کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9193 | مشاهده و دانلود: 739650242 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/27 | اعضاء: 316691 | نظرات: 37901
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جاذبه‌های دیدنی شهر کرد

وقتی اسم شهرکرد به میان می‌آید با دنیایی از زیبایی روبه‌رو هستید، به‌نحوی‌که نمی‌توان همه این جاذبه‌ها را در یک مقاله ذکر کرد. شهرکرد را به‌عنوان سوییس ایران می‌شناسند که با طبیعت بکر و دست‌‌نخورده‌اش نگاه هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. نکته مهم درباره این شهر این است که طبیعت آن در واقعیت با عکس هیچ فرقی ندارد و منظره‌ای بی‌نهایت دیدنی پیش روی شما است. کافیست چند روز در ‌میان این طبیعت دلپذیر زندگی کنید تا تمام خستگی‌ها را از تنتان بزداید. با دریافت بلیط هواپیما شهرکرد در اولین و بهترین فرصت به آنجا می‌رسید.


 


 

شهرکرد، سوییس ایران را باید دید

شهرکرد یا شهر سبز ایران در استان چهارمحال‌و‌بختیاری قرار دارد و سالانه پذیرای گردشگران زیادی از سراسر ایران و جهان است. این شهر از قدمتی دیرینه برخوردار است و علاوه‌بر طبیعت بی‌نظیر، آثار باستانی آن محبوبیتش را دوچندان کرده‌اند. شهرکرد با جاذبه‌های مسحورکننده‌اش همیشه جزء اولین و اصلی‌ترین مقاصد گردشگری مردم ایران محسوب می‌شود. از طرفی این شهر مرتفع‌ترین مرکز استان به حساب می‌آید، به‌‌همین دلیل از اقلیمی معتدل در تابستان و بسیار سرد در زمستان برخوردار است. پس اگر قصد سفر به یک شهر خنک با هوایی رویایی را دارید، احتمالا شهرکرد گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.


 

در سفر به شهر رویایی شهرکرد از جاذبه‌های آن غافل نشوید

همان‌طور ‌که گفته شد زیبایی‌های شهرکرد تمامی ندارد و هر‌چه بگردید باز‌ هم فرصت دیدن تمام طبیعت آن را نخواهید داشت. فرقی ندارد به‌صورت شخصی یا با تورهای گردشگری به این شهر سفر می‌کنید، مهم این است که در کم‌ترین زمان بیشترین استفاده را از گردش خود داشته باشید. بر این اساس توصیه می‌شود که حتما از مهم‌ترین جاذبه‌های آن دیدن کنید و سفری دلچسب و خاطره‌انگیز برای خود و خانواده رقم بزنید. در ادامه مهم‌ترین و محبوب‌ترین جاذبه‌های شهرکرد معرفی خواهند شد.


 

آبشار بوینه (زردلیمه)

این آبشار با طبیعت چشم‌گیر و روح‌نوازش قلب هر بیننده‌‌ای را به تپش خواهد انداخت. آبشار بوینه یکی از مرتفع‌ترین آبشارهای کشور است که از دل کوه‌های جوان زاگرس سرچشمه می‌گیرد. بسیاری از مردم آب این آبشار را معدنی می‌دانند هرچند در این ادعا شک و شبه وجود دارد. سالانه تعداد زیادی توریست مسافت طولانی را برای دیدن این پدیده زیبای طبیعی طی می‌کنند.


 


 

قلعه دزک

از جاذبه‌های تاریخی از زمان قاجار است که دیدن آن خالی از لطف نیست. معماری جذاب و شگفت‌انگیز این اثر آن را به یکی از مقاصد محبوب برای توریست‌ها تبدیل کرده است. براساس داستان‌های نقل‌شده دهخدا به‌ مدت 6 ماه در این محل زندگی کرده است و کتاب معروف امثال‌و‌حکم را در مدت اقامتش در این قلعه نوشته است.


 

شیر سنگی

قدم‌زدن در دل طبیعتی مثال‌زدنی و دیدن آثار باستانی دست‌ساز که از سال‌ها پیش به‌جا مانده‌اند هر فردی را مجذوب خود می‌کند. مردم لر بختیاری این نمادهای سنگی را روی سنگ قبر بزرگان ایل خود قرار می‌داده‌اند، به‌همین دلیل آن را نماد بختیاری‌ها می‌دانند. نکته جالب توجه اینجاست که نماد شیر سنگی در آثار دست‌ساز مردم این منطقه به‌وضوح دیده می‌شود که نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه آن در میان مردم است.


 

سنگ‌نوشته‌های مشروطه

پیر غار یا سنگ‌نوشته‌های مشروطه یکی دیگر از آثار جذاب و دیدنی شهرکرد است که حتما باید به آن سر زد. در 35 کیلومتری شهرکرد و در نزدیکی شهر فارسان قسمتی وجود دارد که سنگ نوشته‌های روی صخره چشم بیننده را به خود جلب می‌کند. این نقطه از شهرکرد دارای امکانات رفاهی و اقامتی خوبی است و می‌‌توان ساعاتی را در آن به استراحت پرداخت.


 

خاله ستوده چالشتری

قسمتی از ارگ چالشتر را به‌عنوان خاله ستوده چالشتری می‌‌دانند که مربوط به اواخر دوران قاجار است و از معماری آن دوران بهره گرفته است. این محل دیدنی از سه موزه کار و زندگی، آثار سنگی و موزه مردم‌شناسی برخوردار است و جزء زیباترین نقاط شهرکرد به‌شمار می‌رود.


 

حمام خان

حمام خان از دیگر آثار به‌جامانده مربوط به دوران قاجار است که با معماری زیبا و پایدارش تحسین مخاطب را بر‌می‌انگیزد. این مجموعه ارزشمند امروزه به یک موزه تاریخی در قلب شهرکرد تبدیل شده است.


 

مسجد اتابکان

مسجد اتابکان از بناهای تاریخی مربوط به حکومت اتابکان است که در خیابان ولیعصر وشهرکرد قرار دارد. درب‌های این مسجد همیشه به ‌روی گردشگران و توریست‌ها باز است و یکی از مکان‌های محبوب این شهر به‌حساب می‌آید. مسجدی با بیش‌از 800 سال قدمت که به‌دلیل استحکام و پایداری قابل توجهش چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند.


 

تالاب چغاخور

این تالاب از مهم‌ترین دیدنی‌های شهرکرد به‌شمار می‌رود، پس دیدن آن به هر گردشگر داخلی و خارجی توصیه می‌شود. فصل تابستان بهترین فصل برای دیدن این تالاب و گذراندن چند ساعت در کنار آن است. وجود پرندگان مهاجر مانند غاز، اردک، لک لک و... زیبایی آن را صد برابر می‌‌کند.


 

قلعه سورک

قلعه سورک در فاصله 40 کیلومتری از جنوب شرق شهرکرد قرار دارد و ساخت آن به دوران قاجار می‌رسد. بافت قلعه از خشت است، با‌این‌وجود سال‌های زیاد در برابر باد و باران مقاومت کرده است. در بخش‌های داخلی قلعه معماری زیبا و گچ‌بری‌‌های هنرمندانه مخاطب را جذب می‌کند. به‌علاوه حجاری‌های زیبا و هنرمندانه در این قلعه نشان از اهمیت هنر و معماری در دوران قاجار دارد.


 

غار یخی شیخ علی خان

برای کسانی‌ که گشت‌و‌گذار در دل طبیعت را ترجیح می‌دهند، غار یخی شیخ علی خان با پوشش برفی جذابش اصلی‌ترین گزینه خواهد بود. بهترین زمان جهت بازدید از این اثر طبیعی بی‌نظیر تابستان است. لایه‌های یخی در بالای سر بیننده بخشی از وجود او را در خود غرق می‌کند.


 


 

به‌کمک فلای‌تودی کیفیت سفر خود را بالا ببرید

هرچه از زیبایی‌های شهرکرد گفته شود، بازهم کم است. بهترین کار دیدن این شهر آن‌ هم از نزدیک است. دیدنی‌های آن تمامی ندارند و همان‌طور ‌که دیدید در یک مقاله نمی‌گنجند. نکته حائز اهمیت اینجا است که درصورت آشنایی نداشتن با شهر احتمالا از گشت‌و‌گذار در آن گیج شوید. بنابراین توصیه می‌شود تا از افرادی آشنا مانند دوستان بومی یا مراکز گردشگری کمک بگیرید. فلای‌تودی اینجا است تا در آشنایی بیشتر با این شهر به شما کمک کند. کافیست چمدان‌های خود را ببندید، رزرو بلیط هواپیما شهرکرد را به کارشناسان ما در فلای‌تودی بسپارید. مطمئن باشید که سفری خاطره‌انگیز و جذاب را تجریه خواهید کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49982 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1403/02/10 تعداد مشاهده: 97
کلید واژه ها:
سافت گذر