کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316530 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نوکیا به دنبال تولید گوشی ارزان قیمت لومیا 610

با توجه به آغاز رخداد "کنگره جهانی موبایل" در کمتر از دو هفته دیگر در بارسلونای اسپانیا، بازار شایعات به شدت داغ شده است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ آنچه بیشتر و بیشتر بازار این شایعات  را دامن می‌زند، شایعات اینترنتی و درز و فاش‌شدن آنچه شرکت‌های مختلف برای اولین‌بار قرار است در این همایش نمایش دهند، جلب توجه می‌کند.

شاید یکی از داغ‌ترین این شایعات مربوط به شرکت‌های بزرگ تولید تلفن‌های همراه در جهان است که چه تلفن‌های همراه جدیدی را به نمایش خواهند گذاشت.

بر اساس اخبار منتشرشده، نوکیا نسخه ارزان قیمت خود از خانواده لومیا را که با سیستم عامل ویندوز کار می‌کند، با نام "لومیا 610" را به نمایش می‌گذارد.

هرچند که در این گزارش به منابع انتشار این اخبار اشاره نشده و گفته شده است که آنها خواسته‌اند که نامشان فاش نشود.

به مشخصات سخت‌افزاری این گوشی اشاره نشده است. با این حال، مدیران نوکیا به تازگی اعلام کرده‌اند که این شرکت قصد دارد تا عرضه دستگاه‌های با سیستم عامل ویندوز را در قیمت‌های پایین شروع کند.

گفتنی است که ارزان‌ترین گوشی هوشمند نوکیا تاکنون، لومیا 710 بوده است که شرکت T-Mobile آن را در ایالات متحده با قیمت فقط 49.99 دلار در قراردادی دو ساله با نوکیا به بازار عرضه کرده است.



به گزارش سافت‌ گذر ؛ نوکیا پیشتر اعلام کرده بود که بیشتر از همه دستگاه‌های تلفن همراه خود به دنبال عرضه تلفن هوشمند "لومیا 900" است.

قرار است که لومیا 900 در ماه مارس برای اولین‌بار در آمریکا عرضه و سپس به سایر کشورها راه یابد. هرچند که هم‌اکنون به طور آزمایشی در چند نقطه از نقاط انگلیس به طور محدود در حال عرضه است.

همچنین نوکیا 808 هم که اعلام شده نسخه لمسی گوشی N8 هست به زودی وارد بازار خواهد شد.

در پایان گفته‌شده که نوکیا گوشی‌های هوشمندی را با نام "آشا 302"، "آشا 203"، و "آشا 202" را در آینده نزدیک معرفی خواهدکرد؛ هرچند که همانند لومیا 610، جزئیات سخت‌افزاری آنها در دست نیست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7788 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/11/27 تعداد مشاهده: 1833
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر