کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316358 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آپدیت برای سیمبین ۳.۲ و ۵.۰

وشی‌های قدیمی سیمبین نسخه‌های ۳.۲ و ۵.۰ آپدیت می‌شوند.
آپدیت برای سیمبین ۳.۲ و ۵.۰




به گزارش ایتنا، اگر از داشتن گوشی‌هایE۷۲ ، ۵۲۳۰ یا دیگر گوشی‌های نوکیا که با نسخه‌های قدیمی‌تر از سیمبین ۳ اجرا می‌شوند به خود می‌بالید، مطمئناً از شنیدن این خبر که به زودی تلفن همراه شما قابلیت‌های جدیدی خواهد داشت، بسیار هیجان‌زده خواهید شد:

با وجود اینکه پلت‌فرم‌های جدید سیمبین و گوشی‌های جدیدی مانند نوکیا X۷ و E۶ عرضه شده‌اند، گوشی‌های قدیمی که کاربران هنوز از آنها استفاده می‌کنند هنوز فراموش نشده‌اند.

تیم نرم‌افزار نوکیا در حال کار بر روی به‌روزرسانی این گوشی‌ها نیز هستند، تا علاوه بر رفع مشکلات و بهبود آن، مجموعه امکانات آنها را ارتقا دهند.

هدف این به‌روز‌رسانی ارتقا نسخه‌های سیمبین ۳.۲ و ۵.۰ است. گوشی‌هایی که می‌توانند از این به‌روزرسانی بهره‌مند شوند عبارتند از:

سیمبین ۳.۲:

نوکیا E۷۲، E۵۲، E۵، C۵-۰۰، ۶۷۰۰ slide

سیمبین ۵.۰:

نوکیا C۶-۰۰، C۵-۰۳، ۵۲۳۰، ۵۲۳۵، ۵۲۵۰، X۶، N۹۷ mini، ۵۸۰۰ XpressMusic، ۵۵۳۰ XpressMusic

یکی از به‌روزرسانی‌های اصلی، نسخه ۷.۳ مرورگر نوکیاست. البته همین نسخه هم در گوشی‌های سیمبین جدیدتری که با سیمبین Anna می‌آیند عرضه می‌شود.


این نسخه مرورگر پرسرعت‌تری دارد و از نام‌های دامنه بین‌المللی (IDNs) و حروف non-ASCII (کد امریکایی استاندارد برای مبادله اطلاعات) مانند عربی و چینی پشتیبانی می‌کند. در نهایت شما تجربه مرور بهتری خواهید داشت.

Ovi Maps یکی دیگر از امکانات به روزرسانی در این گوشی‌هاست، اما دو نسخه متفاوت دارد که باید آنها را در نظر بگیرید. Ovi Maps ۳ SR۴ در گوشی‌های سیمبین ۳.۲ قابلیت موقعیت‌یابی در مکان‌های سرپوشیده را فراهم می‌کند.


کاربران سیمبین ۵.۰ می‌توانند از نسخه Ovi Maps ۳ SR۶ استفاده کنند و به خطوط حمل و نقل عمومی و سایت شبکه‌های اجتماعی دسترسی پیدا کنند.

و در نهایت، یک سری شکلک‌های گرافیکی نیز به گوشی‌های نام‌برده اضافه می‌شود تا هنگام تایپ پیام یا ارسال MMS به دوستان یا خانواده حسابی سرگرم شوید. به روزرسانی این گوشی‌ها به این صورت خواهد بود:

دانلود نوکیا C۶-۰۰ و نوکیا ۵۲۳۰ از همین امروز آغاز می‌شود و بقیه مدل‌ها در هفته‌های آتی به نسخه‌های جدید مزین می‌شوند.

نکته دیگر اینکه، به‌روزرسانی در یک زمان برای همه گوشی‌ها عرضه نمی‌شود و طی مراحل گوناگون اتفاق خواهد افتاد.

پس باید اطمینان حاصل کنید که به‌روز رسانی اتوماتیک نرم‌افزاری در گوشی شما فعال است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5568 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1390/04/12 تعداد مشاهده: 2027
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر
نظرات بینندگان

فرشید k 1393/11/28 17:16
سلام
من گوشی نوکیا 5800 دارم لطفا اگر بروز رسانی ای براش موجود هست اطلاع دهید و مچنین نحوه انجام آن و راهی هم برای حذف فایلهای بیخود از حافظه گوشی(c) توضیح دهید.
با تشکر
سعید ملازاده 1392/08/16 21:28
سلام من گوشی نوکیا E_5 دارم میخواستم ارتقا بدم میشه کمکم کنید