکی از رایج ‌ترین روش‌های جابجایی تبدیل شده‌اند. سرعت، راحتی و تنوع مقاصد، از جمله مزایایی هستند که سفر با هواپیما را به گزینه‌ای جذاب برای بسیاری از مردم تبدیل کرده‌اند. با این وجود، هزینه بلیط هواپیما به عنوان رکن اصلی سفرهای هوایی، می توانند نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخاب این روش سفر داشته باشد.

بلیط‌ها به دو دسته سیستمی و چارتر تقسیم می‌شوند. قیمت بلیط‌های سیستمی توسط شرکت‌های هواپیمایی تعیین می‌شود و در تمام سامانه‌های فروش بلیط یکسان است. اما قیمت بلیط‌های چارتر توسط چارترکننده تعیین می‌شود و دائماً در حال تغییر است.

فلای تودی امکان خرید بلیط هواپیما از ایرلاین‌های مختلف و برای مقصدهای گوناگون را به شما می‌دهد. این شرکت با ارائه تخفیف‌های مختلف و جستجوی جامع، به شما کمک می‌کند تا بلیط هواپیما ارزان پیدا کنید. اگر قصد دارید تا در سفر خود صرفه جویی کنید و با قیمت های بهتری سفر کنید، فلای تودی بهترین گزینه برای شما است.

تقویم قیمتی فلای تودی، ارزان‌ترین تاریخ‌ها برای سفر به مقصد مورد نظر شما را نمایش می‌دهد. برای شروع می توانید وارد وب سایت یا اپلیکیشن فلای تودی شوید و بعد مبدا و مقصد خود را در پروازهای داخلی وارد کنید. برای مثال بلیط هواپیما کیش مشهد یا غیره. با کلیک روی دکمه جستجو لیستی از پروازهای موجود در تاریخ مد نظر شما نمایش داده می شود و می توانید بلیط خود را با قیمت مناسب خریداری کنید.

سخن آخر

مسافرت کم هزینه اما حرفه‌ای به شما در صرفه‌جویی در هزینه‌هایتان کمک زیادی می‌کند. در این مقاله بهترین راهکارها برای کاهش هزینه‌های سفر معرفی شدند. امیدواریم شما عزیزان بتوانید با این راهکارها و با بودجه کم خود از سفر لذت ببرید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49894 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو جشنواره تاریخ خبر: 1402/12/16 تعداد مشاهده: 195
کلید واژه ها:
سافت گذر