کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9174 | مشاهده و دانلود: 738579994 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/18 | اعضاء: 316541 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

14 گوشی عجیب برای دنیای فردای همراه

روشي‌هاي مفهومي و طراحان آن آينده صنعت پوياي تلفن همراه را رقم مي‌زنند. طرح‌ها و كاربري‌هاي خاص و متفاوتي كه شايد امروز به نظر عجيب برسد اما در آينده به ابزارهايي متداول در زندگي روزمره كاربران تبديل خواهد شد.

در این گزارش به 14 مدل گوشی هوشمند مفهومي مي‌پردازیم که طراحی عجیبی دارند و طراحان آنها قصد داشته اند رنگ و روی دیگری به زندگی ما ببخشند.

1- Cloud BlackBerry

Cloud گوشی مفهومی جدیدی از سری بلک‌بری است که شباهت زیادی به یک تکه ابر دارد و فقط یک خط آبی اطراف آن را در بر گرفته است. این گوشی برای شارژ شدن از مایع تغذیه مي‌کند و دارای بخشی شفافی است که مي‌تواند از نور خورشید هم برای شارژ استفاده کند.

این دستگاه همه قابلیت‌های یک گوشی هوشمند را دارد و از فضای نامحدودی برای ذخیره اطلاعات برخوردار است.

2- p 9530 پورشه

گوشی P 9530 توسط «آندره دوارته سیلوا» طراحی شده و شکل و شمایل گیج‌کننده‌اي دارد. علاوه بر طراحی، P 9530 به لحاظ دارا بودن دوربین سه‌بعدی با قابلیت ضبط و پخش ویدیو با فلش LED، گوشی منحصر به فردی است. دوربین گوشی 5 مگاپیکسلی با کیفیت HD و وضوح 720 پیکسل است و نیز مي‌تواند صداها را با کیفیت استریو پخش کند.

کلیدی روی کناره گوشی قرار گرفته که امکان دسترسی سریع به ویدیو را فراهم مي‌کند. P 9530 همانند قطعه‌اي شیشه چهار گوش مشکی است که به شکل ماهرانه‌اي تراش‌خورده و اطراف آن را یک قاب آلومینیومی فرا گرفته و بلندگوها را به شکل زیبایی در خود جای داده است.

3- HTC Tube

از آنجا که امروزه تبلت‌های رایانه‌اي و گوشی‌های هوشمند در دسترس‌ترین ابزارهایی هستند که کاربران همیشه با آنها سرو کار دارند شرکت HTC هر دو دستگاه را با هم ادغام کرده است.

Tube توسط «آنتونی بریکس» طراحی شده و قابلیت پشتیبانی از سیستم‌عامل آندرویید یا ویندوز را دارد. Tube یک دستگاه سه قسمتی است که دو قسمت آن را تبلت و گوشی تشکیل مي‌دهد و قسمت سوم Tube Cartilage است که با ضخامت 10 میلی‌متر امکان همزمانی دو دستگاه را فراهم مي‌کند.

بخش تبلت این دستگاه دارای صفحه نمایش 4/10 اینچی لمسی است که تصاویر را با کیفیت HD نمایش مي‌دهد. 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد و به باتری 6400 میلی آمپری، پورت HDMI، کارت SD، پورت USB و بلندگوهای استریو مجهز است.

4- Philips Fluid

Fluid نسبت به سایر گوشی‌ها شکل و شمایل عجیب‌تری دارد و مي‌توان همانند یک دستبند آن را به دور دست پیچید.

این گوشی دارای صفحه انعطاف پذیر OLED است و نه تنها به شما کمک مي‌کند که به راحتی با آن مکالمه کنید بلکه همانند یک دستبند تزیینی همیشه همراه شماست.

5- PCOD

PCOD گوشی هوشمندی است که هم ضخامت فوق‌العاده باریکي دارد و هم وزن آن بسیار سبک است.

PCOD توسط «کارل تامسون» طراحی شده و از ویژگی‌های بسیاری همچون دوربین 10 مگاپیکسلی ضد ضربه برخوردار است، فایل‌های MP3 را پخش مي‌کند و مي‌توان از کاربرد GSP، بازی و قابلیت‌هایی که در هر گوشی دیگری موجود است بهره برد.

این گوشی دست ساز است و از آنجا که باریک و سبک است هنگامی که به مچ دست وصل مي‌شود باعث اذیت کاربر نمی‌شود.

6- Outsider

گوشی Outsider که توسط «جاناتان کوپ» طراحی شده امکان استفاده در شرایط سخت و غیر قابل تصور را برای کاربران فراهم مي‌کند. Outsider از مواد مقاومی تشکیل شده که در برابر رطوبت، ضربه و فشار مقاوم است و مي‌توان برای کوهنوردی، مسابقات قایقرانی و موتور سواری از آن استفاده کرد.

این گوشی صفحه نمایش قابل انعطافی دارد که به سادگی شکسته نمي‌شود و لمسی است و در بالا و پایین صفحه نمایش دو بخش بیضی شکل جلوه خاصی به آن داده است.

7- E10 نوکیا

همان‌طور که از نام این گوشی بر مي‌آید از سری گوشی‌های تجاری نوکیاست اما ظاهر متفاوتی با گوشی‌های این سری دارد. این گوشی همانند قابی است که قابلیت بزرگ شدن دارد. مثلا هنگامی که به صفحه نمایش نیاز است فقط لازم است کناره سمت راست گوشی به سمت بیرون کشیده شود تا صفحه‌اي به بزرگی یک تبلت پیش روی شما قرار گیرد.

گوشی E10 توسط «کریس وانگ» طراحی شده و در ساخت آن از ابزار انعطاف‌پذیر استفاده شده است.

به نظر مي‌رسد صفحه نمایش داخل گوشی لوله مي‌شود و شبیه گوشی‌های صفحه لمسی است.

8- HTC 1

این گوشی که توسط «اندرو کیم» طراحی شده از ترکیب شیشه و فلز تشکیل شده است. این گوشی دارای بلندگوهای استریو در بخش بالا و پایین آن است که علاوه بر طراحی شیک، مقاومت زیادی هم دارد.

9- Modai

Modai ایده‌اي بسیار کامل از یک گوشی هوشمند است که توسط «جولیوس تارنگ» طراحی شده است.

اين گوشی طراحی ارگونومیکی دارد. بدنه آن از آلومینیوم تشکیل شده و صفحه نمایش، تمام بخش رویی گوشی را فرا گرفته است. اين گوشي داراي قابليت‌هاي تجاري و اتصال به شبكه‌هاي اجتماعي است به طوری که محتواهای اجتماعی و فعالیت‌های کاری را مي‌توان روی آن مدیریت کرد.

10- BlackBerry Empathy

این گوشی توسط «دنیل یون» طراحی شده و انگشتری که قابلیت کنترل دستگاه را با ارتباطات زبانی فراهم مي‌کند برای آن در نظر گرفته شده است. بنابراین مي‌توان همه فعالیت‌های گوشی را با یک انگشتر که به همراه گوشی ارایه مي‌شود، مدیریت کرد.

11- Exo ال‌جی

«بنجامین لوته» گوشی Exo را برای ال‌جی طراحی کرده است. بدنه گوشی همانند اسکلت انسان است و از اجزای درونی گوشی محافظت مي‌کند. بنابراین مقاومت مهم‌ترین بخش طراحی این گوشی است.

صفحه نمایش گوشی OLED است و از دوربین 5 مگاپیکسلی بهره مي‌برد.

12- AQUA

بدنه گوشی AQUA طراحی جدیدی به زلالی آب دارد و همانند آب به نظر مي‌رسد.این گوشی توسط یک طراح کره‌اي با نام «بون سوپ» طراحی شده است.حتی حروف و کلیدهایی که روی صفحه نمایش قرار گرفته اند همانند قطراتی از آب هستند که با رابط کاربری گرافیکی و صفحه نمایش AMOLED امکانات جالبی را در اختیار کاربر قرار مي‌دهد.

13- Bracelet سامسونگ

Bracelet گوشی هوشمندی است که برای سامسونگ طراحی شده است. این گوشی شبیه دستبند است اما طرحی همانند پوست مار دارد که صفحه نمایش لمسی OLED روی آن قرار گرفته است.این گوشی توسط «اریک کامپل» طراحی شده و انعطاف‌پذیر است. دارای صفحه کلید لمسی است و به دو نیمه تقسيم مي‌شود که مي‌توان آنها را از یکدیگر جدا کرد.

14- iweb2.0

گوشی iWeb 2.0 توسط «یانگ یونگ چنگ» طراحی شده و قرار است جایگزین کامپیوتر، نوت‌بوک، نت‌بوک و گوشی هوشمند شود. این گوشی که از چند بخش تشکیل شده به شکل تاشو است و قسمت‌های مختلف آن روی صفحه اصلی تا مي‌شود و زمانی که باز مي‌شود صفحه نمايش 5/6 اینچی در بخش وسط، صفحه کلید در طرفین و صفحه نمایش بزرگ‌تری در بخش بالایی گوشی قرار مي‌گیرد که حسی از یک نت بوک را به کاربر القا مي‌کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5086 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1390/02/14 تعداد مشاهده: 1435
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر