کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9199 | مشاهده و دانلود: 739976849 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/30 | اعضاء: 316748 | نظرات: 37906
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیش‌بینی‌ها و شایعات از رویداد جدید اپل Let Loose

در روز سه‌شنبه، ۷ مه، اپل یکی دیگر از رویدادهای معرفی محصولات جدید خود را برگزار خواهد کرد. و آن را با عنوان رویداد "Let Loose" معرفی کرده است و یکی از لوگوهای شرکت که برای تبلیغ آن تغییر یافته است، نشان می‌دهد که یک Apple Pencil در دست گرفته شده است.

چطور می‌توانیم رویداد اپل "Let Loose" را تماشا کنیم و چه چیزهایی انتظار می‌رود که فاش شود؟ در ادامه آنچه که می‌دانیم و شایعاتی که درباره آنها در این هفته گفته شده است، را مشاهده می‌کنید.

 

زمانی که می‌توانم رویداد اپل را تماشا کنم؟

این رویداد در روز سه‌شنبه، ۷ مه آغاز می‌شود. Independent گزارش می‌دهد که این رویداد پخش زنده همراه با یک رویداد حضوری در لندن خواهد بود. 

 

چگونه می‌توانم رویداد را تماشا کنم؟

آسان‌ترین راه برای بیشتر مردم برای مشاهده رویداد اپل، تماشای آن در کانال یوتیوب شرکت است. همچنین آن را می‌توانید از طریق سایت Apple.com و برنامه Apple TV نیز تماشا کنید.

 

پیش‌بینی‌ها و شایعات از رویداد جدید اپل Let Loose

 

چه چیزهایی را می‌توانیم در طول رویداد Apple Let Loose ببینیم؟

شایعات حاکی از این است که اپل قرار است در طول رویداد تعدادی از مهمترین محصولات جدید iPad را معرفی کند. تبلت iPad Pro، که از اکتبر ۲۰۲۲ نسخه جدیدی نداشته است، ممکن است در هفته آینده نسخه جدیدی بگیرد، به صورت نسخه‌های ۱۱ اینچی و ۱۴ اینچی. شایعات می‌گویند این‌ها اولین تبلت‌های iPad Pro با نمایشگر OLED پیشرفته خواهند بود.

گزارش‌های اخیر و تأیید نشده مدعی می‌شوند که iPad Pro همچنین اولین تبلتی خواهد بود که از پردازنده جدید داخلی M4 اپل بهره می‌برد. از آنجا که اپل تازه در اکتبر ۲۰۲۳ پردازنده M3 را با لپ‌ تاپ‌های MacBook Pro جدیدش معرفی کرده است، این معرفی سریعی از یک تراشه جدید در این سری خواهد بود.

همچنین شایعات حاکی از این است که اپل قرار است یک تبلت iPad Air جدید را در روز سه‌شنبه معرفی کند. این گزارشات حاکی از این است که این تغییرات معمولی در سخت‌افزار این محصول خواهد بود، که احتمالاً در نسخه‌های ۱۰.۹ اینچی و ۱۲.۹ اینچی عرضه خواهد شد. همچنین اپل گزارش می‌دهد که نسخه‌های جدیدی از لوازم جانبی Apple Pencil و Magic Keyboard برای iPad نیز به عنوان بخشی از رویداد عرضه خواهند شد.

 

چه چیزهای دیگری را می‌توان در طول رویداد انتظار داشت؟

بعضی از گزارش‌ها می‌گویند که اگر iPad Pro دارای تراشه جدید M4 باشد، اپل آن را به عنوان یک تراشه هوش مصنوعی تبلیغ خواهد کرد. ممکن است در روز سه‌شنبه پیش از رویداد WWDC خود در ۱۰ ژوئن، برنامه‌های اپل برای معرفی ویژگی‌های هوش مصنوعی در iOS ۱۸ را مشخص کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50037 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/17 تعداد مشاهده: 928
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر