کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مهم ترین ویروس ها در هفته گذشته

مهم ترين ويروس ها و شايع ترين کدهاي مخرب رايانه يي در هفته گذشته معرفي شدند.

کرم رايانه يي ircbot.cnk به نحوي طراحي شده که با اتصال به يک سرورirc، دستورات تخريبي منتشرکننده خود را از دوردست دريافت و آن را به بهترين شکل اجرا کند. اين فرمان ها مي توانند شامل کنترل ترافيک اطلاعاتي سيستم، دانلود و نصب فايل از طريق اينترنت و حتي به روزرساني ويروس و قابليت هاي مخرب آنها باشد.

همچنين ircbot.cnk قادر است پردازش مخرب خود را در فهرست پردازش هاي امن و مورد تاييد فايروال ويندوز قرار دهد و به سرعت در سرتاسر شبکه هاي محلي منتشر شود.

بر اساس اعلام پاندا، نقص امنيتي ms04-011 در سيستم هاي عامل ويندوز مهم ترين راه نفوذ اين کرم محسوب مي شود بنابراين سيستم هاي آسيب پذيري که اصلاحيه هاي ترميمي مايکروسافت را دريافت نمي کنند، در معرض حملات شديدتر ircbot قرار دارند.

انتشار کرم رايانه يي autorun.iyq در هفته گذشته، بسياري از کاربران اينترنت را با مشکل مواجه کرد. ايجاد تغيير در رجيستري ويندوز، جلوگيري از دسترسي کاربر به حالت safe mode، جلوگيري از ذخيره فايل و اطلاعات در درايوهاي جانبي سيستم و غيرفعال کردن برخي از نرم افزارها و پردازش هاي امنيتي در سيستم، تنها بخشي از فرآيند هاي تخريبي اين کرم به حساب مي آيند.

راه غيرفعال کردن اين ويروس استفاده از ابزاري مانند usb vaccine است که قابليت اجراي خودکار فايل ها و کدها را حذف مي کنند.

و اما joleee.f يکي ديگر از بدافزارهاي مهم در هفته گذشته، از طريق هرزنامه هاي تبليغاتي منتشر مي شود. اين کرم رايانه يي شما را به طور خودکار به وب سايت هايي هدايت مي کند که از آنها براي ارسال هرزنامه يا انتشار بيشتر آلودگي استفاده مي شود . کاهش پهناي باند اينترنت و نمايش ناخواسته پيغام ها و پنجره هاي پي در پي از خصوصيت هاي آزارنده joleee.f محسوب مي شوند.

همچنين با ظهور نخستين موج از حملات اينترنتي در روزهاي گذشته و با سوءاستفاده از اتفاقات بزرگ منطقه يي يا جهاني، کارشناسان امنيتي نسبت به آلودگي قريب الوقوع بسياري از رايانه هاي خانگي و شبکه هاي محلي هشدار دادند چرا که در روزهاي آينده جام جهاني فوتبال و انتخابات رياست جمهوري ايران عناوين خبري خواهند بود که بسياري از لينک هاي آلوده، فايل هاي مخرب و هرزنامه ها با سوءاستفاده از آن، کاربران اينترنت را هدف قرار مي دهند بنابراين به کليه کاربران اينترنت توصيه شده است از کليک روي لينک ها و دانلود فايل هاي مشکوک و نيز باز کردن نامه هاي ناشناس خودداري کنند و سيستم عامل و نرم افزارهاي امنيتي خود را به روز نگاه دارند .

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 605 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: بازیاب تاریخ خبر: 1388/03/08 تعداد مشاهده: 1264
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر