کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9199 | مشاهده و دانلود: 740096607 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/30 | اعضاء: 316755 | نظرات: 37906
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت در پاسخ به نفوذهای داده، امنیت را بالا می‌برد

در اواخر هفته گذشته، مایکروسافت اعلام کرد که پس از یک سری نفوذ داده‌های معروف که خدمات آن را درگیر کرده بود، تصمیم گرفته است که اکنون "امنیت را به عنوان اولویت اصلی خود در مایکروسافت، بیش از هر چیز دیگری، قرار دهد." امروز، به عنوان بخشی از کنفرانس سالانه RSA در سان فرانسیسکو، شرکت اعلام کرد که چندین ابتکار جدید را برای تقویت امنیت برای کاربران تجاری و شرکتی معرفی می‌کند.

در یک پست وبلاگ، مایکروسافت اعلام کرد که ویژگی‌های سرویس Microsoft Defender for Cloud را گسترش می‌دهد تا به کسب‌ وکارها کمک کند تا برنامه‌های هوش مصنوعی و زیرساخت خود را در برابر حملات سایبری اینترنتی محافظت کنند.

 

مایکروسافت در پاسخ به نفوذهای داده، امنیت را بالا می‌برد

 

اکنون تیم‌های امنیتی می‌توانند زیرساخت کامل هوش مصنوعی خود را - مانند افزونه‌ها، SDKها و سایر فناوری‌های هوش مصنوعی - با قابلیت مدیریت وضعیت امنیتی هوش مصنوعی با استفاده از قابلیت‌های مدیریت هوش مصنوعی در پلتفرم‌هایی مانند سرویس OpenAI آزور مایکروسافت، آموزش ماشین آزور، و بستر بدراک امازون، شناسایی کنند. شما می‌توانید بطور مداوم خطرات را شناسایی کنید، مسیرهای حمله را نقشه‌ برداری کنید و از شیوه‌های امنیتی رایج برای جلوگیری از حملات مستقیم و غیرمستقیم به برنامه‌های هوش مصنوعی، از توسعه تا زمان اجرا، استفاده کنید.

مایکروسافت ادعا می‌کند که Defender for Cloud اولین برنامه ابری است که قابلیت شناسایی تهدید برای بارگذاری‌های کار هوش مصنوعی را در زمان اجرا اضافه می‌کند.

همچنین، مایکروسافت نسخه پیش‌ نمایش Purview AI Hub را راه‌اندازی کرده است. این نسخه بیشتر اطلاعات و داده‌ها را به کسب‌ وکارها ارائه می‌دهد، مانند تعداد کاربرانی که به برنامه‌های هوش مصنوعی خود دسترسی دارند، همراه با سطح خطر آن‌ها. همچنین، این نسخه اطلاعاتی را نیز ارائه می‌دهد که نشان می‌دهد چه نوع داده‌های حساسی توسط این برنامه‌های هوش مصنوعی به اشتراک گذاشته می‌شود و ...

این شرکت همچنین ویژگی‌های بیشتری را به سرویس‌های Microsoft Sentinel و Defender XDR خود اضافه کرده است. این شامل اضافه کردن برخی سناریوهای تهدید جدید برای Defender XDR برای مقابله با آن‌ها می‌شود، از جمله راه‌ها برای غیرفعال کردن برنامه‌های احراز هویت باز بدون نیاز به موافقت کاربر. همچنین، همین سرویس اکنون توسط تحلیلگران امنیتی برای یافتن اطلاعات خطر به عنوان بخشی از هرگونه بررسی تهدیدات و حوادث قابل استفاده است.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که امروز تعدادی افزونه شخص ثالث را برای سرویس معاون امنیتی Copilot for Security خود اضافه کرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50042 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/18 تعداد مشاهده: 952
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر