کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316144 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

یاهو 360 یک ماه دیگر تعطیل میشود

سايت شبكه اجتماعي ياهو 360 كه پيش از اين قرار بود در اوايل سال 2008 و سپس در نيمه دوم سال ميلادي گذشته بسته شود در ماه ژوييه (تيرماه) تعطيل خواهد شد.

 

ياهو 360 كه زماني بهترين ابزار ياهو براي رقابت در بازار شبكه اجتماعي بود در روز 13 ماه ژوييه (22 تيرماه) بسته مي‌شود و تا آن زمان كاربران اين سرويس بايد به سرويس جديد Yahoo Profiles مهاجرت كنند.

 

هنگامي كه براي نخستين بار در ماه اكتبر 2007 خبر بسته شدن ياهو 360 اعلام شد اين شركت اينترنتي اعلام كرد هدفش تغيير و انتقال به سرويس جهاني Yahoo profile است.

 

ياهو در سال 2008 سايت شبكه اجتماعي Yahoo Mash را كه هرگز تحولي دربر نداشت تعطيل كرد؛ اين شركت در ماه اكتبر سال 2008 سرويس Yahoo Profiles را عرضه كرد كه با گنجاندن ويژگي‌هاي شبكه اجتماعي به كاربران امكان مي‌دهد اطلاعاتي در مورد زندگي خود منتشر كنند، فهرستي از دوستان ايجاد كرده و با انتشار به‌روزرساني‌هاي دائم، وبلاگي با ورودي‌هاي متن، عكس، ويديو و لينك‌هاي وب نگهداري كنند.

 

با اين حال آنگونه كه مليسا دنيلز، مدير اجتماع ياهو خاطرنشان كرده است Yahoo Profiles با ويژگي‌هاي ياهو 360 تطبيق ندارد.

 

ياهو 360 در ماه مارس 2005 راه‌اندازي شد اما هرگز در مقايسه با رقيباني همچون فيس بوك و ماي اسپيس، محبوبيتي را كه اين شركت انتظار داشت به دست نياورد. شكست ياهو 360، نمونه‌اي از فرصت‌هاي اينترنتي است كه ياهو نتوانست در سال‌هاي اخير برروي آن‌ها سرمايه‌گذاري كند.

 

بر اساس اين گزارش، ياهو 360 به كاربرانش امكان مي‌دهد محتواي خود را دانلود كرده و آن‌ها را در سرويس‌هاي وبلاگ نويسي ديگر مانند ورد پرس و بلاگر گوگل وارد كنند. كاربران اين سرويس همچنين مي‌توانند محتواي خود را به ويژگي وبلاگ Yahoo Profiles انتقال دهند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 611 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1388/03/10 تعداد مشاهده: 1237
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر