کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316293 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دوره رایگان آموزش وردپرس را از کجا شروع کنیم؟

امروزه وردپرس به عنوان بهترین سایت ساز دنیا مطرح شده است و مورد استفاده افراد زیادی برای طراحی سایت قرار می‌گیرد. وردپرس به صورت گسترده در طراحی انواع سایت‌های خبری، فروشگاهی، شرکتی و.. مورد استفاده قرار می‌گیرد و گزینه مناسبی برای طراحی انواع سایت‌ها بشمار می‌رود. وردپرس یک سایت‌ساز (CMS) رایگان است و بدون پرداخت هزینه می‌توان از آن استفاده کرد و به همین دلیل نیز بسیار شناخته شده و پر طرفدار است. در این مقاله، می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که چرا باید از وردپرس استفاده کنیم و دوره رایگان آموزش وردپرس را از کجا مشاهده کنیم.

 دوره رایگان آموزش وردپرس

آشنایی بیشتر با وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است که به کمک آن می‌توانید بدون کدنویسی سایت موردنظر خود را طراحی کرده و بسازید. وردپرس با زبان PHP نوشته شده است و ازMySQL برای مدیریت پایگاه داده‌ها استفاده می‌کند. وردپرس از سال 2003 به صورت رسمی فعالیت خود را شروع کرد و تا کنون نیز در قالب آپدیت‌های مختلف به فعالیت خود ادامه داده است. برای آشنایی بیشتر با وردپرس پیشنهاد می‌شود تاریخچه وردپرس را مطالعه کنید.

چرا وردپرس را یاد بگیریم؟ بررسی دلایل

بسیاری از افراد این سوال را می‌پرسند که چرا وردپرس را یاد بگیریم و از وردپرس برای طراحی سایت استفاده کنیم، در ادامه به بررسی دلایل این موضوع می‌پردازیم.

  1. وردپرس رایگان است: وردپرس به صورت کاملا رایگان عرضه شده و شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه از تمامی امکانات آن برای ساخت سایت موردنظر خود استفاده کنید.

  2. بروزرسانی دائمی و مداوم: یکی دیگر از مزیت‌های وردپرس، بروزرسانی و آپدیت مداوم و همیشگی آن است که همین موضوع می‌تواند برای آینده‌ سایت ما خیلی مهم و تاثیرگذار باشد زیرا وردپرس در هر بروزرسانی علاوه بر حل مشکلات موجود در نسخه‌های قبلی امکانات بیشتری را نیز در نسخه‌های جدیدش اضافه می‌کند که این ویژگی عالی برای ما به شمار می‌آید.

  3. نصب سریع و راحت: شما می‌توانید وردپرس را خیلی راحت و سریع در کمتر از 5 دقیقه نصب کنید و کار کردن با آن را شروع کنید، این یک مزیت فوق العاده است که به ما این امکان را می‌دهد که سریع وردپرس را نصب و راه‌اندازی کرده و از آن استفاده کنیم.

  4. قالب‌های متنوع و زیاد: وردپرس قالب‌های زیادی دارد که برای طراحی انواع سایت‌های فروشگاهی، شرکتی، خبری و... می‌توان از آن استفاده کنید و به راحتی سایت موردنظر را در کمترین زمان با استفاده از آن بسازید.

  5. افزونه‌های کاربردی: به کمک افزونه‌ها در وردپرس می‌توانید امکانات موردنظر را به سایت وردپرس اضافه کنید و قابلیت‌های سایت خود را افزایش دهید. وردپرس دارای افزونه‌های رایگان و غیر رایگان زیادی است که به کمک آن می‌توانید امکانات سایت خود را افزایش دهید و قابلیت‌های مورد نظر را به آن اضافه کنید.

  6. طراحی بدون نیاز به کدنویسی: با استفاده از وردپرس شما می‌توانید بدون داشتن دانش برنامه نویسی و بدون نیاز به کدنویسی هر سایتی که نیاز دارید را طراحی کنید. این یکی از مزیت‌های وردپرس است و باعث صرفه جویی در زمان شما خواهد شد و می‌توانید در زمان کمتری سایت موردنظر خود را طراحی کنید.

  7. سازگار با گوگل: وردپرس از نظر سئو با گوگل سازگار است و افزونه‌های مربوط به سئو را نیز دارد که به کمک آن می‌توانید سایت خود را برای موتورهای جستجو مانند گوگل بهینه کنید و در نتایج جستجو جایگاه بهتری را کسب کنید.

  8. سازگار با زبان فارسی: وردپرس دارای نسخه فارسی هست که این یک مزیت برای ما فارسی زبانان به شمار می‌رود. شما می‌توانید نسخه فارسی وردپرس را دانلود کنید و سپس آن را نصب کنید و از وردپرس با زبان فارسی استفاده کنید.

  9. منابع فراوان: وردپرس دارای منابع زیادی در ایران و دنیا است که می‌توانید از آن‌ها افزونه‌ها و قالب‌های وردپرس را دانلود کنید و برای طراحی سایت با وردپرس از آن‌ها استفاده کنید.

یادگیری راحت و سریع: یادگیری وردپرس خیلی ساده است و شما می‌توانید وردپرس را خیلی راحت و سریع یاد بگیرید و پس از یادگیری، از وردپرس برای طراحی سایت موردنظر استفاده کنید.

دوره رایگان آموزش وردپرس

 دوره رایگان آموزش وردپرس

منابع زیادی برای آموزش و یادگیری وردپرس در سطح وب وجود دارد که شما به کمک آن می‌توانید خیلی راحت و سریع وردپرس را یاد بگیرید و از آن برای طراحی سایت با وردپرس استفاده کنید ولی پیشنهاد ما استفاده از دوره رایگان آموزش وردپرس سایت مهارت وب است زیرا این دوره آموزشی به صورت رایگان عرضه شده است و آموزش وردپرس را به صورت پروژه محور خدمت شما توضیح داده است که به کمک این دوره آموزشی می‌توانید وردپرس را به صورت کامل یاد بگیرید و سپس سایت خود را با استفاده از آن طراحی کنید و بسازید.

سخن پایانی

با توجه به اینکه وردپرس یک سایت ساز رایگان است می‌تواند گزینه خوبی برای طراحی سایت باشد و شما با یادگیری آن می‌توانید از طراحی سایت کسب درآمد کنید. در این مقاله سعی کردیم دلایلی که باید وردپرس را یاد بگیرید را به صورت کامل بررسی کرده و توضیح دهیم و در ادامه نیز دوره رایگان آموزش وردپرس را به شما معرفی کردیم که می‌توانید از آن برای آموزش وردپرس استفاده کنید و وردپرس را یاد بگیرید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید و موثر بوده باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49901 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1403/01/09 تعداد مشاهده: 152
کلید واژه ها:
سافت گذر