کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نکات مهم هنگام خرید تلویزیون

خرید تلویزیون می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، زیرا تنوع مدل‌ها و برندها در بازار بسیار زیاد است. برای انتخاب بهترین تلویزیون، باید به موارد مختلفی توجه کنید. در این مقاله، به چند نکته مهم هنگام خرید تلویزیون اشاره می‌کنیم. قبل از خرید هر تلویزیون، بهتر است مقایسه کنید و از نظرات کاربران و نقادان مطمئن شوید که تلویزیونی که انتخاب می‌کنید به نیازها و ترجیحات شما می‌پردازد.

 نکات مهم هنگام خرید تلویزیون

چند نکته مهم هنگام خرید تلویزیون

1- بودجه: اولین قدم، تعیین بودجه شما برای خرید تلویزیون است. قیمت تلویزیون‌ها از چند میلیون تومان تا چند صد میلیون تومان متغیر است.

2- سایز: سایز تلویزیون را با توجه به متراژ فضایی که می‌خواهید تلویزیون را در آن قرار دهید، انتخاب کنید.

3- نوع پنل: دو نوع پنل LED و OLED در بازار موجود هستند. پنل‌های LED ارزان‌تر هستند، اما پنل‌های OLED کیفیت تصویر بهتری دارند.

4- رزولوشن: رزولوشن تصویر به تعداد پیکسل‌های نمایشگر اشاره دارد. رزولوشن‌های Full HD، 4K و 8K در بازار موجود هستند.

5- سیستم عامل: اگر می‌خواهید از تلویزیون خود برای گشت و گذار در اینترنت و استفاده از برنامه‌های مختلف استفاده کنید، تلویزیونی با سیستم عامل هوشمند انتخاب کنید.

6- برند: برندهای مختلفی مانند سامسونگ، ال جی، سونی، شیائومی و TCL در بازار ایران وجود دارند. هر برند مزایا و معایب خاص خود را دارد.

7- امکانات: امکاناتی مانند HDR، Dolby Vision، Dolby Atmos، HDMI 2.1 و رفرش ریت بالا می‌توانند تجربه تماشای شما را ارتقا دهند.

8- گارانتی و خدمات پس از فروش: قبل از خرید، از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول مطمئن شوید.

9- نقد و بررسی‌ها: قبل از خرید، حتماً نقد و بررسی‌های مختلف را مطالعه کنید.

10- مقایسه قیمت: به فروشگاه‌های مختلف سر بزنید و قیمت‌ها را مقایسه کنید.

نکاتی مهمی که هنگام خرید تلویزیون باید در نظر داشته باشید

  • نیازها و سلیقه خود را در نظر بگیرید.

  • به دنبال تلویزیونی باشید که بهترین تناسب را با نیازها و بودجه شما داشته باشد.

  • قبل از خرید، حتماً تلویزیون را از نزدیک ببینید و کیفیت تصویر آن را بررسی کنید.

  • از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول مطمئن شوید.

حالا به توجه به این شرایط، شما کدام تلویزیون را انتخاب می کنید؟ برای پاسخ دادن به این سوال نیاز به مقایسه تلویزیون ویژگی های مختلف آنهاست. در ادامه تلویزیون های مناسب برای منزل را بررسی می کنیم تا انتخاب درست تری داشته باشید. برای دریافت اطلاعات تخصصی تر و راهنمایی بیشتر هم می توانید با نمایندگی سامسونگ تماس بگیرید. کارشناسان تعمیر تلویزیون سامسونگ در نمایندگی سامسونگ مشاوره رایگان جهت بهترین انتخاب ارئه خواهند داد.

 برخی از بهترین تلویزیون‌های برای خانه

برخی از بهترین تلویزیون‌های برای خانه در بازار

انتخاب تلویزیون مناسب با توجه به تنوع مدل‌ها و برندهای موجود در بازار می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. به شما کمک می‌کنیم تا با توجه به بودجه‌تان، بهترین تلویزیون را انتخاب کنید.

Samsung Q90T QLED : این تلویزیون از فناوری QLED سامسونگ استفاده می‌کند که تصاویر با کیفیت و رنگ‌های زنده‌ای ارائه می‌دهد. همچنین دارای امکانات هوش مصنوعی مانند پردازنده Quantum 4K و تکنولوژی تصویر بهبود یافته است. جهت دریافت اطلاعات و مشخصات دقیق این محصول می توانید با نمایندگی تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید.

Sony Bravia A8H OLED: این تلویزیون از تصویر با کیفیت OLED و همچنین پردازنده تصویر قوی X1 Ultimate بهره می‌برد که تصاویر با کیفیت و رنگ‌های عالی را ارائه می‌دهد.

 LG CX OLED : این تلویزیون نیز از فناوری OLED استفاده می‌کند و دارای کیفیت تصویر بسیار بالا و قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌ای است.

TCL 6-Series : این تلویزیون با کیفیت 4K و قیمت مقرون به صرفه خود را جذاب می‌کند. این مدل دارای کیفیت تصویر بالا و سیستم عامل Roku برای دسترسی آسان به برنامه‌ها و محتوای آنلاین است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49902 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1403/01/12 تعداد مشاهده: 196
کلید واژه ها:
سافت گذر