کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316418 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سرعت کار در ویندوز 7 را افزایش دهید

http://www.shabakeh-mag.com/Data/Articles/Items/2012/1/1006073.jpg1- برنامه‌ها را سريع‌تر و ساده‌تر باز کنيد
اگر می‌خواهيد بی‌آنکه دست‌هايتان را از روی صفحه‌کليد برداريد، برنامه‌ای را در ويندوز7 به اجرا درآوريد؛ کافی است کليد Windows را زده و اولين حروف از نام برنامه مورد نظر را تايپ کنيد (برای مثال chr به جای Google Chrome و it به جای iTunes) و سپس کليد Enter را بزنيد. همچنين می‌توانيد با فشردن دو کليد Windows و 1 اولين برنامه چيده شده در نوار وظايف (Taskbar) را به اجرا درآوريد. با فشردن کليدهای Windows و 2 دومين برنامه اجرا می‌شود و به همين ترتيب برنامه هاي ديگر قابل اجرا شدن هستند.

 

 

 

2- تنظيمات Windows AutoPlay را تغيير دهيد
اگر از خودتان می‌پرسيد چرا همين که دی‌وی‌دی‌های حاوی فيلم را داخل درايو کامپيوتر می‌گذاريد، سريع شروع به پخش شدن می‌کنند؛ در پاسخ بايد گفت علتش Windows AutoPlay است. به کنترل پنل و سپس AutoPlay برويد تا در آن‌جا به دلخواه خود تعيين کنيد که وقتی يک سی‌دی يا دی‌وی‌دی را وارد درايو می‌کنيد يا يک دوربين يا اسمارت‌فون را به کامپيوتر متصل می‌کنيد چطور عمل کنند.

 

 

3- بخش مديريت خودکار پنجره‌ها را غيرفعال کنيد
در تنظيمات پيش‌فرض، وقتی گوشه‌های پنجره‌هایی را که باز می‌کنيد کشيده و تا کناره‌های صفحه نمايشگر باز کنيد، ويندوز7 اندازه‌شان را تغيير می‌دهد. اگر يکی از گوشه‌های کناری پنجره را گرفته و آن‌را تا يکی از حاشيه‌های صفحه نمايشگر گسترش دهيد، در اين حالت اندازه خود را چنان تغيير می‌دهد که بتواند نيمی از صفحه را پر کند. حالا اگر يکی از گوشه‌های بالا را بگيريد و بکشيد؛ پنجره تمام صفحه را پر کرده و به اصطلاح Full-Screen می‌شود. ولی اين روش دستی شايد آزاردهنده باشد. پس می‌توانيد با خاموش کردن قابليت مديريت خودکار پنجره‌ها تغيير اندازه آن‌ها را ساده‌تر کنيد. به کنترل پنل و سپس Ease of Access Center رفته و بعد روی Make the mouse easier کليک کنيد. در آنجا تيک گزينه Prevent windows from being automatically arranged when moved to the edge of the screen را برداريد و OK را بزنيد.

 

 

4- مشکل‌ ويندوز را با ساخت يک حساب کاربری ديگر حل کنيد
اگر با ويندوز يا برنامه‌هایی که روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنيد، مشکلی داريد؛ يک حساب کاربری يا User Account ديگر بسازيد و همان برنامه‌ها را با آن حساب کاربری هم امتحان کنيد. اگر مشکلات مذکور ديگر به چشم نمی‌خورند، شايد ريشه آن‌ها در خود سيستم‌ نبوده و برای مثال از بروز ايراد در تنظيمات يک فايل نشات گرفته‌است. ولی اگر در هر دو حساب کاربری همان مشکل دوباره بروز پيدا کرد، ممکن است لازم باشد که برنامه مربوطه يا حتی خود ويندوز را دوباره نصب کنيد.

 

 

5- پسوند فايل‌ها را در ويندوز اکسپلورر نمايش دهيد
پسوندهای فايل‌‌ها يادگار دوران DOS است. اين پسوندها شناسایی فرمت يک فايل را آسان می‌کنند؛ برای مثال پسوند .doc برای‌ فايل ورد و پسوند .jpg برای يک فايل تصويری ديجيتال به‌کار می‌رود. در سيستم‌عامل‌های جديد، ويندوز اکسپلورر پسوندها را در حالت پيش‌فرض پنهان می‌کند ولی می‌توانيد برای نمايش آن‌ها چنين عمل کنيد: همزمان دو کليد Windows و E را فشار دهيد تا برنامه ويندوز اکسپلورر باز شود، روی Organize و بعد Folder and search options کليک کنيد و تب View را انتخاب كنيد. تيک  گزينه Hide extension for known file types را برداريد.

 

 

6- موقع تايپ، صفحه لمسی لپ‌تاپ‌ را غيرفعال کنيد
اگر موقع تايپ در لپ‌تاپ مچ دست‌تان به صفحه لمسی يا به اصطلاح ماوس لمسی آن برخورد می‌کند و باعث می‌شود اشاره‌گر در صفحه به اين طرف و آن طرف بپرد، می‌توانيد با استفاده از برنامه TouchpadPal 1.2 به‌طور خودکار در حين تايپ غيرفعالش کنيد. اين برنامه را از اين آدرس دريافت و نصب کنيد تا وقتی مشغول تايپ هستيد ماوس لمسی‌تان به‌طور خودکار غيرفعال شود.

 

 

7- از به‌هم ريختن آيکون‌ها روی دسکتاپ جلوگيری کنيد
ويندوز در بازيابی آيکون‌های دسکتاپ پس از آنکه وضوح يا رزولوشن آن‌را تغيير می‌دهيد خوب عمل نمی‌کند. برای همين است که خيلی وقت‌ها پس از تغيير وضوح صفحه می‌بينيد آيکون فايل‌هایی که روی دسکتاپ چيده‌ايد، در جای قبلی‌شان نيستند. با دريافت و نصب برنامه DesktopOK از اين آدرس می‌توانيد آرايش دسکتاپ را ذخيره و بارگذاری کنيد و اگر تنظيمات دسکتاپ در چنين وضعيتی به هم ريخت با يک کليک آيکون‌ها را به وضعيت پيشين خود برگردانيد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7097 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1390/10/15 تعداد مشاهده: 1487
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر