کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9231 | مشاهده و دانلود: 742190691 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/14 | اعضاء: 317022 | نظرات: 37914
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 اورجینال فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خرید گیفت کارت ایکس باکس اورجینال + شارژ اکانت در کمتر از 5 دقیقه فقط در اوریکس گیم

ایکس باکس، یکی از محبوب‏ترین کنسول‏های بازی در جهان است که با ارائه تجربه‏ای قدرتمند و سرگرم کننده و با قابلیت‏ها و بازی‏های انحصاری‏اش، توانسته طیف وسیعی از گیمرها را به خود جذب کند. برای خرید امکانات و آیتم‏های مورد نیاز از استور XBOX، نیاز به پرداخت ارزی دارید و چون این امر برای بسیاری از گیمرها ناممکن است، کمپانی مایکروسافت برای راحتی کاربران خود گیفت کارت ایکس باکس را طراحی و ارائه کرده است. با خرید Gift Card XBOX این امکان برای شما فراهم می‏شود تا به میزان اعتبار آن از استور ایکس باکس، آیتم‏های مورد علاقه خود را خریداری کنید. پیشنهاد می‏کنم خرید گیفت کارت اورجینال و اصلی را حتما از فروشگاه قانونی و معتبر ORIXGAME انجام دهید و از قیمت‏های ارزان و واریزهای سریع (کمتر از 5 دقیقه) این فروشگاه بهره مند شوید. در ادامه با من همراه باشید با مطالب زیر:

  • یتم های مورد نیاز خود را از فروشگآ
  • چگونگی خرید گیفت کارت ایکس باکس در فروشگاه اوریکس گیم
  • آیتم‏های قابل دسترسی با خرید گیفت کارت ایکس باکس
  • مزایای خرید اشتراک ایکس باکس گلد
  • فروشگاه معتبر برای خرید گیفت کارت

چگونگی خرید گیفت کارت ایکس باکس در فروشگاه اوریکس گیم

امروزه فروشگاه‏های زیادی اقدام به فروش گیفت کارت‏های تقلبی و جعلی می‏کنند. مراقب باشید که گیفت کارت ایکس باکس اصلی را حتما از فروشگاه‏های قانونی که نماد اینماد دارند خریداری کنید. فروشگاه معتبر و قانونی اوریکس گیم، ارائه دهنده کلیه محصولات گیمینگ اورجینال از جمله گیفت کارت ایکس باکس می‏باشد که می‏توانید از بین پک‏های متنوع آن، بسته مورد نیاز خود را خریداری کنید. با خرید گیفت کارت ایکس باکس که حتما دقت کنید با ریجن اکانت شما یکی باشد، کد متشکل از اعداد و حروف برای شما ایمیل می‏شود که به اندازه اعتبار آن می‏توانید اکانت مایکروسافت خود را شارژ کرده و سپس به خرید بازی‏های مورد علاقه خود بپردازید. علاوه بر این، طرفداران کنسول پلی استیشن نیز می‏توانید برای خرید گیفت کارت پلی استیشن و کاربران کنسول نینتدو، برای خرید گیفت کارت نینتندو از طریق این فروشگاه اقدام کنید و محصولات خریداری شده را در کمتر از 5 دقیقه دریافت کنید.

آیتم‏های قابل دسترسی با خرید گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت‏های XBOX، به شما اعتبار برای خرید محتوای دیجیتال در فروشگاه ایکس باکس مایکروسافت را می‌دهند. این کارت‏ها می‌توانند برای خرید بازی‌ها، برنامه‌ها، فیلم‌ها، موسیقی و موارد دیگر استفاده شوند. گیفت کارت‏های ایکس باکس مزایای متعددی دارند، از جمله:

  • امکان دسترسی به بخش خرید و ویژه‏ها
  • امکان پیش خرید بازی‏های ایکس باکس
  • خرید اعتبار و گلد بازی‏ها
  • دسترسی به بخش EA شرکت Electronic Arts
  • امکان معامله با طلا
  • امکان استفاده از Windows Store روی کامپیوتر یا Windows Phone روی گوشی

با خرید گیفت کارت اصلی ایکس باکس از فروشگاه اوریکس گیم در کمتر از 5 دقیقه به همه این قابلیت‏ها دسترسی پیدا کنید. از طرفی می‏توانید با مراجعه به سایت، لینک‏های ورود به تلگرام و اینستاگرام را دنبال کنید و با لایک و کامنت از جوایز ارزشمند، کدهای تخفیف، یوسی رایگان و قرعه کشی‏های هفتگی آن برخوردار شوید.

مزایای خرید اشتراک ایکس باکس گلد

ایکس باکس گلد یا لایو گلد، یک سرویس اشتراکی باارزش است که مزایای متعددی را برای گیمرها ارائه می‌دهد. اگر به طور مرتب به صورت آنلاین بازی می‌کنید، به دنبال تخفیف هستید یا می‌خواهید بازی‌های رایگان دریافت کنید، میخواهید از چت صوتی و گروهی بهره مند شوید، گیم پلی خود را ضبط و یا از آن اسکرین شات بگیرید ایکس باکس گلد ارزش امتحان کردن را دارد. با خرید گیفت کارت ایکس باکس ارزان و تحویل فوری از اوریکس گیم می‏توانید به راحتی این اشتراک را برای خود فعال کنید.

فروشگاه معتبر برای خرید گیفت کارت

اوریکس گیم همواره در تلاش است تا بهترین سایت برای خرید گیفت کارت ایکس باکس و دیگر محصولات گیمینگ باشد. اوریکس گیم دارای نماد اعتماد الکترونیکی(اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی می‌باشد و تیم پشتیبانی آن، آمادگی پاسخگویی به تمامی مشکلات و سوالات شما عزیزان را به صورت 24 ساعته و در تمامی 7 روز هفته حتی تعطیلات را دارد. شما کاربران عزیز می‌توانید با تضمین کمترین قیمت نسبت به دیگر فروشگاه‏ها و در کمترین زمان ممکن (زیر 5 دقیقه)، سفارشات خود را تحویل بگیرید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50142 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1403/03/01 تعداد مشاهده: 1207
کلید واژه ها:
سافت گذر