کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9328 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/06 | اعضاء: 317920 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رفع مشکل ویندوز سرور با بروزرسانی نسخه KB5037782

ابتدای این ماه، مایکروسافت تایید کرد که بروزرسانی KB5036909 برای ویندوز سرور با مشکل مواجه شده و باعث افزایش ناگهانی ترافیک NTLM در کنترل‌ کننده‌های دامنه (DC) می‌شود. این شرکت بزرگ فناوری بعداً اعلام کرد که در برخی موارد، خرابی‌های LSASS نیز رخ می‌داد که منجر به راه‌اندازی مجدد سیستم می‌شد.

با آخرین آپدیت ویندوز سرور، مایکروسافت این مشکل را برطرف کرده است. این شرکت در وب‌سایت داشبورد سلامت ویندوز توضیح می‌دهد:

راه‌ حل این مشکل با به‌روزرسانی‌های ویندوز منتشر شده در ۱۴ مه ۲۰۲۴ (KB5037782) و نسخه‌های بعدی حل شد. توصیه می‌کنیم آخرین به‌روزرسانی امنیتی را برای دستگاه خود نصب کنید. این به‌روزرسانی شامل بهبودهای مهم و رفع اشکالات، از جمله مورد ذکر شده، است.

همچنین راه‌ حل در بخش نکات برجسته KB5037782 ذکر شده است. با این حال، به طور خاص به رفع خرابی‌های LSASS اشاره نشده است، بنابراین ممکن است برطرف شده باشد یا نشده باشد:

این به‌روزرسانی یک مشکل شناخته شده را که ممکن است بر کنترل‌ کننده‌های دامنه (DC) تأثیر بگذارد، برطرف می‌کند. ترافیک احراز هویت NTLM ممکن است افزایش یابد.

 

رفع مشکل ویندوز سرور با بروزرسانی نسخه KB5037782

 

لیست کامل بهبودهای به‌روزرسانی KB5037782 سرور در زیر آمده است:

  1. این بروزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که بر حالت IE تأثیر می‌گذارد. زمانی که یک کادر محاوره‌ای باز وجود داشته باشد، یک صفحه وب به درستی کار نمی‌کند. این به‌روزرسانی مشکلی را در حالت IE برطرف می‌کند. برنامه پاسخ نمی‌دهد. این اتفاق زمانی می‌افتد که کلید جهت چپ را فشار دهید در حالی که یک کادر متن خالی روی آن فوکوس دارد و مرور با نشانگر روشن است.
  2. این بروزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که بر دسترسی محافظت شده با Wi-Fi 3 (WPA3) در ویرایشگر خط مشی گروه تأثیر می‌گذارد. رندر پیش‌نمایش HTML با مشکل مواجه می‌شود.
  3. این بروزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که بر یک سرور بعد از حذف آن از یک دامنه تأثیر می‌گذارد. دستور Get-LocalGroupMember یک استثناء برمی‌گرداند. این اتفاق زمانی می‌افتد که گروه‌های محلی شامل اعضای دامنه باشند.
  4. این بروزرسانی اعتبارسنجی رکورد امن بعدی ۳ (NSEC3) را در یک حل‌ کننده بازگشتی تحت تأثیر قرار می‌دهد. حد مجاز آن اکنون ۱۰۰۰ محاسبه است. یک محاسبه برابر با اعتبارسنجی یک برچسب با یک تکرار است. مدیران سرور DNS می‌توانند تعداد پیش‌فرض محاسبات را تغییر دهند. برای انجام این کار، از تنظیم رجیستری زیر استفاده کنید.
  5. این بروزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که بر یک شبکه تأثیر می‌گذارد. زمانی که اعتبار منقضی می‌شود، خطایی رخ می‌دهد.
  6. این بروزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که هنگام استفاده از LoadImage() برای بارگذاری یک بیت‌مپ بالا به پایین رخ می‌دهد. اگر بیت‌مپ ارتفاع منفی داشته باشد، تصویر بارگذاری نمی‌شود و تابع NULL برمی‌گرداند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50094 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/26 تعداد مشاهده: 889
سافت گذر