کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9166 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/12 | اعضاء: 316413 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فایرفاکس چگونه زندگی می‌کند؟

اگر بخواهیم در یک جمله خلاصه کنیم باید بگوییم که "فایر فاکس از طریق گوگل زندگی می‌کند"؛ اما اگر می‌خواهید بیشتر بدانید این مطلب را از دست ندهید!

به گزارش سافت‌گذر؛ همیشه برای کاربران اینترنتی این سئوال پیش آمده است که نرم‌افزارهای رایگان چگونه مخارج خود را تامین می‌کنند و آیا درآمدزایی هم دارند یا خیر؟

کاربران بسیاری از مرورگر فایرفاکس استفاده می‌کنند یا با آن آشنایی دارند؛ حالا گوگل از تجدید توافق این شرکت، با شرکت موزیلا در مورد مرورگر فایرفاکس خبر داده است.

گوگل اعلام کرد که توافق‌نامه جدید سه ساله‌ای با مرورگر رایگان و محبوب فایرفاکس انجام داده است که از ویژگی‌هایی چون تنظیم‌های جدید برخوردار است و در آن موتور جستجوی گوگل به عنوان پیش فرض فایرفاکس در طول این قرارداد، قرار داده شده است.

هرچند که میزان و بار مالی این قرارداد جدید اعلام نشده است، اما بنابر خبرهای رسیده بیشتر از 80 درصد درآمدهای این مرورگر از طریق گوگل تامین خواهد شد.



گفتنی است که توافق قبلی بین گوگل و موزیلا در اواخر ماه نوامبر – حدود یک ماه قبل - به پایان رسید. در اوایل ماه دسامبر، این دو شرکت مذاکرات جدیدی را برای تمدید قرارداد آغاز کردند.

فایرفاکس به شدت متکی به موتور جستجوی گوگل برای امور مالی خود است. این شرکت اعتراف کرد که حدود 84 درصد از درآمد خود را از طریق حق امتیاز از توافق جستجوی با گوگل بدست می‌آورد.

فایرفاکس اقدامات دیگری را هم برای تامین مالی خود کرده است؛ مانند اضافه گزینه جدیدی بر روی سایت خود جهت جمع آوری کمک‌های مردمی با عنوان، حمایت از توسعه مرورگر فایرفاکس.

البته گوگل، مرورگر خودش را هم با نام کروم دارد؛ اما عاملی که باعث ترغیب گوگل برای انجام قرارداد با یک مرورگر دیگر شده باشد، آن است که در حال حاضر فایرفاکس عنوان دوم جهان را به عنوان محبوب‌ترین مرورگر (بعد از اینترنت اکسپلورر مایکروسافت) بر دوش می‌کشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6921 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/09/30 تعداد مشاهده: 1130
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر