کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316439 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه سیستم عامل موبایل از سوی علی‌بابا

شرکت چيني تجارت الکترونيک علي بابا از عرضه يک نسخه سيستم عامل موبايل در سه ماهه سوم سال جاري ميلادي خبر داد.

يک منبع آگاه خبر داد: واحد پردازش ابري گروه تجارت الکترونيک علي بابا درحال کار روي توسعه يک سيستم عامل مخصوص تلفن‌هاي همراه براي عرضه در سه ماهه سوم امسال است.
اين در حالي است که بسياري از شرکت‌هاي سازنده نرم‌افزار براي افزايش سهم خود در بازار ساخت نرم‌افزارهاي گوشي‌هاي همراه هوشمند در حال رقابت با يکديگر هستند.
با عرضه اين سيستم عامل موبايل، گروه علي بابا نيز به يکي از رقبا و شرکت‌هاي ارائه دهنده سيستم عامل گوشي‌هاي همراه در بازار چين از جمله اندرويد گوگل، سيستم عامل گوشي‌هاي آيفون شرکت اپل و پلت‌فرم Windows Phone شرکت مايکروسافت افزوده مي‌شود.
اين منبع آگاه اعلام کرد: سيستم عامل گوشي‌هاي همراه گروه علي بابا مبتني بر خدمات پردازش ابري عرضه مي‌شود و اپليکيشن‌هايي در آن ارائه مي‌شود که کاربران مي‌توانند به جاي دانلود اين اپليکيشن‌ها از طريق يک کنترل کننده سرور به آنها دسترسي يابند.
نسخه‌هاي اوليه اين سيستم عامل مخصوص بازار‌هاي چين خواهد بود، اما سرانجام اين سيستم عامل گروه علي بابا به بازارهاي جهاني راه مي‌يابد.
هنوز جزئيات درباره قيمت و انواع اپليکيشن‌هاي اين سيستم عامل و يا اين که اين سيستم عامل روي چه گوشي‌هاي همراهي مي‌تواند نصب شود، مشخص نشده است، اما اين منبع آگاه گفت: با عرضه اين سيستم عامل بازاراستفاده از گوشي‌هاي همراه در چين ‌واند با رشد همراه شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5607 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1390/04/16 تعداد مشاهده: 1547
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر