کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9193 | مشاهده و دانلود: 739813004 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/28 | اعضاء: 316712 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

محدود شدن بعضی از امکانات ظاهری در اج قدیمی

مایکروسافت در حال ایجاد تغییراتی است که وب‌سایت‌ها بتونن استایل خود را بر اساس ترجیحات رنگ و کنتراست کاربر در ویندوز تنظیم کنن. در حال حاضر، بسیاری از وب‌سایت‌ها از ویژگی‌های قدیمی CSS با نام "کوئری رسانه افزایش کنتراست -ms-high-contrast" و خصوصیت "-ms-high-contrast-adjust" استفاده می‌کنن که در مرورگرهای قدیمی مایکروسافت مثل اینترنت اکسپلورر و مایکروسافت اج که Edge قدیمی نام داره، معرفی شده. با این حال، مایکروسافت در حال حذف این ویژگی‌های قدیمی به جای استاندارد جدید "رنگ‌های اجباری" در تمام مرورگرها است.

حالت رنگ‌های اجباری که اولین بار در سال 2020 در Edge پیاده‌سازی شد، به وب‌سایت‌ها امکان می‌ده که زمانی که کاربران تم‌های با کنتراست بالا را در ویندوز فعال می‌کنن، استایل خودشونو تغییر بدن. این باعث استاندارد سازی پشتیبانی در تمام مرورگرها مانند Edge، Chrome و Firefox میشه.

در طول انتقال، مایکروسافت ادامه پشتیبانی از ویژگی‌های قدیمی با پیشوند "-ms" را در Edge ادامه میده، پس وب‌ سایت‌های موجود به طور فوری خراب نمیشن. با این حال، مایکروسافت قصد داره پشتیبانی کامل از این ویژگی‌های قدیمی را بعد از فرایندی تدریجی از Edge 138 حذف کنه.

 

محدود شدن بعضی از امکانات ظاهری در اج قدیمی

 

وقتی ویژگی رنگ‌های اجباری برای اولین بار در Edge مبتنی بر Chromium ارسال شد، ما می‌خواستیم تا وب‌ سایت‌هایی که از ویژگی‌های CSS قدیمی از اینترنت اکسپلورر و Edge با موتور EdgeHTML استفاده می‌کنن، هنوز فعال باشن. بنابراین، ما پشتیبانی از کوئری رسانه افزایش کنتراست با پیشوند -ms و خصوصیت تنظیم افزایش کنتراست -ms-high-contrast-adjust را نگه داشتیم.

ما می خوایم که اجرای قدیمی به طور کامل تا Edge 138 غیرفعال کنیم، اما این برنامه بستگی به بازخوردی که در طول این آزمایش حذف دریافت می‌کنیم، داره.

توصیه می‌شه تا توسعه‌ دهندگان وب از ویژگی‌های جدید "رنگ‌های اجباری" به جای ویژگی‌های قدیمی با پیشوند "-ms" استفاده کنن. پس از انتشار Edge 138، هرگونه استایل مربوط به روش قدیمی دیگه کار نمیکنه.

 

محدود شدن بعضی از امکانات ظاهری در اج قدیمی

 

برای دیدن استایل‌های خود، می‌تونید اجرای قدیمی را به صورت محلی در مایکروسافت Edge غیرفعال کنید:

برای این کار:

یک پنجره یا تب جدید باز کنید

به edge://flags/#edge-deprecate-ms-high-contrast در آن تب برید

پرچم "Deprecate ‘-ms-high-contrast’ and ‘-ms-high-contrast-adjust’" را فعال کنید، بعد مایکروسافت Edge را دوباره بازکنید

با این تغییر، مایکروسافت به تمرکز پشتیبانی از ویژگی‌های دسترسی‌پذیری کمک می‌کنه. این همچنین باعث میشه که سایت‌ها برای همه کاربران Edge به طور یکنواخت کار کنن.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49986 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/11 تعداد مشاهده: 796
سافت گذر