کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738253991 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316478 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استقبال میلیونر‌های ایران از سیم‌کارت‌های رند

http://itanalyze.com/archives/analysis/travel.JPGافراد معروف و مشهور همیشه سعی مي‌کنند با تغییر چهره یا تغییراتی دیگر راحت تر به زندگی اجتماعی خود بپردازند.

اما از آن سو برخی دیگر حاضرند برای معروف شدن و خاص بودن هزینه‌هاي زیادی بپردازند. یکی از این روش‌هاي خاص شدن در اختیار گرفتن شماره‌هاي رند است. هرچند که داشتن یک شماره رند بیشتر در بین وسایل ارتباطی اعم از تلفن همراه یا تلفن ثابت خلاصه مي‌شود، اما این افراد همواره سعی مي‌کنند همیشه رند باشند!
به عنوان مثال حاضرند هر کاری بکنند تا شماره پلاک خودرو آنها رند باشد. یا دوست دارند شماره حساب بانکی‌شان که مدام هم با آن سرکار دارند از شماره‌هاي تکراری و رند تشکیل شده باشند. حتی اگر خیلی برش داشته باشند این رند بودن را در اختیار گرفتن شماره کارت ملی یا شناسنامه برای فرزندانشان هم به کار مي‌گیرند.
اما همانطور که گفته شد بیشترین حساسیت در داشتن یک شماره رند به شماره تلفن همراه یا تلفن ثابت خلاصه مي‌شود. شماره‌هایی که همواره یک کاربر مي‌تواند با پرداخت مبالغ هنگفتی آنها را به دست آورد. البته این خاص بودن به غیر از پرداخت هزینه سنگین دردسرهای دیگری هم برای این کاربران خاص به دنبال دارد. یکی از این دردسرها مزاحمت‌هاي تلفنی و حتی تیکه پرانی به صاحبان این شماره‌ها است.

شماره‌ هاي میلیونی
در بخش تلفن همراه تا سال 81 سیم‌کارت‌های دائمی دارای شماره‌هاي رند شرکت ارتباطات سیار در قرعه‌کشی اعطای سیم‌کارت‌های ثبت نامی در کنار شماره‌هاي عادی قرار مي‌گرفت و به مشترکان فروخته مي‌شد، اما از این سال به بعد شرکت مخابرات ایران تصمیم به نگهداری این شماره‌ها و فروش آن به صورت مزایده گرفت.
از سال 85 تا پایان سال 87 اپراتور همراه اول حدود 15 دوره مزایده برای فروش شماره‌هاي رند و مرتب موبایل برگزار کرد که در اولین دوره آن در مهرماه سال 85 ، براساس اعداد و ارقام ارائه شده با فروش 500 سیم کارت، بیش از 650 میلیون تومان درآمد کسب کرد. هر چند که بالغ بر دو سال است که دیگر خبری از مزایده شماره‌هاي رند نیست و برخی از مسوولان مخابراتی هم از عدم استقبال این واگذاری‌ها در دوره‌هاي آخر آن خبر مي‌دهند، اما چند ماه پیش وحید صدوقی، مدیرعامل همراه اول از شروع مجدد فروش شماره‌هاي رند موبایل خبرداده و اعلام کرده است که به زودی شرایط فروش این شماره‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.
از سوی دیگر و با استقبال در دوره‌هاي نخست مزایده فروش شماره‌هاي مخابرات استان تهران هم تصمیم به فروش شماره‌هاي رند خود گرفت. حتی در آن زمان درگیری هایی هم بین کاربران تلفن ثابت با این شرکت رخ داد.

milioonresss.JPG

چرا که مخابراتی‌ها اقدام به جمع‌آوری شماره‌هاي رند از کاربران و تعویض آنها با شماره‌هاي غیررند کردند و در پاسخ به اعتراضات کاربران هم گفتند که بر اساس قرارداد موجود مخابرات سرویس مکالمه را به کاربران خود فروخته است نه شماره تلفن را در نتیجه هر وقت بخواهد مي‌تواند شماره را تعویض کند. به هر حال در آذرماه بود که این شرکت خبر از برگزاری مزایده برای فروش 32 هزار شماره رند خود را منتشر کرد.
شرکت مخابرات استان تهران در حالی امتیاز واگذاری شماره تلفن‌هاي ثابت رند طلایی و نقره‌ای خود را از طریق مزایده عمومی بفروش مي‌رساند که این شرکت اوایل مهرماه نیز اعلام کرده بود که امتیاز شماره تلفن‌هاي ثابت رند خود را در سه نوع طلایی، نقره‌ای و سفارشی از طریق مزایده عمومی واگذار مي‌کند.
بر این اساس شرایط مزایده واگذاری امتیاز شماره تلفن‌هاي ثابت رند (طلایی، نقره‌ای و سفارشی) که در مهرماه امسال از سوی مخابرات تهران اعلام شد در سه گروه و براساس آیین‌نامه مصوب مجمع شرکت مخابرات ایران بود که قرار بود با اعلام از طریق انتشار آگهی مزایده عمومی در سه نشریه کثیرالانتشار برگزار شود.
آن زمان آخرین مهلت خرید اسناد این مزایده اول آبان‌ماه اعلام شد و بر این اساس در فاز نخست امتیاز واگذاری 70 هزار شماره رند تلفن ثابت در سه سطح نقره‌ای، سفارشی و طلایی و در تمام مراکز مخابرات استان تهران اعم از پرظرفیت و کم ظرفیت قرار بود ارائه شود، اما دو ماه بعد از آن اعلام شد که 32 هزار شماره رند در دو سطح طلایی و نقره‌ای از طریق مزایده واگذار مي‌شود.
هر چند که از روند این مزایده و نتایج آن تاکنون اطلاعاتی منتشر نشده است، اما یک منبع آگاه در این زمینه مي‌گوید که از مزایده شماره‌هاي رند ثابت استقبالی نشده است. شماره 09127777777 گران‌ترین شماره رند همراه اول است که به قیمت 57 میلیون و 777 هزار تومان به فروش رفت و در دوره‌هاي مختلف از برگزاری 15 دوره مزایده شماره‌هاي رند تلفن همراه، شماره 09122222222 نیز به قیمت حدود 44 میلیون تومان و شماره 09123333333 به قیمت حدود 43 میلیون تومان فروخته شد.

بانوان تاجر!
کارشناسان بازار سیم‌کارت معتقدند در حالی که سیم‌کارت‌هاي شماره معمولی تقاضای چندانی ندارد تنها پولدارها مي‌توانند به استقبال از سیم کارت‌هاي شماره رند بپردازند. آنها معتقدند شماره‌هاي رند که دارای شماره‌هاي مرتب و خوش آهنگ هستند، فاقد پایه ثابت قیمتی در بازار است و بهای آنها تنها براساس سلیقه فروشندگان مشخص مي‌شود.
سیم‌کارت‌هاي شماره رند با حداقل قیمت یک میلیون تومان در بازار عرضه مي‌شود و بهای آن بسته به نوع شماره رندی دارد. هر چند که عنوان مي‌شود هم اکنون از مزایده شماره‌هاي رند چه در بخش تلفن همراه و چه در بخش تلفن ثابت دیگر استقبالی همچون گذشته صورت نمی‌گیرد، اما با این حال فروشندگان بازار معتقدند که این شماره‌ها همچنان طرفداران خاص خود را دارند و اتفاقا بازار فروش آنها هم حسابی سکه است.
البته در بین شماره‌هاي رند هم همانند شماره‌هاي غیررند کدها یک و دو بیشترین طرفداران را دارند. هر چند که کدهای بالاتری همچون 6 یا 7 هم با قیمت‌هاي نجومی‌ای تاکنون به فروش رفته‌اند. اما نکته جالب در بازار فروش شماره‌هاي رند حضور فعال بانوان در بخش خرید و فروش شماره‌هاي رند است. اگر سری به صفحات آگهی یکی از معتبرترین نیازمندی‌هاي روزنامه کشور بزنید این نکته به شما ثابت خواهد شد.
به طوری که از بین 80 آگهی‌ای که در بخش خرید و فروش شماره‌هاي رند در این نیازمندی‌ها منتشر شده است حداقل در 40 آگهی نام خانوادگی یک خانم به عنوان فروشنده و یا مشاور درج شده است. یکی از این فروشندگان در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» مي‌گوید که این کار را چند سالی است شروع کرده و با خرید هر شماره و فروش آن با قیمتی بالاتر به تجارت در این بازار مي‌پردازد.
او مي‌گوید در بخش شماره‌هاي عادی معمولا سودی بین 400 تا 700 هزار تومان دارد، اما در بین شماره‌هاي خاص که به اصطلاح بازار خواب و آگهی و اطلاع رسانی بیشتری برای فروش نیاز دارد، گاهی اوقات بین یک تا دو میلیون تومان سود کرده است.

چه شماره‌هايي رند هستند؟
همانطور که گفته شد قاعده و قانون خاصی در بازار برای رند محسوب شدن یک شماره وجود ندارد و معمولا این فروشندگان هستند که درصد رند بودن یک شماره را تعیین مي‌کنند. اما در این بین یک سایت اینترنتی که اتفاقا در بخش فروش شماره‌هاي رند از همه باسابقه‌تر و معروف‌تر است تعریف‌هاي مستندتری از شماره‌هاي رند منتشر کرده است.
بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت rond.ir شماره‌هاي رند معمولا در یکی از 34 شاخه تعریف شده این سایت قرار مي‌گیرد که در ذیل به برخی از آن‌ها اشاره مي‌شود.
رند آینه‌ای: خطوطی هستند که دست کم 4 رقم (یا بیشتر) از آنها به‌صورت متقارن قرار گرفته باشد مانند: 9559*****09 و یا 531 * 135**09
رند پله ای از اول : خطوطی هستند که دست کم 4 رقم (یا بیشتر) از آنها در ابتدای خط پس از پیش شماره (به‌صورت زوج) افزایش و یا کاهش پلکانی یافته باشد مانند: ***4445**09
رند پله ای از آخر: خطوطی هستند که دست کم 4رقم از آنها در انتهای خط (به‌صورت زوج) افزایش یا کاهش پلکانی یافته باشد مانند : 5253*****09
نکته مهم در خصوص رند پله ای این است که رقم یکان این افزایش یا کاهش پلکانی باید یکسان باشد مانند 5686 و اگر رقم یکان یکسان نیست حتما باید دهگان آنها یکسان باشد به‌عنوان مثال 4348 یا 5459.
رند ترازویی: خطوطی هستند که رقم میانی 7 رقم آنها متفاوت و 3رقم قبل از عدد میانی و 3رقم بعد از عدد میانی آنها یکسان است دقیقا مانند دو کفه برابر یک ترازو نمونه خط ترازویی مانند: 754 * 754**09
رند تاریخ تولدی: خطوطی هستند که 4رقم اول و یا 4 رقم آخر آنها مطابق با یکی از سال‌های تاریخ شمسی باشد. نمونه‌ای از خطوط تاریخ تولدی عبارتند از 1360*****09 و یا ***1372**09
رند جفت جفت از اول و آخر: خطوطی هستند که 4رقم اول آنها پس از پیش شماره به‌صورت یک زوج تکراری باشد مانند: ***4545**09 و یا: 5252*****09
رند حروفی: خطوطی هستند که تمام یا بخشی از آنها از نظر حروف لاتین موجود بر روی گوشی‌های تلفن ثابت یا همراه، با نام یا نام خانوادگی یا هر کلمه معنی‌دار دیگر مطابقت داشته باشد. مانند شماره 6642623**09 که با کلمه Mohamad مطابقت دارد.
رند 7 رقم یکی: خطوطی هستند که همه ارقام آنها یکسان است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7495 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی آنالیز تاریخ خبر: 1390/11/11 تعداد مشاهده: 1494
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر