کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316455 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تالیف کتاب نقشه راه مدارس هوشمند در کشور

پروژه مدارس هوشمند به شدت در حال پيگيري است و كتاب نقشه راه آن با كمك آموزش و پرورش تاليف شده است.

دكتر علي‌اكبر جلالي - استاد دانشگاه - درباره پروژه روستاهاي الكترونيكي اظهار كرد: در راستاي اجراي اين پروژه، 10 هزار دفتر ICT روستايي و حدود 10 هزار بانك الكترونيكي به 10 هزار روستا كشيده شد.

وي گفت: عمده خدماتي كه اين بانك‌ها ارائه مي‌دهند در جهت پرداخت يارانه‌ها است و توانسته‌اند عملكرد موفقي را از خود به نمايش بگذارند.

او افزود: بحث ديگري كه تازه شروع كرديم هزار و 150 شهر الكترونيكي ايران است و تقريبا تمام شهرهاي كشور كه كد شهري در وزارت كشور دارند، مدنظر اين پروژه هستند.

جلالي درباره روند انجام اين پروژه كه فاز اول آن انجام شده است افزود: هنوز پروژه رونمايي نشده است و شيوه فعاليت به‌گونه‌اي است كه هم‌زمان تمامي شهرهاي كشور برروي پورتالي واحد قرار خواهند گرفت و درنتيجه اگر بخواهيم پيامي را در استاني الكترونيكي ارسال كنيم، اين قابليت هست كه اين كار به تمام استان‌هاي ديگر به شكل الكترونيكي انجام شود و مي‌توان سيستم‌هاي مبتني بر كاغذ را حذف كرد.

عضو هيات علمي دانشگاه علم و صنعت در بيان معناي عنوان "الكترونيكي" ابراز كرد: تمامي خدمات كه به صورت سرويس‌هاي مختلف در استان وجود دارد، به شكل الكترونيكي نيز تبديل خواهد شد و اين موجب مي‌شود اگر فردي در گذشته در كوچه و خيابان‌ها و بين مغازه‌ها قدم مي‌زد، برروي بستر IP نيز اين امكان را داشته باشد.

وي ادامه داد: در استان سمنان چنين اقدامي انجام شده و كاربران به‌راحتي مي‌توانند به سايت اين استان رجوع كرده و پس از شناسايي كالاي مورد نظر آن را به‌صورت الكترونيكي سفارش دهند و يا اگر امكان تراكنش برخط نيست، آدرس فروشنده را پيدا كرده و به‌صورت حضوري خريد را انجام دهند.

جلالي خاطرنشان كرد: سومين پروژه كه در دست ماست، مدارس هوشمند است؛ كتابي را تحت عنوان نقشه راه مدارس هوشمند با كمك آموزش و پرورش تهران تاليف كرديم و اين موضوع اكنون به شدت در حال پيگيري است كه در اين راستا پورتالي به نام مدارس هوشمند طراحي شده و در حال توسعه آن هستيم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6982 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna تاریخ خبر: 1390/10/08 تعداد مشاهده: 1484
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر