کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316487 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ترفند: 6 راه برای پی بردن به نسخه دقیق نرم‌افزارها

همان‌طور که می‌دانید نرم‌افزارها پس از عرضه نسخه اولیه به تدریج تکمیل‌تر شده و نسخه‌های جدیدتری از آن‌ها توسط شرکت‌های سازنده ارائه می‌شود. گاهی ممکن است به هر دلیل نیازمند این باشید که بدانید نسخه یا ورژن (Version) دقیق نرم‌افزاری که از آن استفاده می‌کنید چیست. دانستن این موضوع گاهی در برخی از نرم‌افزارها بسیار ساده است و گاهی بسیار پیچیده. در این ترفند قصد داریم به معرفی 6 راه مختلف برای پی بردن به نسخه دقیق نرم‌افزارها بپردازیم.

استفاده از منوی Help
در اکثر نرم‌افزارها اطلاعات مربوط به نسخه نرم‌افزار در منوی Help‌ برنامه قابل نمایش است. به این صورت که در پنجره اصلی برنامه به منوی Help رفته و با کلیک بر روی گزینه About به اطلاعات مربوط به نسخه برنامه دسترسی پیدا کنید. نرم‌افزارهایی نظیر Skype و Winamp جز این برنامه‌ها هستند.

منوی Help مخفی در برخی نرم‌افزارها
برخی نرم‌افزارها دارای منوی Help هستند اما این منوی در پنجره اصلی برنامه قابل مشاهده نیست. نرم‌افزار Windows Media Player یکی از بهترین نمونه‌ها در این خصوص است. برای مشاهده منوی Help در این برنامه، بایستی بر روی نوار بالا یا پایین برنامه راست‌کلیک کرد و از منوی Help گزینه About Windows Media Player را انتخاب نمود.

نرم‌افزارهای دارای روبان
برخی نرم‌افزارها نظیر Microsoft Word 2007 به جای نوار ابزار از روبان (Ribbon) استفاده می‌کنند. در این برنامه‌ها از منوی File می‌توان به قسمت Help دسترسی پیدا کرد.

استفاده از آیکن برنامه در نوار تسک‌بار
برای مشاهده نسخه برخی نرم‌افزارها می‌توان از آیکن آن‌ها در نوار تسک‌بار و محیط Notification Area استفاده کرد. به عنوان مثال با راست‌کلیک بر روی آیکن برنامه Kaspersky Internet Security و انتخاب About، می‌توانید نسخه دقیق این نرم‌افزار را مشاهده نمود.

جزئیات فایل اجرایی نرم‌افزار
در صورتی که هیچ‌یک از راه‌های دیگر عملی نبود، می‌توانید به محل نصب برنامه بروید. سپس بر روی فایل exe اجرایی برنامه راست‌کلیک کرده و Properties را انتخاب نمایید. در تب Details و قسمت Product Version می‌توان نسخه دقیق برنامه را مشاهده کرد.

روش‌های دیگر
برخی نرم‌افزارها نسخه خود را در عنوان پنجره در کنار نام نرم‌افزار درج می‌کنند. از این دست نرم‌افزارها می‌توان به Paint.NET اشاره کرد.
برخی دیگر از برنامه‌ها نیز اطلاعات مربوط به نسخه نرم‌افزار را در منوی Support در پنجره اصلی نرم‌افزار درج می‌کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7748 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ترفندستان تاریخ خبر: 1390/11/26 تعداد مشاهده: 1484
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر