کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737995369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316460 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نحوه غیرفعال کردن دائمی Microsoft Defender در ویندوز 11

اگر می‌خواهید Microsoft Defender را در ویندوز ۱۱ به صورت دائمی غیرفعال کنید، ابتدا باید حفاظت در زمان واقعی و حفاظت از تخریب را در برنامه امنیت ویندوز غیرفعال کنید. می‌توانید با اجرای دستور "Get-MpComputerStatus | select AMRunningMode" در PowerShell ویندوز، وضعیت فعلی Microsoft Defender را بررسی کنید.

 

نحوه غیرفعال کردن دائمی Microsoft Defender در ویندوز 11

 

 Microsoft Defender، کامپیوتر شما را از عوامل مخرب و ویروس‌ها محافظت می‌کند. با این حال، ممکن است در شرایطی خاص بخواهید آن را غیرفعال کنید.

زمانی که باید Microsoft Defender را به صورت دائمی غیرفعال کنید:

Microsoft Defender امکانات مختلفی از جمله حفاظت در زمان واقعی، حفاظت از ابر، حفاظت از شبکه و غیره را فراهم می‌کند. زمانی که Microsoft Defender را غیرفعال می‌کنید، دسترسی شما به همه این حفاظت‌ها قطع می شود و کامپیوتر شما در معرض خطر قرار می‌گیرد.

به طور کلی، باید از غیرفعال کردن Microsoft Defender پرهیز کنید. با این حال، اگر نیاز پیش آمد، مثلاً زمانی که نیاز به نصب یک برنامه دارید که Defender آن را مسدود می‌کند - می‌توانید آن را موقتاً غیرفعال کنید. برای انجام این کار، حفاظت در زمان واقعی را در برنامه امنیت ویندوز غیرفعال کنید، برنامه را نصب کنید، سپس حفاظت در زمان واقعی را دوباره فعال کنید.

علاوه بر این، اگر قصد دارید Microsoft Defender را به صورت دائمی غیرفعال کنید تا برنامه امنیتی شخص ثالثی را نصب کنید، باید انتخاب خود را دوباره بررسی کنید. این به این دلیل است که هنگامی که یک برنامه ضد ویروس غیراز Defendrer نصب می‌شود، Microsoft Defender به طور خودکار خودش را غیرفعال می‌کند.

خوشبختانه، برنامه‌های ضد ویروس زیادی وجود دارند که با Microsoft سازگار هستند. برای بررسی سازگاری، باید دفترچه راهنمای کاربر برنامه ضد ویروس را بررسی کنید یا با فروشنده مشورت کنید.

با این حال، اگر می‌خواهید برنامه امنیتی‌ای را نصب کنید که با Microsoft سازگار نیست، باید Microsoft Defender را به صورت دائمی غیرفعال کنید.

حال که می‌دانید کی باید Defender را به صورت دائمی غیرفعال کنید و کی نباید، بیایید ببینیم چگونه Microsoft Defender را به صورت دائمی در ویندوز ۱۱ غیرفعال کنیم.

غیرفعال کردن حفاظت در زمان واقعی و حفاظت از تخریب در برنامه امنیت ویندوز مختلف غیرفعال کردن Microsoft Defender به صورت موقت، غیرفعال کردن آن ساده نیست. ابتدا باید حفاظت در زمان واقعی و حفاظت از تخریب را در برنامه امنیت ویندوز غیرفعال کنید.

غیرفعال کردن حفاظت در زمان واقعی مطمئن می‌شود که Microsoft Defender هیچ پرونده‌ای را در کامپیوتر شما اسکن نمی‌کند. و غیرفعال کردن حفاظت از تخریب به شما امکان می‌دهد تا تغییراتی را در تنظیمات ضد ویروس Microsoft Defender در کامپیوتر خود ایجاد کنید که در غیر اینصورت ممکن نبود. برای غیرفعال کردن این تنظیمات، منوی شروع را باز کنید.

عبارت Windows Security را در نوار جستجو وارد کنید و Enter را بزنید.

انتخاب "Virus & Threat Protection" از نوار کناری چپ را انتخاب کنید، سپس "Manage Settings" را در سمت راست کلیک کنید.

غیرفعال کردن سوئیچ "Real-Time Protection". اگر UAC ظاهر شد، "Yes" را برای تأیید تصمیم خود کلیک کنید.

سوئیچ حفاظت در زمان واقعی در برنامه امنیت ویندوز.

سپس، سوئیچ "Tamper Protection" را غیرفعال کنید. وقتی پنجره UAC ظاهر می‌شود، "Yes" را کلیک کنید.

سوئیچ حفاظت از تخریب در برنامه امنیت ویندوز.

هنگامی که این تنظیمات را در برنامه امنیت ویندوز تنظیم کردید، حالا آماده‌اید تا Microsoft Defender را در ویندوز ۱۱ به صورت دائمی غیرفعال کنید.

ویرایش رجیستری با خطراتی همراه است، زیرا یک گام اشتباه می‌تواند سیستم شما را ناپایدار کند. به عنوان اقدام احتیاطی، از پشتیبان‌گیری از رجیستری و ایجاد یک نقطه بازگشت استفاده کنید. به این ترتیب، می‌توانید کامپیوتر خود را در صورت بروز مشکل به وضعیت قبل باز گردانید.

منوی شروع را باز کنید، عبارت Registry Editor را در نوار جستجو وارد کنید و Enter را بزنید. سپس، در ویرایشگر رجیستری، به مسیر زیر بروید:

Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender روی کلید "Windows Defender" در نوار کناری چپ کلیک راست کنید، روی "New" نشانه بگیرید و "DWORD (32-bit) Value" را انتخاب کنید.

کلید Windows Defender در ویرایشگر رجیستری.

مقدار را "DisableAntiSpyware" قرار دهید. سپس، دوبار کلیک بر روی مقدار "DisableAntiSpyware" انجام دهید، عدد 1 را در فیلد "Value Data" وارد کنید و "OK" را کلیک کنید.

 بعد از آن کامپیوتر خود را راه‌اندازی مجدد کنید تا تغییرات اعمال شود. پس از راه‌اندازی مجدد، خواهید دید که Microsoft Defender به صورت دائمی در کامپیوتر شما غیرفعال شده است.

مایکروسافت به جای ارائه یک دکمه یک‌ کلیکی برای غیرفعال کردن دائمی Microsoft Defender، از فرایند بلندتری استفاده کرده است تا ایمنی کامپیوتر را تضمین کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49935 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/03 تعداد مشاهده: 1127
سافت گذر