کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316468 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آمار عجیب مراجعه ایرانی‌ها به گوگل و یاهو

http://itanalyze.com/archives/analysis/Google-Yahoo-.jpgکاربران ایرانی علیرغم آنکه از سرعت اینترنت مطلوبی استفاده نمی کنند اما با این وجود بر اساس آمارهای حوزه آی تی که اخیرا به روز شده، جزء 10 کاربر برتر محصولات نرم افزاری شرکت های خدمات دهنده این نرم افزارها مانند گوگل و یاهو هستند.

کاربران ایرانی در منطقه خاورمیانه جزو پراستفاده کننده ترین کاربران از اینترنت و نرم افزارهای صنعت آی تی هستند.
گزارش موسسات آمارگیری اینترنتی توسط سایت های معتبری مانند آلکسا که در حوزه ارزیابی و ترافیک سایت های اینترنتی فعالیت دارند، تایید می شود.

120871_362.jpg

در جدول فوق که از سایت آلکسا برداشته شده است، ایرانیان را در رده دوم استفاده کنندگان از موتور جستجوی گوگل نشان می دهد. این بدین معناست که سایت گوگل در ایران، آمریکا، بنگلادش و الجزایر در رده نخست پربازدیدترین سایت هاست.
این موضوع زمانی شگفت آور می شود که هنوز بخش عظیمی از کاربران ایرانی از سرویس بسیار کند موسوم به دیال آپ برای اتصال به اینترنت استفاده می کنند و بنا به آمار سازمان مخابرات کشور حدود 2 درصد کاربران مجهز به اینترنت ADSL هستند که 40 درصد آنها نیز تهرانی اند.
این سرعت کند ولی اشتیاق کاربران ایرانی برای استفاده از اینترنت و نرم افزارهای گوناگون شگفتی سازمان های تجزیه و تحلیل آمارهای آی تی را نیز برانگیخته است.

120872_525.jpg

در جدول بالا نیز که از سایت آلکسا برداشته شده، میزان استفاده کاربران ایرانی از نرم افزارهای یاهو! و موتور جستجوی این کمپانی نشان می دهد. ایرانی ها بعد از تایوان و هنگ کنگ در رده سوم کاربران سایت یاهو! قرار دارند. این سایت هم اکنون در رده چهارم سایت های پربازدید کننده جهان قرار دارد.
گفتنی است بر اساس برخی آمارهای موجود، ایران با حدود هفتاد میلیون نفر جمعیت، سی و سه میلیون کاربر اینترنت دارد. سهم ایران از تعداد کاربران اینترنت در خاورمیانه بیش از ۵۰ درصد است که بالاترین سهم و میزان رشد را در خاورمیانه دارد.
همچنین قیمت اینترنت دایل آپ در ایران در حدود سال های ۱۳۸۹ از طریق شبکه هوشمند ساعتی ۳۰۰ تومان است. قیمت اینترنت پرسرعت بر اساس سرعت اتصال و پهنای باند معمولا به صورت ماهانه از حدود ۱۰ هزارتومان برای سرعت ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه با ترافیک ۳ گیگابایت تا حدود ۴۵ هزارتومان برای همین سرعت و ترافیک نامحدود متغیر است.
علی رغم ابلاغیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مبنی بر غیرقانونی بودن فروش حجمی اینترنت تا این زمان (دی ۱۳۹۰) همچنان شرکت ها به فروش حجمی اینترنت مبادرت می ورزند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6966 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی آنالیز تاریخ خبر: 1390/10/06 تعداد مشاهده: 1214
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر