کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316386 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کمیاب شدن مینی‌ لپ‌تاپ‌ها در بازار

http://www.locopoc.com/PortalData/Subsystems/Locopoc/LocoAd/Images/Original/samsung-nc10-laptop-mag-review-600.jpgمینی لپ‌تاپ‌ها در بازار کمیاب شده‌اند

این روزها در بازار خرید و فروش کامپیوتر کمتر مي‌توان نشانی از کالاهای ارزان و به ویژه مینی لپ‌تاپ‌ها یافت، چرا که با توجه به رشد نرخ دلار طی هفته گذشته بسیاری از فعالان بازار دست از کار کشیده‌اند و از عرضه کالاهای خود به مشتریان خودداری مي‌کنند.
به گزارش دنياي اقتصاد در این میان مینی‌لپ‌تاپ‌هاي ارزان قیمت که همیشه بازار پرمخاطبی داشتند با کاهش بیشتر موجودی در بازار مواجه شده‌اند. بگذریم از اینکه اصلا خریداری در بازار کامپیوتر وجود ندارد.
به گفته سامان احمدی، یکی از فعالان بازار کامپیوتر در پاساژ پایتخت، در حال حاضر مینی لپ‌تاپ‌ها از کمیاب‌ترین کالاهای بازار کامپیوتر هستند و اگر هم فروشنده‌ای مینی لپ‌تاپ به بازار عرضه کند با قیمتی به مراتب بالاتر از آنچه باید باشد روی آن قیمت مي‌گذارد.
محمدیان، یکی دیگر از فعالان بازار هم در این باره مي‌گوید، در شرایطی که میزان تقاضا برای کالاهای ارزان قیمت مانند لپ‌تاپ‌هاي ارزان و مینی‌لپ‌تاپ‌ها افزایش یافته است، فروشندگان از ارائه این کالاها به بازار خودداری مي‌کنند و حتی گروهی از فعالان بازار کالاهای گران قیمت خود را نیز به بازار عرضه نمی‌کنند.
به گفته فعالان بازار، در چنین اوضاع و احوالی خرید و فروش کالاها به هیچ وجه منطقی نیست و نمی‌توان خطر کرد و کالاها را به فروش رساند. چون این احتمال وجود دارد که قیمت‌ها در بازار مجددا افزایش یابد یا به دلایلی شرایط ورود کالا به بازار سخت تر شود.
فعالان بازار همچنین مي‌گویند، از زمانی که گمرکات واردات کالاهای کامپیوتری تخصصی شده است روند واردات هم نسبت به سابق سخت‌تر و طولانی‌تر شده است. به گفته مولایی، یکی از فعالان بازار زمزمه‌هایی در بازار مبنی بر کندتر شدن روند واردات کالا به گوش مي‌رسد که این حرف و سخن‌ها باعث شده است وضعیت بازار آشفته تر از قبل شود.
فعالان بازار همچنین از ثبات قیمت انواع هارد در بازار خبر داده و گفتند با وجودی که مشکل خطوط تولید کارخانه‌هاي تولیدی هارد رفع شده است، اما در قیمت این کالا تغییر چندانی ایجاد نشده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7438 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: آی تی آنالیز تاریخ خبر: 1390/11/08 تعداد مشاهده: 1433
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر