کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سایت‌های قمار فوتبالی موجب از بین ‌رفتن اخلاقیات در ورزش می‌شوند‌

http://citna.ir/sites/default/files/14_0_0.jpgمعاونت اجتماعی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی در گزارشی ضمن تشریح عملکرد و شیوه فعالیت سایت‌های پیش‌بینی نتایج مسابقات فوتبال اعلام کرد که این نوع پیش‌بینی همراه با قرعه‌کشی که برای پرداخت جوایز از پول سایر شرکت‌کنندگان استفاده می‌کنند مصداق بارز قمار است و طبق نظر علمای دینی باطل و حرام است.

معاونت اجتماعی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا ضمن تشریح فعالیت برخی سایت‌های قمارفوتبالی عنوان کرد که در دو سال گذشته تاسیس سایت‌هایی که اقدام به شرط‌بندی در مورد نتایج لیگ‌های فوتبال داخلی و خارجی می‌کنند، افزایش چشمگیری داشته است که بر همین اساس پلیس تحلیلی درمورد نوع عملکرد و نحوه فریب و کلاهبرداری از کاربران این سایت‌ها را ارائه می‌کند.

بر اساس مستندات موجود مشخص شده است که این نوع سایت‌ها که مدعی پرداخت جایزه‌های میلیونی به برندگان به وسیله شرط‌بندی نتایج مسابقات لیگ فوتبال هستند در سایت خود قسمتی را با عنوان ثبت‌نام قرار داده‌اند که افراد برای شرکت در پیش‌بینی نتایج، بعد از تکمیل و ارسال اطلاعات در قسمت ثبت‌نام سایت، ملزم به خرید فرم‌های مخصوصی هستند که هر کدام از این فرم‌ها با مبلغ مشخصی به فروش می‌رسند و افراد قبل از شروع مسابقات، نتایج احتمالی مورد نظر را در فرم مربوطه وارد و ارسال می‌کنند.

بر اساس عملکرد این سایت‌ها، بعد از ارسال فرم و مشخص‌شدن نتیجه مسابقات، به ادعای این سایت‌ها به 3 نفر برتری که دقیق‌ترین پیش‌بینی و بالاترین امتیاز را اخذ کرده‌اند به قید قرعه جایزه‌های نقدی را که معمولا مبالغی بین یک تا ده میلیون تومان است را پرداخت می‌کنند که در نمونه‌های خارجی، فعالیت این سایت‌ها از طریق واسطه‌های مالی و ریختن پول به حساب این سایت‌ها صورت می‌گیرد که این حرکت با توجه به شانس بسیار کم برنده‌شدن افراد، منجر به خروج ارز از کشور می‌شود.

نکته حائز اهمیت این است که تمامی مبالغ مربوط به جایزه‌ها، حاصل از تجمیع پول‌های پرداختی سایر شرکت‌کنندگانی (بازندگان پیش بینی) است که در موقع تهیه فرم، آن را پرداخت کرده‌اند و این نوع پیش‌بینی همراه با قرعه‌کشی که برای پرداخت جوایز از پول سایر شرکت‌کنندگان استفاده می‌کنند مصداق بارز قمار است و طبق نظر علمای دینی باطل و حرام است.

بر اساس این گزارش فارغ از مسئله حرام بودن این نوع فعالیت، سایت‌های بسیار زیادی در دو سال گذشته در این زمینه راه‌اندازی شده‌اند که تعدادی از آنها بعد از مدت یک هفته از زمان راه‌اندازی و جذب سرمایه، به بهانه‌های مختلف سایت خود را تعطیل و مبالغ هنگفتی را از افراد کلاهبرداری می‌کردند.

در برخی از این سایت‌ها ادعا می‌شود که حدود 20 درصد از مبالغ جمع‌آوری شده از افراد، در امور خیریه صرف و هزینه می‌شود.

پلیس فتا در ادامه عنوان کرد که با بررسی تحقیقاتی که در این پایگاه به مدت چندین ماه در مورد این سایت‌ها انجام گرفته، نتیجه بدست آمده این است که در برخی موارد پول‌های بالغ بر چند صد میلیون در طول یک هفته به حساب صاحبان این سایت‌ها واریز می‌شود و این در حالی است که تنها کمتر از 8 درصد بابت جایزه به افرادی که نتایج را درست پیش‌بینی کرده‌اند، پرداخت می‌شود.

همچنین بر اساس این تحقیقات، بسیاری از این سایت‌ها با دستکاری در فرم‌های پیش‌بینی نتایج و نحوه امتیازدهی شرکت‌کنندگان نتایج را برای کسب سود بیشتر تغییر داده‌اند.

معاونت اجتماعی پلیس فتای ناجا بطور کلی ضررهای تحمیلی به وسیله فعالیت‌های انجام شده در این سایت‌ها را به شرح ذیل اعلام کرد:

• پرداخت پول تحت عنوان جایزه از طریق پول افرادی که نتایج را غلط پیش‌بینی کرده‌اند به برندگان پیش‌بینی نوعی قمار محسوب می‌شود و این خود بزرگترین ضرر معنوی برای شرکت‌کنندگان در این سایت است.

• تمامی این سایت‌ها به طور غیرقانونی مشغول به فعالیت هستند و هیچ آدرس و شماره ثابت و مشخصی از خود اعلام نکرده‌اند و به همین دلیل شرکت‌کنندگان در این سایت‌ها امکان پیگیری دارایی از دست رفته خود را در مورد تعطیلی سایت، نخواهند داشت.

• با توجه به رشد قارچ‌گونه این سایت‌ها در کشور، زمینه برای افراد کلاهبردار و سودجو فراهم شده و خیلی از آنها تحت عنوان این سایت‌ها به دنبال به دست آوردن اطلاعات شخصی و شماره حساب کاربران هستند.

• فریب و کلاهبرداری گردانندگان این سایت‌ها با تبلیغات فزاینده سبب ایجاد ضررهای مادی به افراد شرکت‌کننده در این سایت‌ها می‌شود.

• همچنین در مورد سایت‌های خارجی که در زمینه پیش‌بینی مسابقات فوتبال فعالیت می‌کنند این عمل موجب خروج ارز از کشور می‌شود.

 

معاونت اجتماعی پلیس فتای ناجا در پایان یادآور شد که تجربه بدست آمده از کشورهای غربی نشان می‌دهد که برخی از بازیکنان ورزشی و داوران تحت تاثیر این‌گونه سایت‌ها و پیشنهادهای اغواکننده آنها قرار گرفته و بطور عمدی برای تغییر نتیجه بازی عمل می‌کنند و حرکت این سایت‌ها به نوعی منجر به از بین رفتن بازی جوانمردانه و اخلاقیات در ورزش می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7634 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سیتنا تاریخ خبر: 1390/11/18 تعداد مشاهده: 1531
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر