کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9170 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316493 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت و متا در همکاری برای عرضه هدست واقعیت مجازی

مایکروسافت و متا قصد دارند در یک همکاری، یک هدست واقعیت مجازی Quest ویژه را به بازار عرضه کنند که الهام گرفته از ایکس باکس است. امروز، این شرکت اعلام کرد که سیستم عاملی که برای هدست‌های Meta Quest خود استفاده می‌کند را به تولیدکنندگان دستگاه‌های شخص ثالث باز خواهد کرد.

در یک پست وبلاگ، متا اعلام کرد که این هدست‌های شخص ثالث بر روی سیستم عامل Meta Horizon OS اجرا خواهند شد. این سیستم عامل از پایه پروژه منبع باز اندروید ساخته شده است. متا اظهار کرد:

توسعه‌دهندگان و خالقان می‌توانند از تمام این فناوری‌ها با استفاده از چارچوب‌های سفارشی و ابزارهایی که برای ایجاد تجربیات واقعیت مختلط ساخته‌ایم، بهره‌مند شوند و از طریق پلتفرم‌های کشف محتوا و پول‌سازی داخلی که در سیستم عامل تعبیه شده‌اند، به ارتباط با جوامع خود برسند و کسب‌وکارهایشان را رشد دهند.

 

مایکروسافت و متا در همکاری برای عرضه هدست واقعیت مجازی

 

متا همچنین فروشگاه Meta Quest که فروشگاه دیجیتالی برنامه‌های واقعیت مجازی است، به نام فروشگاه Meta Horizon تغییر نام می‌دهد. نرم‌افزار تلفن همراه Meta Quest نیز به عنوان نرم‌افزار Meta Horizon تغییر نام خواهد کرد.

ایسوس نیز یک هدست واقعیت مختلط معتمد به نام ROG تحت برند خود با سیستم عامل Meta Horizon OS توسعه خواهد داد.

لنوو نیز یک هدست با سیستم عامل Meta Horizon OS تولید خواهد کرد که در حوزه "تولید، یادگیری و سرگرمی" فعالیت خواهد کرد.

جالب‌ترین محصول ممکن است از یک همکاری بین متا و مایکروسافت بیاید. در پست وبلاگ آمده است که دو شرکت با همکاری در انتشار "نسخه محدود Meta Quest، الهام گرفته از Xbox" همکاری خواهند کرد. مدل‌های هدست Meta Quest 2، 3 و Pro همگی از بازی‌های ابری Xbox از طریق Xbox Game Pass Ultimate پشتیبانی کردند که در دسامبر 2023 عرضه شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49946 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/05 تعداد مشاهده: 1069
سافت گذر