کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9251 | مشاهده و دانلود: 743108925 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/21 | اعضاء: 317149 | نظرات: 37920
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Microsoft 365 با افزودن قابلیت ایجاد صفحه با Copilot و امکانات بیشتر

قبلاً گزارش دادیم که  Microsoft 365 یک مورد درباره اینکه مرورگر اج دیج با یک تولید کننده قالب مبتنی بر هوش مصنوعی از ماه ژوئن اضافه خواهد کرد، را اضافه کرده است. در ماه ژوئن، کاربران تیم‌های مایکروسافت در رایانه شخصی به زودی قابلیت پیش‌نمایش فایل را خواهند داشت.

وقتی اسناد (واژه، اکسل، پاورپوینت و پی‌دی‌اف) را در چت یا گفتگوی کانال به اشتراک بگذارید، می‌توانید تصویر کوچکی از فایل را در موضوع مشاهده کنید. این به شما اجازه می‌دهد تا محتوای فایل را بدون باز کردن آن پیش‌نمایش دهید و فایل مورد نیاز خود را به سرعت پیدا کنید.

کاربران تیم‌های رایانه شخصی همچنین در ماه ژوئن قابلیت تغییر نام کانال عمومی تیم خود را خواهند داشت:

تفاوت‌ها بین کانال عمومی و دیگر کانال‌ها، معرفی قابلیت تغییر نام کانال عمومی در تیم شما. کانال عمومی در یک تیم می‌تواند توسط مالک تیم یا عضو (اگر مجوز داشته باشند) تغییر نام داده شود، تا در لیست تیم‌ها و کانال‌ها به ترتیب الفبایی ظاهر شود.

 

 Microsoft 365 با افزودن قابلیت ایجاد صفحه با Copilot و امکانات بیشتر

 

در ماه ژوئیه، کاربران تیم‌ها برای هر دو نسخه رایانه شخصی و مک یک نوار سربرگ ساده‌تر مشاهده خواهند کرد:

با این تغییر، تب "درباره" و دیگر اقدامات ابزاری به منوی بزرگ‌نمایی منتقل می‌شوند. علاوه بر این، تب "چت" به یک پنل سمت راست برای برنامه‌هایی که این امکان را پشتیبانی می‌کنند، منتقل خواهد شد.

اگر از ابزار همکاری Microsoft Loop استفاده می‌کنید، از قابلیت جدیدی که توسط Copilot پشتیبانی می‌شود، از اواخر ماه مه استفاده خواهید کرد:

همکاری با Copilot برای رفتن از یک صفحه خالی به یک سند ساختارمند آماده برای همکاری به سرعت حداکثری. از ابتدا شروع کنید یا یک صفحه یا الگوی موجود را به عنوان نقطه شروع انتخاب کنید و Copilot می‌تواند آن را برای کار مورد نظر تغییر دهد.

و در نهایت، کاربران OneDrive برای وب تغییری در تجربه پوشه‌های به اشتراک گذاشته‌شده در ماه ژوئن خواهند دید:

در حال حاضر، هنگامی که کاربر یک پوشه به اشتراک‌گذاشته شده را در OneDrive باز می‌کند، به نمایی از آن پوشه در OneDrive خود می‌روید. در تجربه جدید، با باز کردن یک پوشه به اشتراک گذاشته شده، کاربر به پوشه به اشتراک گذاشته شده در نمای افراد OneDrive خود هدایت خواهد شد. این نمایش، توسط افراد سازماندهی شده است، فایل‌ها و پوشه‌هایی را که با کاربر به اشتراک گذاشته شده‌اند نشان می‌دهد و به کاربر اجازه می‌دهد تا به آن‌ها دسترسی داشته باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50084 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/24 تعداد مشاهده: 1071
سافت گذر