کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9166 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/12 | اعضاء: 316413 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پشتیبانی پلتفرم‌های بولدوزر AMD از فناوری SLI

شركت Nvidia تاييد كرد كه مادربردهاي مبتني بر چيپ‌ست‌هاي آتي AMD از توانايي پشتيباني پيكربندي SLI برخوردار خواهند بود. اين حركت، اهميت نسل بعدي پردازنده‌هاي سري AMD FX با اسم رمز Zambezi كه مبتني بر ريزمعماري بولدوزر اين شركت هستند را براي بازار علاقه‌مندان بازي‌ها نشان مي‌دهد.Tom Peterson مدير بازاريابي فني شركت Nvidia در اين زمينه مي‌گويد:« ما بسيار خوشحال هستيم كه اعلام كنيد مجوز SLI براي بزرگ‌ترين شركت‌هاي توليدكننده مادربرد جهان صادر شده است تا آن را در مادربردهاي آتي خود بر اساس چيپ‌ست‌هاي 990FX، 990X و 970 شركت AMD پياده‌سازي كند. ايسوس، گيگابايت، ازراك و MSI از اولين توليدكنندگاني هستند كه اين قابليت جديد را ارايه مي‌كنند».

در طول چند سال اخير بسياري از بازيكناني كه به‌دنبال دستيابي به بالاترين سطح عملكرد بودند علاقه چنداني به استفاده از پردازنده‌هاي AMD نداشته و در مقابل به سراغ محصولات اينتل مي‌رفتند. به‌طور طبيعي، عدم پشتيباني پلتفرم‌هاي AMD از فناوري SLI نيز چندان چشمگير به‌نظر نمي‌رسيد. با اين‌حال، پيش‌بيني مي‌شود كه نسل بعدي تراشه‌هاي FX شركت AMD با ريزمعماري بولدوزر كه به 8 هسته x86 مجهز خواهند بود، بهبود عملكرد چشمگيري را در مقايس با تراشه‌هاي Phenom II موجود تحويل دهند. اين پردازنده‌ها حتي توانايي رقابت با تراشه‌هاي سري Core-i مبتني بر معماري Sandy Bridge اينتل را نيز خواهند داشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5265 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1390/03/04 تعداد مشاهده: 1944
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر