کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316379 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین افزونه های سئو وردپرس

 بهترین پلاگین های سئو وردپرس

اگر یک وب سایت وردپرسی دارید، باید مطمئن شوید که برای موتورهای جستجو بهینه شده است. یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار استفاده از افزونه های سئو است.

در این مقاله، ما به بررسی 5 افزونه رایگان برتر سئو برای وردپرس می پردازیم که می توانند به شما در افزایش ترافیک وب سایت خود کمک کنند.

افزونه های سئو وردپرس چیست؟

افزونه های سئو وردپرس ابزارهایی هستند که می توانند به شما در بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو کمک کنند. آنها در مواردی مانند تحقیق کلمات کلیدی، سئو محتوا و متا تگ ها شما را یاری می دهند.

اگر وب سایت وردپرسی دارید، باید آن را برای موتورهای جستجو بهینه کنید تا در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد. لیستی از کارهایی که می توان با این افزونه انجام داد:

1. بهینه سازی کلمات کلیدی

کلیدواژه، کلمات یا عباراتی هستند که افراد برای جستجوی چیزی در موتورهای جستجو استفاده می کنند. افزونه های سئو به شما کمک می کنند تا محتوای خود را برای کلمات کلیدی مناسب بهینه کنید.

آنها کلمات کلیدی را پیشنهاد می کنند که می توانید از آنها در محتوای خود استفاده کنید تا آن را برای موتورهای جستجو بهبود بخشید.

2. بهینه سازی روی صفحه

بهینه سازی داخلی(On-Page) به فرآیند بهینه سازی صفحات وب برای رتبه بالاتر در نتایج جستجو اشاره دارد. افزونه‌ های سئو به شما کمک می‌کنند تا با ارائه پیشنهادهایی برای متا تگ ‌ها، سرفصل‌ ها، تصاویر و سایر عناصر درون صفحه، صفحات خود را سئو کنید.

3. بهینه سازی محتوا

محتوا یک عنصر حیاتی در سئو است. با استفاده از پلاگین های سئو، محتوای خود را برای موتورهای جستجو با پیشنهاد بهبود در خوانایی، ساختار و سایر عناصر بهینه کنید.

4. تجزیه و تحلیل

افزونه‌ های سئو داده‌های تحلیلی را ارائه می‌کنند که می ‌تواند به شما کمک کند عملکرد وب ‌سایت خود را در نتایج جستجو ردیابی کنید و بر این اساس بهبودهایی را انجام دهید.

لیست بهترین پلاگین های وردپرس

در ادامه به 5 پلاگین برتر وردپرس برای سئو می پردازیم:

1- YOAST SEO

Yoast SEO یکی از محبوب ترین افزونه های سئو برای وردپرس است و دلیل خوبی هم برای آن وجود دارد. این افزونه به شما کمک می کند تا وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.  با افزونه یوست ، می توانید به راحتی توضیحات متا اضافه کنید، خوانایی محتوای خود را بهبود بخشید و عملکرد وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید. این افزونه برای هر کسی که می خواهد سئوی وب سایت خود را بهبود بخشد، ضروری است.

لیست ویژگی های اصلی

تحلیل خوانایی: Yoast SEO با تجزیه و تحلیل جملات، پاراگراف ها و استفاده از کلمات گذار، به شما در بهبود خوانایی محتوای خود کمک می کند.

نشانه‌ گذاری اسکیما: Yoast SEO به طور خودکار نشانه‌ گذاری اسکیما را به وب‌ سایت شما اضافه می‌کند و درک محتوای شما را برای موتورهای جستجو آسان ‌تر خواهد کرد.

پیشنهادهای لینک داخلی: افزونه Yoast SEO برای بهبود ساختار وب سایت شما و ارتقای استراتژی محتوا، لینک های داخلی را که می توانید به محتوای خود اضافه کنید، پیشنهاد می دهد.

2- Rank Math SEO

Rank Math یک افزونه جدیدتر سئو برای وردپرس است که در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

با Rank Math می توانید به راحتی توضیحات متا، عناوین و کلمات کلیدی را به محتوای خود اضافه کنید و همچنین عملکرد وب سایت خود را تجزیه و تحلیل نمایید.

بهترین ویژگی

راهنمای تنظیم آسان: Rank Math  یک راهنمای تنظیم آسان ارائه می دهد که شما را در فرآیند بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو راهنمایی می کند.

تحلیل سئو: این افزونه محتوای شما را تجزیه و تحلیل می کند تا مطمئن شود از کلمات کلیدی، توضیحات متا و عناوین مناسب برای بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو استفاده می کنید.

نشانه گذاری اسکیما پیشرفته: Rank Math  گزینه های پیشرفته نشانه گذاری اسکیما را ارائه می دهد تا به موتورهای جستجو در درک محتوای شما و بهبود سئوی وب سایت شما کمک کند.

ادغام سایت با گوگل سرچ کنسول: این افزونه با کنسول گوگل ادغام می شود و به شما امکان می دهد داده های مهم در مورد عملکرد وب سایت خود را به طور مستقیم در داشبورد وردپرس مشاهده کنید.

3-  All in One SEO (AIOSEO)

All in One SEO (AIOSEO) یکی دیگر از افزونه های محبوب سئو برای وردپرس است. با All in One SEO، می توانید توضیحات متا، عناوین و کلمات کلیدی را به محتوای خود اضافه کنید و همچنین یک نقشه سایت XML ایجاد کنید.

ویژگی های اصلی

نقشه سایت XML:  All in One SEO یک نقشه سایت XML برای وب سایت شما ایجاد می کند و خزش و فهرست بندی محتوای شما را برای موتورهای جستجو آسان تر می کند.

 بهینه سازی تگ های متا: این افزونه به شما امکان می دهد به راحتی توضیحات متا، عناوین و کلمات کلیدی را به محتوای خود اضافه کنید و سئوی وب سایت خود را بهبود بخشید.

کنونیکال پیشرفته: All in One SEO تنظیمات کنونیکال پیشرفته را برای جلوگیری از مشکلات محتوای تکراری و بهبود سئو وردپرس در موتورهای جستجو ارائه می دهد.

نشانه گذاری Schema:  این افزونه نشانه گذاری Schema را به وب سایت شما اضافه می کند و درک محتوای شما را برای موتورهای جستجو آسان تر می کند و در نتیجه سئوی وب سایت شما را بهبود می بخشد.

 همچنین اگر در جستجوی خدمات سئو وردپرس حرفه ای هستید، می توانید به متخصصین عالیجناب محتوا اعتماد نمایید. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49904 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1403/01/16 تعداد مشاهده: 168
کلید واژه ها:
سافت گذر