کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9267 | مشاهده و دانلود: 743716835 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/26 | اعضاء: 317244 | نظرات: 37925
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار ویندوز 11 24H2 با قابلیت های جدید و رابط کاربری Copilot بهبود یافته

شرکت مایکروسافت در اقدامی غیرمعمول، نسخه ای از بروزرسانی ویژگی ویندوز 11 24H2 را برای اعضای برنامه Windows Insider در کانال Release Preview منتشر کرده است. شماره ساخت این نسخه 26100.712 است.

این نسخه Release Preview دارای تعدادی ویژگی جدید است و همچنین برخی از ویژگی های دیگر مانند Cortana، Tips و WordPad را حذف می کند. فایل های ISO برای این نسخه از امروز قابل دانلود خواهند بود.

 

انتشار ویندوز 11 24H2 با قابلیت های جدید و رابط کاربری Copilot بهبود یافته

 

ویندوز 11، نسخه 24H2 شامل چندین ویژگی جدید مانند

  1. پشتیبانی از پس زمینه HDR
  2. صرفه جویی در مصرف انرژی، Sudo برای ویندوز
  3. هسته Rust در ویندوز
  4. پشتیبانی از Wi-Fi 7
  5. وضوح صدا

و موارد دیگر است.

 

همچنین شامل بسیاری از بهبودهای کلی در ویندوز است. برای مثال،

  1. نمای قابل اسکرول از تنظیمات سریع نوار وظیفه
  2. قابلیت ایجاد بایگانی‌های 7zip و TAR در File Explorer (علاوه بر ZIP)
  3. و بهبودهایی برای اتصال دستگاه‌های صوتی بلوتوث کم مصرف 

ما در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری را در مورد بسیاری از ویژگی‌ها و بهبودهای جدید که به‌عنوان بخشی از Windows 11، نسخه 24H2 ارائه می‌شوند، تا زمان عرضه عمومی به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

توجه داشته باشید که ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی مانند Recall که اوایل این هفته معرفی شد، پس از نصب این بروزرسانی امروز روی رایانه شما در دسترس نخواهد بود، زیرا آنها نیاز به یک رایانه شخصی Copilot+ دارند.

به‌عنوان بخشی از این بروزرسانی، ما همچنین تجربه Copilot را در ویندوز به‌عنوان یک برنامه که به نوار وظیفه پین می‌شود، توسعه می‌دهیم. این امکان را به کاربران می‌دهد تا از مزایای یک تجربه برنامه سنتی، از جمله قابلیت تغییر اندازه، جا به‌ جایی و اسنپ کردن پنجره بهره‌مند شوند - بازخوردی که ما از کاربران در طول پیش‌ نمایش Copilot در ویندوز دریافت کرده‌ایم. این مدل همچنین به مایکروسافت اجازه می‌دهد تا بر اساس بازخورد کاربران، توسعه و بهبود را با چابکی بیشتری انجام دهد. این تغییر به زودی برای کاربران Insider در کانال‌های Canary، Dev و Beta اعمال خواهد شد.

 

کاربران Windows Insider در کانال Release Preview می‌توانند Windows 11، نسخه 24H2 را از طریق «seeker» در Windows Update نصب کنند. این بدان معنی است که اگر در حال حاضر یک Insider در کانال Release Preview روی رایانه‌ای هستید که شرایط سخت‌ افزاری ویندوز 11 را برآورده می‌کند، می‌توانید به Settings و Windows Update بروید و در صورت تمایل دانلود و نصب Windows 11، نسخه 24H2 را انتخاب کنید. پس از بروزرسانی رایانه شخصی خود به Windows 11، نسخه 24H2، همچنان بروزرسانی‌های سرویس جدید را از طریق Windows Update (روند بروزرسانی ماهانه معمولی) به‌ طور خودکار دریافت خواهید کرد.

 

مشتریان تجاری که در برنامه Windows Insider برای مشاغل ثبت‌ نام کرده‌اند، می‌توانند اعتبارسنجی Windows 11، نسخه 24H2 را روی رایانه‌های شخصی در سازمان‌های خود آغاز کنند. برای این مشتریان، بروزرسانی ویژگی Windows 11، نسخه 24H2 از طریق Windows Update for Business (WUfB) و Windows Server Update Service (WSUS) در دسترس است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50159 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/03 تعداد مشاهده: 1422
سافت گذر