کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316457 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جویشگرهای وب؛ ابزاری مهم برای دستیابی به اطلاعات

بدون شك امروزه سامانه‌هاي بازيابي اطلاعات به ويژه جويشگرهاي وب به عنوان مهمترين ابزار جهت دستيابي به حجم قابل توجهي از اطلاعات موجود در وب مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

در حال حاضر حدود 80 درصد كاربران توسط جويشگرهاي وب به اطلاعات مورد نظرشان دسترسي پيدا مي‌كنند. از اين رو با رشد روزافزون سامانه‌هاي اطلاعاتي و شبكه گسترده اينترنت، روز به روز بر حجم مستندات، اطلاعات ديجيتالي و درنتيجه بر اهميت ابزارهاي جست‌وجو افزوده مي‌شود.

اگرچه امروزه ابزارهاي جست‌وجوي بزرگ و قدرتمندي نظير گوگل وجود دارند اما با گسترش روزافزون وب‌سايت‌ها و پورتال‌هاي فارسي و رشد چشمگير توليد مستندات فارسي، ايجاد يك پوشش اطلاعات فارسي و گنجاندن موارد زبان شناختي و فرهنگي به‌ويژه پس از ظهور رسانه قدرتمند و فراگيري نظير اينترنت، امري مهم به‌شمار مي‌رود.

در حال حاضر، ابزارهاي جست‌وجوي سامانه‌هاي اطلاعاتي در كشور به‌طور عمده محدود به جويشگرهاي خارجي و يا ابزارهاي جست‌وجوي موجود در بانك‌هاي اطلاعاتي و پورتال‌ها است كه با انجام پروژه جويشگر بومي، به بسياري از نيازمندي‌هاي كاربران ايراني پاسخ داده مي‌شود.

سيستم عامل، كليدي‌ترين نرم‌افزار زيرساختي

با توجه به تعاريف شبكه ملي اطلاعات و فراهم آمدن زيرساخت‌هاي سخت‌افزاري و بسترهاي ارتباطاتي براي ارائه خدمات الكترونيكي در سطح كشور، امروزه بيش از هر چيزي به نرم‌افزارهاي زيرساختي و پايه‌اي نياز است. در اين ميان، سيستم عامل كليدي‌ترين نرم‌افزار زيرساختي است كه بدون آن تقريبا هيچ نرم‌افزار سطح بالاتري قابليت اجراي وظايف و سرويس‌دهي ندارد.

به عبارت ديگر زيرساخت نرم‌افزاري كليه سيستم‌هاي فن‌آوري اطلاعات سيستم عامل است و ويژگي‌ها و عملكرد آن بر كاركرد كل سيستم تاثير مستقيم دارد.

به همين منظور طراحي سيستم عامل بومي مورد توجه سازمان فن‌آوري اطلاعات ايران قرار گرفت، اين پروژه اهداف بسياري را دنبال مي‌كند كه در ميان اهم آن‌ها مي‌توان به افزايش ميزان توانمندي كشور در ارائه خدمات فني و مهندسي فن‌آوري اطلاعات به ويژه در حوزه نرم‌افزار، عدم وابستگي كشور به شركت‌هاي بين‌المللي براي تامين و رفع نيازهاي وابسته به سيستم عامل و پشتيباني آن در سمت سرور، اشاره كرد.

افزودن امكانات امنيتي بومي، ارزيابي كامل امنيت، رفع مشكلات و به‌روزرساني‌هاي امنيتي، توسعه و كاربرد نرم‌افزارهاي آزاد و ايجاد امكان ارتباط ساده بين كاربران و سيستم عامل سرور (user-friendly) بودن از شاخصه‌هاي اصلي سيستم عامل بومي است.

در همين راستا، تدوين معيارهاي ارزيابي و رتبه‌بندي ارائه‌دهندگان خدمات پشتيباني فني و همچنين تدوين و ارائه راهكارهايي جهت تامين نيروي انساني متخصص براي نگهداري، به روزرساني و پشتيباني از سيستم عامل بومي، از جمله اهدافي است كه در اين طرح دنبال مي‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7035 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna تاریخ خبر: 1390/10/12 تعداد مشاهده: 1338
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر