کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316294 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

این امکانات برای نوجوانی که در سنین بلوغ به سر می‌برد مهم است

آرامش و استراحت در زندگی روزمره از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا سبب کمتر شدن استرس و اضطراب خواهد شد. این مسئله برای نوجوانان که در سنین حساس و بلوغ به سر می‌برند از اهمیت بیشتری نیز برخوردار است. چون در این دوران و سنین احساس خستگی و نیاز به خواب و استراحت بیشتر پدیدار می‌شود. از این رو انتخاب و تهیه یک سرویس خواب شکیل و مناسب از اهمیت بسیاری برخوردار خواهد بود.

اهمیت سرویس خواب نوجوان

اتاق خواب و همچنین سرویس خواب نوجوان فضای خصوصی محسوب می‌شود که در آن کارهای روزانه خود را انجام می‌دهد. کسی که از سرویس خواب بهره برده می‌بایست از استفاده آن نیز لذت ببرد. یک سرویس خواب نوجوان باید از  استانداردهایی برخوردار باشد.

ویژگی عمومی و خصوصی سرویس خواب

به یاد داشته باشید که هر سرویس خوابی دارای خصوصیت عمومی و خصوصی است:

  • ویژگی‌های عمومی، ارتفاع و آسانی در استفاده و جنس آن را شامل می‌شود.
  • ویژگی‌های خصوصی نیز شامل طرح، مدل و رنگ خواهد بود.

سرویس خواب نوجوان دخترانه و پسرانه

سرویس خواب نوجوان به دو دسته دخترانه و پسرانه تقسیم می‌شود که هرکدام باید بر اساس ویژگی آن ها طراحی شود:

  • سرویس خواب دخترانه: این نکته را در نظر داشته باشید که هر فرد و هر دختری سلیقه خاص خود را در چیدمان اتاق خود دارد. هنگام طراحی اتاق دختران باید طبق سلیقه آنها پیش بروید. زیرا ممکن است طراحی دکوراسیون باب میل آنها نباشد و سبب ناراحتی‌شان شود. علاوه بر سلیقه شخصی دخترها در سرویس خواب که جزو ویژگی خصوصی بوده، ویژگی‌های عمومی در سرویس اتاق خواب نیز شامل رنگ‌های روشن، طراحی‌های ظریف و پرکاربرد بوده است. از مهمترین ابزارها برای سرویس خواب دخترانه، آینه قدی و میز توالت هستند.
  • سرویس خواب پسرانه: هر پسری پس از رسیدن به سن بلوغ تمایل دارد به استقلال برسد که همین مسئله ممکن است کار چیدمان اتاق خواب را برایتان سخت نماید. اما با توجه به سلیقه هر پسر می‌توان این مشکل را برطرف نمود. خصوصیت‌هایی که سرویس خواب پسرها دارد شامل رنگ‌های تیره و دارای طرح‌های با دوام بالا بوده‌اند.

اجزاء سرویس خواب نوجوان

 اقلام و لوازمی سرویس خواب نوجوان با توجه به سلیقه او و نیازهایی که دارد شامل تخت، کمد، میز تحریر، میز کنار تخت، کتابخانه و........ است. در زمان تهیه لوازم سرویس خواب دخترانه نیز علاوه بر موارد فوق باید پاف، میز آرایشی، کمد و یک دراور را هم خریداری کنید. به علاوه با استفاده از لوازمی چون یک آینه قدی، کتابخانه، میز تحریر و.......... ظاهری زیباتر به اتاق خواب جوان ببخشید. همچنین تم رنگی سرویس خواب دخترانه با توجه به سلیقه آنها متفاوت است. همچنین هنگام تهیه سرویس خواب پسرانه، باید مواردی را رعایت کنید زیرا ممکن است کمی سخت‌تر از تهیه سرویس خواب دخترانه باشد. چون خرید و برگزیدن سرویس خواب نوجوان برای پسران محتملا کمی حساس‌تر است. اگر فضای کافی در اتاق خواب دارید بهتر است از سرویس خوابی که شامل تخت، کمد، کتابخانه و میز تحریر می‌شود استفاده نمایید. برای انتخاب کتابخانه سرویس خواب نوجوان، باید بدانید که کتابخانه در انواع گوناگون ایستاده، دیواری، همراه میز تحریر، دربدار (شامل درب) و.......... در تانیل چوب  ساخته می‌شود.

استانداردهای سرویس خواب نوجوان

 از جمله استانداردهای  سرویس خواب نوجوان که باید به آن توجه کرد، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • ارتفاع سرویس خواب نوجوان
  • آسانی جابجایی سرویس خواب نوجوان
  • جنس سرویس خواب نوجوان
  • رنگ سرویس خواب نوجوان

 جنس سرویس خواب نوجوان

هنگام خرید سرویس خواب به جنس آن دقت کنید. اکثراً سرویس خواب‌های امروزی از جنس چوبی، نئوپان و ام دی اف هستند اما انواع سرویس خواب‌های فلزی نیز وجود دارند که طرفداران زیادی ندارند. هنگام انتخاب و خرید سرویس خواب نوجوان دقت کنید که اگر سرویس خواب انتخابی‌تان چوبی بوده آن را بو کنید زیرا در ساخت برخی از سرویس خواب‌های چوبی به علت جلا، از رنگ‌هایی استفاده می‌شود که ممکن است باعث بیماری‌های تنفسی و پوستی در نوجوان شوند که جبران نشدنی است . از این رو اگر سرویس خواب بوی بدی می‌داد از آن استفاده نکنید. محبوب‌ترین و مطلوب‌ترین جنس سرویس خواب که امروزه از آن بسیار استقبال شده است از جنس نئوپان با روکش ملامین بوده که هم دوام و مقاومت بالایی دارد و هم وزن آن سبک‌تر بوده است. کیفیت چوب نیز بسیار مهم تلقی می‌شود. تانیل چوب بهترین درجه کیفیتی از سرویس خواب نوجوان را عرضه می‌کند.

 رنگ سرویس خواب نوجوان

 رنگ سرویس خواب برای نوجوان‌ها بسیار حائز اهمیت است. خیلی کم پیش می‌آید که سرویس خواب با رنگی صورتی مورد پسند پسرها و سرویس خواب رنگ‌های تیره مورد پسند دخترها باشد. از لحاظ رنگ شناسی ، دخترها معمولاً از رنگ‌های روشن و پسرها معمولاً رنگ‌های تیره را بیشتر دوست دارند. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه نمایید این است که سن فرد را در هنگام انتخاب رنگ سرویس خواب در نظر داشته باشید. مثلاً برای سنین ۱۸ سال نباید از رنگ‌های به شدت روشن و جیغ استفاده نمود زیرا ممکن است از آن خوششان نیاید. پس رنگ‌های بهتری با توجه به سن نوجوان برگزینید.

 سرویس خواب ماندگار مخصوص نوجوان

عواملی مثل جنس، کیفیت، وزن، سلیقه نوجوان و رنگ از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب سرویس خواب نوجوان محسوب می‌شود. پس دکوراسیون اتاق باید به گونه‌ای باشد که نوجوان در آن خسته نشود. بلکه انرژی بگیرد و خستگی روزمره خود را بتواند در آن کاهش دهد. نکته حائز اهمیت دیگر این بوده که در هنگام خرید سرویس خواب نوجوان به استاندارد بودن و کیفیت مناسب و وسایل سرویس خواب  توجه شود. در زمینه خرید سرویس چوب نوجوان می‌توانید با مشاوران تانیل چوب تماس بگیرید. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49898 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1402/12/23 تعداد مشاهده: 201
کلید واژه ها:
سافت گذر