کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316460 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتخاب بین کروم یا فایرفاکس

فایرفاکس نسبت به کروم، مزایای بسیاری دارد، از جمله کارآیی بهتر، که باعث طولانی‌تر شدن عمر باتری لپ‌تاپ شما می‌شود.

فایرفاکس فعالیت اینترنتی شما را برای تبلیغات پیگیری نمی‌کند.

فایرفاکس کنترل‌های بهتری در حوزه حریم خصوصی دارد، از جمله قابلیت کانتینر و وی‌پی‌ان، که حریم خصوصی و امنیت شما را در اینترنت تقویت می‌کند.

 

انتخاب بین کروم یا فایرفاکس

 

کروم گوگل به عنوان محبوب‌ترین مرورگر وب شناخته می‌شود، اما فایرفاکس مزایای زیادی نسبت به سایر مرورگرهای وب دارد، از جمله تشویق به اینترنت باز و تمرکز بر روی کاربر.

 

در زیر دلایل اصلی استفاده از آن را بیان می‌کنیم:

فایرفاکس مصرف کمتری از باتری نسبت به کروم دارد استفاده از فایرفاکس می‌تواند عمر باتری لپ‌تاپ شما را افزایش دهد به دلیل کارآیی بالاتر منابع آن نسبت به کروم می توانید بدون نیاز به شارژ در حال حرکت کارهای خود را انجام دهید.

فایرفاکس اطلاعات فعالیت اینترنتی شما را برای کسب درآمد پیگیری نمی‌کند فایرفاکس به‌طور کامل رایگان است و تلاشی برای بهره‌برداری از عادات مرور شما برای نظارت بر فعالیت اینترنتی شما نمی‌کند. برخی مرورگرهای وب دیگر فعالیت اینترنتی شما را پیگیری می‌کنند تا بتوانند تبلیغات شخصی‌سازی شده را ارائه دهند.

فایرفاکس کنترل‌های حریم خصوصی بهتری دارد تا پیگیری شما توسط سایت‌ها را مهار کند مرورگر وب شما تنها راهی نیست که ممکن است در اینترنت پیگیری شوید. وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید هم ممکن است تعاملات شما را ثبت کنند تا از آن برای سرویس‌دهی به شما یا فروش به دیگران استفاده کنند.

با فایرفاکس می‌توانید محدودیت‌های امنیتی سختی را برای وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید اعمال کنید. فایرفاکس دارای حفاظت‌های قوی حریم خصوصی است و همچنین به شما امکان می‌دهد قوانین حریم خصوصی سختی را برای کمک به جلوگیری از این نوع پیگیری اعمال کنید.

فایرفاکس Facebook Containers و Multi-Account Containers حریم خصوصی شما را افزایش می‌دهد جدا نگه‌داشتن زندگی شغلی و شخصی‌تان ممکن است کاری سخت باشد وب‌سایت‌ها تلاش کنند تا همه اطلاعات شما را با هم وصل کنند. قابلیت کانتینر فایرفاکس به شما اجازه می‌دهد تا فعالیت اینترنتی و ورودی‌هایتان را از هم جدا کنید، اطمینان حاصل کنید که اشتباهاً افکار خصوصی خود را در حساب رسانه‌ای شغلی خود به اشتراک نمی‌گذارید، یا به کارفرمایتان اجازه ندهید تاریخچه جستجوی وب‌سایت شما را ببیند.

Firefox Relayیک سرویس است که آدرس ایمیل و شماره تلفن یک بار مصرف ارائه می‌دهد که به ایمیل یا تلفن واقعی شما فرستاده می‌شود، جزئیات تماس شما را محافظت می‌کند.

فایرفاکس منبع باز است و با زمان تکامل می‌یابد یک بخش اصلی از اینکه فایرفاکس قادر به تمرکز بر روی حریم خصوصی به جای سود است، این است که این یک پروژه منبع باز توسط جامعه است. این توسط سازمان غیرانتفاعی Mozilla که پروژه را نظارت می‌کند، با توسعه دهندگان حرفه‌ای و مشارکت کنندگان داوطلب پشتیبانی می‌شود.

سازمان Mozilla به طور جزئی توسط برخی از خدمات اضافی و کاربرپسند ارائه شده (Firefox Relay) که طراحی شده‌اند تا تجربه و حریم خصوصی اینترنت شما را بهبود بخشند.

فایرفاکس دارای یک جامعه گسترده از افزونه‌ها است فایرفاکس دارای مجموعه گسترده‌ای از افزونه‌ها (یا پلاگین‌ها) است، و در آینده به توسعه‌دهندگان افزونه انعطاف بیشتری نسبت به رابط برنامه‌نویسی پلاگین Manifest 3 محدودتر کروم خواهد داد.

این به فایرفاکس امکان می‌دهد که یک مزیت داشته باشد، حفظ یک اکوسیستم افزونه‌های نوآورانه که به شما اجازه می‌دهند تا تجربه اینترنت خود را با چیزهایی مانند مدیریت تب ارتقا دهید، افزونه‌ها نیز در فایرفاکس برای آندروید به طور کامل پشتیبانی می‌شوند، که قابلیت‌های قبلی که تنها برای کاربران دسکتاپ در دسترس بود، را برای دستگاه‌های تلفن همراه به ارمغان می‌آورد.

فایرفاکس قابلیت شخصی‌سازی بالایی دارد فایرفاکس به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از صفحات مخفی about: به رفتار خود تغییراتی اعمال کنید، از جمله نحوه عملکرد نوار جستجو و آدرس و ظاهر تب‌های جدید.

 

 

فایرفاکس دارای مجموعه زیادی از قالب‌ها است، یا می‌توانید به طور کامل قالب‌های خود را سفارشی کنید. فایرفاکس همچنین دارای کتابخانه بزرگی از قالب‌ها برای شخصی‌سازی ظاهر خود است، و شما حتی می‌توانید قالب‌های سفارشی خود را بسازید.

فایرفاکس Sync و Pocket زندگی آنلاین شما را سازماندهی می‌کند هماهنگی فایرفاکس تمام نشان‌ها، تاریخچه اینترنت، رمزها، ترجیحات و افزونه‌های شما را به صورت ایمن در تمام دستگاه‌های شما همگام می‌کند. این قدرتمندتر از ابزار هماهنگی کروم است و همچنین به عنوان یک پشتیبان عالی برای تمام اعتبارات و نشان‌های مهم شما عمل می‌کند. بسیاری از برنامه‌ها امروزه بر پایه ابری هستند، بنابراین با انتقال داده‌های فایرفاکس خود به یک دستگاه جدید، اگر دستگاه قدیمی خود را از دست داده یا خراب کرده‌اید، می‌توانید به سرعت و بازیابی کار را که رها کرده‌اید از آنجا که بودید ادامه دهید.

Pocket یک برنامه است که به شما کمک می‌کند محتوای اینترنت را ذخیره، سازماندهی و کشف کنید. این برای ذخیره کردن چیزی برای خواندن بعد و یافتن محتوای مربوط به موضوعاتی که شما علاقه‌مند هستید، عالی است.

انتقال از کروم به فایرفاکس آسان است. کافی است فایرفاکس را نصب کنید و دستورالعمل‌ها را برای وارد کردن داده‌های خود از کروم دنبال کنید. اگر فایرفاکس را قبلاً نصب کرده‌اید، می‌توانید همچنان داده‌های خود را از کروم منتقل کنید بدون نیاز به نصب مجدد.

دانلود جدیدترین ورژن فایرفاکس

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49919 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/01 تعداد مشاهده: 825
سافت گذر