کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316259 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لپ تاپ هایی با باطری قلمی عرضه شد

روز به روز بر عموميت استفاده از لپ تاپ در بين مردم در حال افزايش است و آساني استفاده از آن و نگهداري آن مد نظر شرکت هاي سازنده قرار گرفته است.

gecko شرکت سازنده اي است که به فکر توليد لپ تاب با باطري قلمي افتاده است. مدت زمان شارژ اين لپ تاب با هشت عدد باطري aa نصب شده بر روي آن حدود 4 ساعت مي باشد. خوبي استفاده از باطري قلمي در اين لپ تاپ، آساني در تعويض آن است.

پردازنده اين لپ تاپ xcore86 به قدرت 1/0ghz محصول کشور تايوان مي باشد، صفحه نمايش آن 8/9 اينچ و قدرت نمايش 1024x600 را دارد، داراي ورودي sd است، bluetooth/wifi را پشتيباني مي کند، رم اين دستگاه قابل تعويض مي باشد و نهايتا از 256 مگابايت تا 1 گيگابايت را پشتيباني مي کند.

حال شما در فکر اين هستيد که آداپتور اين لپ تاپ چه گونه است، بايد براي شما بگويم که اين لپ تاپ شارژر ندارد؛ شما مي توانيد 8 عدد باطري معمولي استفاده کنيد و بعد از تمام شدن آنها باطري جديد براي آن تهيه نماييد و يا باطري قابل شارژ بگيريد و شارژر آن را همراه خود حمل کنيد.

سيستم عامل نصب شده بر روي آن به صورت پيش فرض ubuntu مي باشد ولي در صورت تمايل مي توانيد بر روي آن ويندوز xp و يا ce نصب کنيد؛ اين امر با 200 دلار بيشتر و به همراه يک کارت 8 گيگابايتي تحويل شما مي شود. اگر پيش فرض اين سيستم مد نظر شما مي باشد قيمت آن تنها حدود 100 تا 130 دلار مي باشد.اين لپ تاپ سه ماه ديگر به بازار خواهد آمد، براي خريد آن آماده باشيد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 607 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: بازیاب تاریخ خبر: 1388/03/08 تعداد مشاهده: 1436
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر