کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316454 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

روش بررسی هوش مصنوعی در ویندوز 11

اگر اخیراً یک کامپیوتر ویندوز جدید خریده‌اید و اکنون می‌خواهید بفهمید که آیا "هوش مصنوعی" دارد یا خیر، اطلاعات زیر به شما کمک خواهد کرد. شرکت مایکروسافت یک صفحه پشتیبانی با توضیحات دقیق از اینکه چگونه یک کامپیوتر ویندوز را به عنوان "هوش مصنوعی فعال" تشخیص می‌دهد، منتشر کرده است.

به گفته شرکت، استفاده از سخت‌افزار و نرم‌افزار مخصوص برای پردازش وظایف مبتنی بر هوش مصنوعی باعث می‌شود که کامپیوتر شما به عنوان "هوش مصنوعی فعال" شناخته شود. اگرچه کامپیوترهای سنتی هم می‌توانند کارهایی مرتبط با هوش مصنوعی انجام دهند، اما سخت‌افزارهای تخصصی این فرآیند را بهبود می‌بخشند و باعث کاهش مصرف انرژی می‌شوند. این "سخت‌افزار تخصصی" به عنوان NPU یا واحد پردازش عصبی شناخته می‌شوند.

 

چگونگی بررسی هوش مصنوعی در ویندوز 11

 

NPUs بهینه‌سازی شده‌اند تا با محاسبات پیچیده مورد نیاز توسط الگوریتم‌های یادگیری عمیق برخورد کنند. این بهینه‌سازی باعث می‌شود که NPUs بسیار کارآمد در پردازش وظایف هوش مصنوعی مانند پردازش زبان طبیعی، تجزیه و تحلیل تصاویر و غیره باشند. NPU در CPU یکپارچه شده است و یکی از اندازه‌گیری‌های عملکرد NPU TOPs یا عملیات در ثانیه بیلیون ترا می‌باشد.

ویندوز ۱۱ نیازمند یک NPU اختصاصی برای پردازش اثرات استودیو ویندوز است که شامل پس‌زمینه مات، اصلاح تماس چشم و ردیابی خودکار و تمرکز صوتی می‌شود. با این حال، به دلیل اصلاحات اخیر ویندوز ۱۱، تمرکز صوتی به زودی بر روی تمامی سیستم‌ها در دسترس خواهد بود. همچنین برای ویژگی‌های بعدی نسل آینده ویندوز ۱۱، مانند اکتشافگر هوش مصنوعی شایعاتی، نیز به یک NPU نیاز دارید.

از نظر کارایی، استفاده از پردازنده‌های بسیار جدید اینتل Core Ultra با تخلیه خودکار، پس‌زمینه مات و ردیابی چشم را از CPU به NPU منتقل کرده و باعث مصرف کمتر باتری می‌شوند. به عنوان مثال، در حین تماس‌های زوم تا ۳۸٪ بیشتر باتری صرفه‌جویی می‌شود.

واحدهای پردازش عصبی اختصاصی می‌توانند در کامپیوترهای تغذیه شده توسط برخی از پردازنده‌های نسل چهاردهم اینتل، سری ۷۰۰۰ و ۸۰۰۰ ام دی، و Snapdragon ۸cx Gen2 یا Snapdragon X Elite و نسل‌های جدیدتر کوالکام یافت شوند. برای بررسی اینکه آیا کامپیوتر شما این امکان را دارد یا نه، باید مدیر کار ویندوز را راه‌اندازی کرده و به تب عملکرد بروید. کامپیوترهای پشتیبانی شده عبارت "NPU ۰" را در کنار CPU، حافظه، ذخیره‌سازی، شبکه و GPU دارند.

 

چگونگی بررسی هوش مصنوعی در ویندوز 11

 

همچنین، به مدیر دستگاه بروید و به دنبال Intel AI Boost (در سیستم‌های اینتل) یا AMD IPU Device (در سیستم‌های ام دی) بگردید. اگر این دستگاه‌ها را ندیدید، ممکن است نیاز به دانلود درایورها از وبسایت تولید کننده داشته باشید. کامپیوترهایی که از تراشه‌های کوالکام استفاده می‌کنند، درایورهای NPU خود را پیش‌فرض دارند و از طریق به‌روزرسانی ویندوز در دسترس هستند.

برای اطلاعات بیشتر، به وبسایت رسمی مایکروسافت مراجعه کنید. اینتل نیز اخیراً اعلام کرده است که یک کامپیوتر مجهز به NPU و Copilot با کلید فیزیکی اختصاصی را به عنوان "کامپیوتر هوش مصنوعی" تشخیص می‌دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49942 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/04 تعداد مشاهده: 1072
سافت گذر