کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9261 | مشاهده و دانلود: 743419436 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/24 | اعضاء: 317204 | نظرات: 37919
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپلیکیشن ترول: شارژ خورشیدی برای تلفن های اندروید

ترول ها همه جا پیدا می شوند. حتی در میان برنامه نویس های اپلیکیشن های موبایل. اپلیکیشنی به نام Solar Charger برای اندروید، مدتی است که در فروشگاه آنلاین Google Play برای دانلود قرار داده شده. این اپلیکیشن ادعا می کند که نمایشگر تلفن را تبدیل به یک شارژ خورشیدی می کند و کافی است تلفن را زیر نور آفتاب قرار بدهید تا با کمک این اپلیکیشن شارژ شود.

به گزارش سافت گذر به نقل ازنارنجی؛ جالب اینجا است که کاربران زیادی بدون خواندن توضیحات این اپلیکیشن ترول، آن را دانلود کرده و سر کار رفته اند. تعداد شان چقدر است؟ بیش تر از نیم میلیون نفر تا اینجا این اپلیکیشن جعلی را دانلود کرده اند.

بخش نظرات مربوط به این اپلیکیشن هم بسیار جالب توجه است. تعداد زیادی کاربر خشمگین بعد از اینکه متوجه شده اند چگونه سر کار رفته اند آنجا به اپلیکیشن کمترین امتیاز ممکن را داده اند و البته در مقابل هم هزاران نفر هم از این شوخی خوششان آمده و نظرات جالبی بیان کرده اند.

به هر حال این موضوع نشان می دهد چگونه کاربران اینترنت به راحتی تحت تاثیر کلاهبرداری های آنلاین قرار می گیرند. بد نیست به این موضوع توجه کنید و البته می توانید شما هم این اپلیکیشن را دانلود کرده و به دوستتان نشان بدهید و ببینید، چقدر طول می کشد تا آنها بفهمند موضوع یک شوخی است!
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8342 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: narenji.ir تاریخ خبر: 1391/01/05 تعداد مشاهده: 1606
سافت گذر