کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9174 | مشاهده و دانلود: 738579994 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/18 | اعضاء: 316541 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپراتور سوم پایان اردیبهشت سیمکارت‌ واگذار می کند

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات از واگذاری سیمکارت‌های اپراتور سوم از پایان اردیبهشت خبر داد و اعلام کرد : این اپراتور  صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

رضا تقی‌پور در نخستین جشنواره ملی ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات ایران با تبریک روز جهانی ارتباطات به ارائه گزارش عملکرد این وزارتخانه پرداخت و اظهار داشت: امروز واگذاری تلفن ثابت در همه نقاط کشور به‌روز  شده و تعداد مشترکان  تلفن همراه به 56 میلیون‌ و 555 هزار رسیده که این میزان ضریب نفوذ 72 درصد را نشان می دهد.
وی  با تشریح اقدامات انجام شده در روستاهای کشور گفت: در طول پنج سال گذشته فعالیت‌های زیادی در این راستا انجام داده این درحالیست که در آغاز دولت نهم، 923 دفتر ICT روستایی  ایجاد شده بودولی هم اکنون خدمات پست‌ بانک، بانک و خدمات پستی و مخابراتی و بسیاری از خدمات دولت الکترونیکی در روستاها ارایه می‌شود.
 وزیر ارتباطات با بیان اینکه در بیش از 90 درصد در روستاها تلفن خانگی در منازل موجود است، تصریح کرد: درحال حاضر ارتباطات روستایی بیش از 97 درصد ازروستاها برقرار شده است.
وی با بیان اینکه با تبدیل این دفاتر به پیشخوان دولت امیدواریم روزبه‌روز بر حجم این خدمات در روستاها اضافه شود اظهار داشت : هم اکنون تعداد دفاتر روستایی  به حدود 10هزار و70 دفتر رسیده و در بحث دولت الکترونیکی امروز 863 خدمت از طریق پورتال IRAN.IR به مردم ارایه می‌شود.
 تقی پور با بیان اینکه به موازات گسترش  دفاتر روستایی زیرساخت در کشور نیز توسعه می‌یابد، خاطر نشان کرد: هم اکنون پورت‌های اینترنت پرسرعت امروز به بیش از 11 میلیون‌ و450 هزار پورت افزایش یافته  است.
 وزیر ارتباطات در بخشی دیگر از سخنانش  به موضوع افزایش پهنای باند کشور اشاره کرد و آن را یکی دیگر از موضوعات قابل  توجه دانست .
 به گفته وی این میزان پهنای باند به 43 گیگابیت در ثانیه افزایش یافته و وضعیت زیرساخت کشور در بخش فیبر نوری اصلی به 46 هزار کیلومتر رسیده و فیبر نوری داخل استان‌ها که علاوه بر تعداد 46 هزار کیلومتر است، به میزان 80 هزار کیلومتر رسیده است و امروز شبکه فیبر نوری در کشور به مرز 100 درصد نزدیک شده است. در حوزه ظرفیت شبکه انتقال نیز با افزایش چندین برابری خوشبختانه تمام نیازها برطرف شده است.
تقی پور با بیان اینکه  ترانزیت پهنای باند از شمال به جنوب و از شرق به غرب امروز ظرفیت قابل توجهی دارد اظهار داشت: ظرفیت انتقال این ظرفیت در سال 89 به 292 هزار خط ای‌وان افزایش پیدا کرده است.
وی از تأمین پهنای باند کشورهای همسایه مثل عراق و افغانستان نیز علاوه بر نیاز داخل کشور خبر داد وگفت: پهنای باند تا پایان برنامه پنجم ظرفیت فعلی به 20 برابر افزایش خواهد یافت؛ یعنی به حدود 500 گیکابیت در ثانیه خواهد رسید.
وزیر ارتباطات  بااشاره به ارتقاء تکنولوژی تلفن همراه  از نسل دو به 75/2  خاطر نشان کرد: با وجود اپراتور سوم، تکنولوژی نسل سوم ارایه خواهد شد.
وی  با بیان اینکه امروز شش اپراتور در زمینه ارایه خدمات ارتباطات سیار فعال هستند، ادامه داد: اپراتور اول به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور بیش از 52 هزار و600 روستا و هزار و 104 شهر را تحت پوشش خود قرار داده است.
 به گفته تقی پور هم اکنون اپراتور دوم  بیش از 18 میلیون مشترک دارد و در هزار و680 شهر و دهستان سرویس می‌دهد و پوشش جمعیتی آن به  77 درصدرسید.
وی با بیان اینکه از پایان اردیبهشت سیمکارت‌های اپراتور سوم به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز می‌کنند و به‌صورت محدودی در اختیار قرار می‌گیرند، گفت: بعد از طی مراحل آزمایشی این سیمکارت‌ها به صورت عمومی به شهروندان ارایه می‌شود.
وزیر ارتباطات در ادامه با بیان اینکه هفت اپراتور اصلی برای ارایه خدمات ارتباطات ماهواره‌یی در کشور وجود دارد، گفت: 11 شرکت ندا و 6 اپراتور که خدمات سیار را ارایه می‌دهند و 5 اپراتور جدید که خدمات وایمکس ارایه می‌کنند و اقداماتی این‌چنینی در حال انجام و گسترش است.
تقی‌پور در پایان با اشاره به اقدامات اساسی فن‌آوری اطلاعات در کشور اشاره کرد و گفت: در این راستا 12 کمیته فعال شده و در کارگروه مدیریت فن‌آوری اطلاعات و امنیت این کمیته‌ها فعالیت می‌کنند که امیدوارم با سعی و تلاش روزبه‌روز بتوانیم با ارایه خدمات بیشتر شعار اصلی دولت را تحقق ببخشیم و جامه عمل بپوشانیم.
وی با تاکید بر اینکه دولت دهم هدف خود را رسیدن به دولت الکترونیکی قرار داده و در این راستا با تدوین چشم‌انداز لازم برای رسیدن به افق 1404 جهت‌گیری‌های اصلی خود را مشخص کرده ،  اظهار داشت: امروز توسعه ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در ابعاد مختلف اقتصادی و توانمندسازی کشور در عرصه‌های مختلف و بنیان‌گذاری اقتصاد دانش‌بنیان و در بحث امنیت ملی و حفظ محیط زیست سعی شده برنامه‌های متنوعی در بحث دولت الکترونیکی تدوین شود.
وی با اشاره به اینکه چابک‌سازی دولت عدالت‌محور با استفاده از خدمات الکترونیکی مهم‌ترین هدف برنامه در دولت دهم است، گفت: امیدواریم با تلاش همه دست‌اندرکاران این حوزه بتوانیم در پایان دولت حاضر اهدافی که مقرر شده را جامه عمل بپوشانیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5200 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: tct تاریخ خبر: 1390/02/28 تعداد مشاهده: 1632
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر