کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316155 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دستگیری باند خانوادگی کلاهبرداری اینترنتی از زندان

http://citna.ir/sites/default/files/image001.gifفرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم و بهارستان غرب استان تهران از دستگیری باند خانوادگی کلاهبرداری اینترنتی در زندان و کشف 10 فقره کلاهبرداری خبر داد. 

به گزارش سافت‌ گذر به نقل ازسیتنا؛ سرهنگ ابراهیم حسن آبادی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی در پی اجرای نیابت قضایی یکی از شهروندان، دستگیری کلاهبرداران اینترنتی را در دستور کار خود قرار می‌دهند. 

سرهنگ حسن آبادی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس شاکی اظهار داشت که " فردی ناشناس در پوشش خرید کالا در شهرستان بروجرد از او کلاهبرداری کرده و مبلغ سی میلیون ریال از حسابش به حساب خانمی منتقل کرده است. "

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم بیان داشت: با انجام تحقیقات تکمیلی خانمی که مبلغ کلاهبرداری شده به حسابش واریز شده در شهرستان رباط کریم مورد شناسائی قرار گرفته، دستگیر و در بازجوئی‌های پلیس اعتراف می‌کند که عابر بانک در اختیار همسرش بوده و در یک عملیات دیگر کلاهبردار اینترنتی که دو ماه پس از آزادی از زندان مجددا مرتکب جرم شده بود در شهرستان رباط کریم دستگیر وبه مقر انتظامی منتقل می شود. 

سرهنگ حسن آبادی افزود: در بازرسی به‌عمل آمده از متهم 8 عدد عابر بانک به نام او و همسرش کشف و ضبط شده و در بازجوئی‌های پلیس مشخص می‌شود متهم با همدستی همسرش اقدام به کلاهبرداری اینترنتی می‌کرده است. 

سارق اینترنتی در بازجوئی پلیس شیوه کلاهبرداری خود را این گونه توضیح داده است:" در زندان از طریق صفحه نیازمندی روزنامه‌ها با شماره‌ی قربانیان تماس گرفته و با عناوین مختلف به آنان پیشنهاد خرید داده و آنها را به باجه عابر بانک می‌کشاندم." 

متهم در تشریح شیوه‌ی کلاهبرداری خود گفت: با وارد کردن رمز کارت عابربانک توسط قربانی و جلب اطمینان او و پیشنهاد انتخاب زبان انگلیسی، شماره رمز دوم را بدست آورده و در یک فرصت مناسب حساب مالی قربانی را خالی می‌کردم." 

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در اعترافات خود به بیش از ده فقره کلاهبرداری اینترنتی و سرقت بیش از دویست میلیون ریال با همدستی همسرش اذعان داشت. 

به گزارش سافت‌ گذر؛گفتنی است متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند. 

هشدارهای پلیس: 

کلاهبرداران به بهانه‌ی پرداخت هزینه‌های کالای مورد درخواست قربانیان را نزد دستگاه خودپرداز هدایت کرده و با سوء استفاده از عدم آگاهی افراد،مبالغی به حساب‌های بانکی خود واریز می‌کنند و رمز اصلی موفقیت این افراد پیشنهاد آنها مبنی بر انتخاب زبان انگلیسی دستگاه بوده که معمولا افراد به آن تسلط ندارند. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8101 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1390/12/15 تعداد مشاهده: 1387
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر