کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دیسک های حافظه توشیبا با قابلیت پاک کردن خودکار اطلاعات

شرکت توشیبا اولین سری از دیسک های حافظه با قابلیت پنهان سازی خودکار (Self Encrypting) را معرفی کرد.

همچنین این سری از هارد ها می توانند در هنگام وصل شدن به یک میزبان ناشناس، اطلاعات را به صورت خودکار از روی خود پاک کنند.

نسل جدید هاردهای توشیبا به سازندگان کامپیوتر اجازه می دهد تا نحوه ابطال و از بین بردن اطلاعات را با توجه به نیازها و رویدادهای احتمالی کاربر نهایی تعریف کنند.

این سری هارد ۲.۵ اینچی با ۷۲۰۰ دور در دقیقه برای انواع کامپیوترهای شخصی ، دستگاه های کپی و پرینتر چند کاره ، سیستم های حسابداری دولتی ، اقتصادی ، پزشکی و همه مراکزی که باید از اطلاعاتشان محافظت به عمل بیاورند در نظر گرفته شده است. هاردهای این سری از حجم ۱۶۰ گیگابایت تا ۶۴۰ گیگابایت قابل تهیه خواهند بود. دارای ۱۶ مگابایت بافر و ارتباط SATA 2.0 هستند که بتوانند تا ۳ گیگابیت در ثانیه اطلاعات را رد و بدل کنند.

وقتی برای اولین بار این هارد ها به کامپیوتر میزبان خود وصل می شوند یک سری تنظیمات و قوانین امنیتی بین هارد و سیستم متبوع وضع می شود. میتوان مشخص کرد که اگر این قوانین امنیتی رعایت نشوند هارد تنها جلوی دسترسی به اطلاعات را گرفته یا به صورت پنهانی بخش های مشخصی از آن را پاک نماید. البته امکان بازیابی این اطلاعات پاک شده توسط سیستم مادر وجود وجود خواهند داشت. ولی میتوان اطلاعات را برای همیشه رمزنگاری شده و غیر قابل خواندن رها کرد.

توشیبا از الگوریتم رمزنگاری AES 256-bit در این محصول جدید خود بهره برده و همینطور سامانه ای که به دستگاه اجازه می دهد تا سیستم های میزبان مورد اعتماد را شناسایی و تعیین کند.این هارد ها در ۴ سطح مختلف امنیتی قابل تنظیم کردن می باشند.

در موقعیت های فرضی همچون تحقیقات پلیسی اگر اطلاعات این هارد برای بررسی لازم باشد،سیستم میزبان اولیه می تواند با صدور گواهی این اجازه را صادر کند. در غیر این صورت اطلاعات غیر قابل دسترسی خواهند بود.

نمونه های آزمایشی و محدود این هارد های جدید در چهارک دوم سال میلادی و تمرکز ارائه آن به تولیدکنندگان منتخب سیستم های کامپیوتری و شرکت های مستقل فروش نرم افزار خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4990 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: اخبار پارسیک تاریخ خبر: 1390/02/04 تعداد مشاهده: 1435
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر