کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316303 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

این 12 گوشی را نخرید

وب سايت pcworld فهرستي از زشت ترين گوشي هاي تلفن همراه تهيه کرده است که شامل 12 مدل گوشي از توليدکنندگان مختلف مي شود.هميشه وقتي مي خواهيم گوشي بخريم، درکنار امکانات به زيبايي آن هم توجه مي کنيم. درواقع انتخاب ما اغلب از بين زيباترين گوشي ها با بيشترين امکانات صورت مي گيرد.

اما يک کار ديگر هم مي شود کرد؛ مي توانيم ابتدا گوشي هاي زشت را از فهرست بلند بالاي گوشي هاي منتخب حذف کنيم. اين کاري است که pcworld انجام داده است. وب سايت pcworld فهرستي از زشت ترين گوشي هاي تلفن همراه تهيه کرده است که شامل 12 مدل گوشي از توليدکنندگان مختلف مي شود. زشتي و بدفرم بودن گوشي هاي تلفن همراه به طراحي آن ها برمي گردد. بعضي از اين گوشي ها يا صفحه نمايش ندارند يا فاقد صفحه کليد هستند.

بسياري از توليدکنندگان براي اين که بسياري از ويژگي ها را باهم و درکنار هم در يک گوشي بگذارند و وقت زيادي صرف نکنند به طراحي اين دستگاه ها توجهي نمي کنند. بنابراين طراحي آن ها خيلي خوب از آب درنمي آيد.1 -bangolufsen serene: اين گوشي که سال 2006عرضه شد يک گوشي کلاسيک است که همه ويژگي هاي يک گوشي را دارد و بسيار هم زيباست اما بيشتر به درد موزه هنرهاي معاصر مي خورد تا داخل جيب!صفحه کليد اين گوشي يک هزار دلاري شبيه ipod و گرد است.

serene يک گوشي تاشو است که صفحه نمايش آن زير صفحه کليد تعبيه شده است. دوربين اين گوشي نيز در کنار آن تعبيه شده است که به کاربر اجازه نمي دهد هنگام عکس برداري روبه روي شي يا فردي که مي خواهد از آن تصوير برداري کند بايستد. 2 - p300 سامسونگ: گوشي p300 بيشتر شبيه يک ماشين حساب جيبي است تا تلفن همراه و جاي تعجب دارد که سامسونگ گوشي تلفن همراهي به سبک ماشين حساب هاي کاسيو طراحي کرده است. p300 در سال 2006 روانه بازار شد و در زمان خود ويژگي هاي متعددي همچون دوربين و حافظه با حجم زياد را به کاربر ارائه مي داد. ضخامت اين گوشي هم تنها 9 ميلي متر و قاب آن فلزي است. از ابتدا هم به نظر مي رسيد p300 شانس فروش زيادي نداشته باشد زيرا هيچ کس دوست ندارد از يک ماشين حساب براي مکالمه استفاده کند.3 - rokr e1موتورولا: پيش از طراحي iphone تنها گزينه اي که مي توانستيد پيشنهاد کنيد rokr e1 موتورولا بود.

اين گوشي سال 2005 توليد شد و امروز به نظر مي رسد فرزند ناقص و محصول مشترک اپل و موتورولا بوده است. rokr e1 بيش از هر چيز شبيه يک دستگاه mp3 پلير است که به کاربر اجازه مي دهد 100 آهنگ از itunes را درآن ذخيره کند. 4 - 7380 نوکيا :اگر شما يک گوشي 7380 داشتيد و براي نجات زندگيتان يک پيامک ارسال کرده بوديد مطمئنا تا حالا دارفاني را وداع گفته بوديد! 7380 بيشتر شبيه يک جعبه خودکار است و يکي از بي مصرف ترين و غيرقابل استفاده ترين گوشي هايي است که تاکنون ساخته شده است.

تحليلگران معتقدند سريع ترين کاري که با اين گوشي مي توان انجام داد پاسخ به تماس هاي دريافتي است. عرض 7380 کم، اما ضخامت آن زياد است. هيچ صفحه کليدي ندارد. صفحه نمايش آن هم انگار آينه است و در آفتاب و نور زياد به هيچ عنوان خوانا نيست.5 -w350 سوني آريکسون: هنگامي که حرف از w350 سوني اريکسون به ميان مي آيد، باريکي و ظرافت به ذهن متبادر مي شود. اين گوشي سال گذشته معرفي شد و به دليل ظرافت بيش از حد گفته مي شود که به هيچ عنوان مقاومت ندارد.

مدت کوتاهي پس از عرضه بسياري از کاربران اعلام کردند که درپوش باتري اين گوشي فوق باريک سوني اريکسون به سادگي باز مي شود و امکان افتادن و گم شدن آن وجود دارد. 6 -e90 نوکيا:e90 نوکيا که در سال 2007 با قيمت هزار دلار روانه بازار تلفن همراه شد، يک گوشي بزرگ و حجيم است که به راحتي داخل جيب جا نمي شود. ابعاد اين گوشي8/0 2/5 2/2اينچ و وزن آن 5/7 اونس است. جدا از اندازه ، e90 از ويژگي هاي بسيار خوبي برخورداراست.7 -xelibri line زيمنس: گوشي هاي سري xelibri زيمنس زشت تر و عجيب تر از آن بود که کسي تصميم به خريد آن ها بگيرد.

اين گوشي ها سال 2003 به بازار عرضه شد .سري xelibri اصلا شبيه گوشي هاي تلفن همراه نبود و به نظر مي رسيد عملکردها و ويژگي هاي تلفن همراه را نداشته باشد. به همين دليل هم خط توليدxelibri تنها 18 ماه دوام آورد.8 -g450 توشيبا:g450 توشيبا دستگاه عجيبي است و بيش از اين که تلفن همراه باشد شبيه مودم usb يا يک دستگاه ذخيره اطلاعات است. g450 تنها 160 مگابايت حافظه داخلي دارد که يکي از نقص هاي آن به حساب مي آيد. صفحه نمايش آن هم عجيب و غريب است. 9 -bang olufsen serenata سامسونگ:شرکت سازنده لوازم جانبي bang olufsen در سال 2007 باهمکاري سامسونگ يک دستگاه تلفن همراه با نام bang olufsen serenata ساخته است که آن هم به درد موزه مي خورد. صفحه نمايش آن دربخش تحتاني گوشي قرار دارد. اين گوشي صفحه کليد شماره اي ندارد و تنها يک صفحه کليد گرد همانند ipod روي آن قرار گرفته است .

10 -lobster700 tv ويرجين موبايل: نام lobster700 tv از آن جهت انتخاب شده که گوشي شبيه پنجه شاه ميگوست. مشکل اين گوشي ظاهر و طراحي آن است که شبيه سخت پوستان است. 11 -compulab exeda: compulab exeda از 2 سيستم عامل ويندوز موبايل و آندرويد پشتيباني مي کند. ظاهر اين گوشي شبيه palm tro است. اما کليدهاي ناوبري آن کاملا گيج تان مي کند. اين گوشي طي همين ماه روانه بازار مي شود. اما درباره قيمت و زمان دقيق عرضه آن هنوز اطلاعي در دست نيست.12 -vertu bucheron cobra:vertu bucheron cobra از سري گوشي هاي vertu با قيمت شگفت انگيز 310 هزار دلار سال گذشته روانه بازار شد و البته با اين قيمت گران، بسيار هم زشت است. مار کبراي طلايي که دور صفحه کليد اين گوشي را محاصره کرده با 439 قطعه ياقوت کبود و الماس تراش خورده پوشيده شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 535 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: روزنامه خراسان تاریخ خبر: 1388/02/24 تعداد مشاهده: 1573
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر