کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9267 | مشاهده و دانلود: 743716835 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/26 | اعضاء: 317241 | نظرات: 37925
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویندوز ۱۱ با قابلیت "Recall" رونمایی شد

مایکروسافت در رویداد ویژه‌ای که در ۲۰ مه ۲۰۲۴ برگزار کرد، به طور رسمی از قابلیت «Recall» رونمایی کرد. این شرکت آن را به عنوان یک تجربه جدید با حافظه‌ی "عکاسی" معرفی کرد که قادر است به معنای واقعی کلمه هر کاری را که روی رایانه خود انجام می‌دهید به خاطر بسپارد تا بتوانید هر زمان که دوست دارید به هر برنامه یا فایلی برگردید. طبیعی است که این ویژگی برای برخی از کاربران کمی مشکوک به نظر برسد، بنابراین مایکروسافت یک صفحه‌ی پشتیبانی جدید با توضیحی دقیق از کنترل‌های حفظ حریم خصوصی در دسترس منتشر کرد.

 

ویندوز ۱۱ با قابلیت

 

مایکروسافت از همان ابتدا اعلام می‌کند که تمام پردازش و ذخیره‌ی اسنپ‌‌ شات‌ها فقط روی دستگاه انجام می‌شود. ویندوز ۱۱ نباید هیچ یک از آن داده‌ها را برای مایکروسافت یا طرف‌های ثالث ارسال کند. این همچنین به این معنی است که می‌توانید بدون اتصال به اینترنت از Recall استفاده کنید. علاوه بر این، ویندوز ۱۱ اسنپ‌‌ شات‌ها را رمزگذاری می‌کند تا هیچکس نتواند به فعالیت‌های شما دسترسی پیدا کند. در نهایت، کاربران می‌توانند این قابلیت را در هر زمان متوقف یا خاموش کنند، برنامه‌ها را فیلتر کنند و اسنپ‌‌ شات‌های گرفته شده را حذف کنند.

ویندوز ۱۱ در طول راه‌اندازی اولیه در مورد Recall به شما اطلاع می‌دهد و به شما امکان می‌دهد برخی از قسمت‌های آن را سفارشی کنید. پس از روشن شدن، Recall یک نماد را در ناحیه‌ی سینی قرار می‌دهد تا به شما اطلاع دهد که سیستم عامل در حال گرفتن اسنپ‌‌ شات از آنچه در حال انجام است می‌باشد. کلیک کردن روی نماد به شما امکان می‌دهد اسنپ‌‌ شات‌ها را متوقف کنید، Recall را باز کنید یا به تنظیمات بروید.

در مورد تنظیمات صحبت شد، گزینه‌های Recall در بخش Privacy & Security > Recall & Snapshots قرار خواهند گرفت. سفارشی‌ سازی‌های موجود شامل توانایی تنظیم میزان فضایی است که ویندوز برای اسنپ‌‌ شات‌ها اختصاص می‌دهد، برنامه‌های فیلتر شده، وب‌ سایت‌های فیلتر شده و موارد دیگر. با این حال، توجه داشته باشید که فیلترهای وب‌ سایت فقط در Microsoft Edge و سایر مرورگرهای مبتنی بر Chromium کار می‌کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50153 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/03 تعداد مشاهده: 1147
سافت گذر