کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316262 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جمع آوری بازی های غیرمجاز از اول خرداد ماه

با هدف کنترل بازار توزيع و مصرف و در راستاي افزايش امنيت رواني خانواده ها از ابتداي خرداد ماه سال جاري بازي هاي غيرمجاز بازار از سراسر کشور جمع آوري مي شوند.

براي آگاهي بيشتر از اين طرح با محمد بي طرف، رييس بنياد بازي هاي رايانه اي گفت و گويي انجام داده ايم که مي خوانيد:

در خصوص طرح جديد بنياد توضيح دهيد و اينکه اين کار با همکاري چه ارگاني صورت مي گيرد؟

در راستاي جمع آوري بازي هاي خارجي غيرمجاز در بازار و طبق اعلام قبلي که به شرکت هاي تکثير کننده و توزيع کننده شده بود، بازي هايي که مولفه هاي يک بازي مجاز را ندارند از بازار جمع آوري مي شوند. اين کار با همکاري معاونت امور سينمايي و سمعي و بصري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و ستاد هماهنگي مبارزه با عرضه غير مجاز محصولات فرهنگي صورت مي گيرد.

مولفه هايي که از آن صحبت مي کنيد، چه چيزهايي هستند؟

برخي از اين مولفه ها از طريق ستاد سمعي و بصري که وظيفه نظارت بر بازار را بر عهده دارد به شرکت هاي تکثير کننده ابلاغ شده است. در حال حاضر 27 شرکت مجوز فعاليت در اين بازار را دارند که اين شرکت ها بايد محصولات خود را به صورت استاندارد در نظر گرفته شده مانند درج مشخصات کامل شرکت روي بسته هاي بازي، مشخص بودن رده سني براساس نظام رده بندي (اسراء) و... به بازار عرضه کنند. علاوه بر اين تمام تکثير کنندگان موظف به تهيه هولوگرام هستند، اين هولوگرام داده شده به آنها واحد است و بازي هاي فاقد اين هولوگرام اجازه ورود به بازار را ندارند. اين کار از اول خرداد ماه آغاز مي شود و شرکت هايي اجازه پخش بازي در بازار را دارند که هولوگرام در نظر گرفته شده را داشته باشند.

اين هولوگرام را بايد از کجا تهيه کنند؟

اين هولوگرام از طريق بنياد به آنها داده مي شود. در واقع اين هولوگرام به تمامي کساني که اين بازار را تامين مي کنند داده مي شود. در ضمن اين هولوگرام غيرقابل کپي برداري است.

طرح نظام رده بندي بازي هاي رايانه اي به کجا رسيد و آيا اين نظام تاثيري روي بازار داشته است؟

در حال اجرا است. ما با تعاملي که با اداره کل همکاري هاي سمعي و بصري داشته ايم، صرفا بازي هايي مجاز به ورود در بازار هستند که رده سني آنها بر اساس نظام رده بندي مشخص شده باشد. الان تنها بازي هايي در بازار وجود دارند که رده سني روي آن به طور کامل مشخص شده است.

خريدارها به اين رده بندي اصلا توجهي دارند؟

ما در گام اول، سامان بخشيدن به بازار و مبادي ورودي تامين بازار که شرکت هاي تکثير کننده هستند را کنترل خواهيم کرد. بررسي بازي هايي که الان در بازار هستند در گام بعدي کنترل قرار دارند. در واقع ابتدا ما شرکت هاي تکثير کننده را کنترل مي کنيم تا هولوگرام و نظام رده بندي را رعايت کنند و بعد به بررسي و کنترل فروشگاه ها مي رسيم، يعني از اول خرداد ماه کنترل مغازه ها شروع نمي شود و اين شرکت هاي توزيع کننده هستند که بازي هايشان هم بايد هولوگرام داشته باشد هم نظام رده بندي سني. با اين کار و بعد از اينکه بازار از بازي هاي قديمي و غير استاندارد پاک شد، نوبت به کنترل فروشگاه ها مي رسد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 577 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: دنیای اقتصاد تاریخ خبر: 1388/03/02 تعداد مشاهده: 1546
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر