کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9267 | مشاهده و دانلود: 743886439 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/27 | اعضاء: 317254 | نظرات: 37926
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دستیار هوش مصنوعی تروکالر با صدای شما قدرتمندتر می‌شود

تروکالر دستیار هوش مصنوعی خود را قدرتمندتر می‌کند و به زودی قادر خواهد بود با استفاده از نسخه دیجیتالی صدای شما به تماس‌های تلفنی پاسخ دهد. این پلتفرم سوئدی که کارش شناسایی شماره‌های ناشناس است با مایکروسافت همکاری کرده تا از تکنولوژی صدای شخصی آن‌ها که بخشی از سرویس Azure AI speech است استفاده کند.

دستیار هوش مصنوعی تروکالر در سال ۲۰۲۲ معرفی شد و قابلیت‌های داخلی‌ای مانند پاسخ به تماس‌ها با استفاده از صدای تولید شده توسط سیستم، غربالگری تماس‌ها، دریافت پیام، پاسخگویی به نيابت از شما و ضبط تماس برای دسترسی بعدی را دارد. تروکالر در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که قابلیت جدید به کاربران این امکان را می‌دهد که «یک نسخه کاملاً دیجیتالی از صدای خود برای استفاده در داخل دستیار ایجاد کنند».

 

دستیار هوش مصنوعی تروکالر با صدای شما قدرتمندتر می‌شود

 

هنگام راه‌ اندازی دستیار تروکالر قادر خواهید بود چند ثانیه از صدای خود را ضبط کنید تا نسخه دیجیتالی آن ساخته شود. «این به این معنی است که اگر دستیار را روی برنامه تروکالر خود نصب کرده‌اید، می‌توانید به جای یکی از دستیارهای دیجیتالی متعدد موجود، صدایی تکراری و واقعی از خود را به تماس‌ گیرندگان ارائه دهید.»

مایکروسافت در کنفرانس توسعه‌ دهندگان Build 2024 که همین ماه برگزار شد، تکنولوژی صدای شخصی خود را به نمایش گذاشت. طبق گزارش TechCrunch، تروکالر یکی از شرکای اولیه دسترسی زودهنگام است و قابلیت صدای شخصی آن در هفته‌ های آینده در ایالات متحده، کانادا، هند، استرالیا، آفریقای جنوبی، سوئد و شیلی عرضه خواهد شد.

این دستیار در طول تماس تلفنی به تماس‌گیرنده اعلام می‌کند که با یک صدای دیجیتال صحبت می‌کند. علاوه بر این، تروکالر در صورتی که از صدای شخصی به جای صدای تولید شده توسط سیستم استفاده کنید، به کاربران اجازه ویرایش الگوی خوش آمدگویی اولیه را نمی‌دهد.

مایکروسافت در یک پست وبلاگی اعلام کرد که قابلیت صدای شخصی Azure AI Speech همچنین واترمارک‌هایی را به خروجی‌های گفتاری که ایجاد می‌کند اضافه می‌کند تا یک ابزار شناسایی صدای مصنوعی بتواند آن‌ها را تأیید کند. این شرکت همچنین اضافه کرد که «صدای شخصی یک ویژگی دسترسی محدود است که فقط با ثبت‌ نام در دسترس است» برای کسانی که می‌خواهند برنامه‌هایی را بر اساس آن بسازند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50173 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/06 تعداد مشاهده: 1105
سافت گذر